انجمن های تخصصی  فلش خور
ایمون زاید بهترین بازیکن پرسپولیس - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: ایمون زاید بهترین بازیکن پرسپولیس (/showthread.php?tid=7364)



ایمون زاید بهترین بازیکن پرسپولیس - Ali MuSiC - 17-05-2012

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایمون زاید بهترین بازیکن پرسپولیس 1
“ایمون زاید” مهاجم ۲۸ ساله تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته با این تیم قرارداد امضا کرد تا با شماره ۱۲ برای سرخپوشان به میدان برود …


او متولد ۴ اکتبر ۱۹۸۳ در شهر دوبلین پایتخت ایرلند جنوبی است. البته این بازیکن یک متر و ۸۸ سانتیمتری اصالتی عرب دارد و تاکنون ۴ بازی نیز برای تیم ملی لیبی انجام داده است.

زاید دوران بازیگری اش را از تیم از تیم لسترسیتی در دوره جوانان آغاز کرد. او از سال ۲۰۰۲ تاکنون نیز در تیم های برای واندررز، کرو الکساندرا، آله‌ساندز، دروگدا یونایتد، اسپورتینگ فینگال و دری سیتی بازی کرده و در ۱۶۸ بازی ۱۱۷ گل نیز به ثمر رسانده است.

این مهاجم بلند قامت می توانست برای تیم های ملی ایرلند و تونس نیز به میدان برود، اما تصمیم گرفت برای سرزمین پدری اش یعنی لیبی توپ بزند.

قهرمانی در جام های مختلف کشور ایلند به سال های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ با تیم های دروگدا یونایتد، اسپورتینگ فینگال و دری سیتی، بهترین بازیکن سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۱ لیگ این کشور و بهترین گلزن سال ۲۰۱۱ از افتخارات زاید ۲۸ ساله می باشد.

بازیکن خارجی پرسپولیس بهترین بازیکن زمین از دید کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.به گزارش خبرآنلاین؛ ایمون زاید از سوی سایت کنفدراسیون آسیا به عنوان بازیکن برتر بازی شب گذشته پرسپولیس - الشباب معرفی شد.زاید پیش از این در بازی رفت دو تیم در تهران هم موفق به کسب این عنوان شده بود.غلامرضا رضایی و علی کریمی هم به ترتیب در بازی­های رفت و برگشت برابر الغرافه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شدند.