![]() |
جدید ترین شاهکار فورد موستانگ - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum) +-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18) +--- انجمن: ماشین ها و موتور های روز دنیا (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=21) +--- موضوع: جدید ترین شاهکار فورد موستانگ (/showthread.php?tid=73693) |
جدید ترین شاهکار فورد موستانگ - ERF@N - 12-12-2013 جدیدترین مدل فورد موستانگ جی.تی با طراحی عضلانی کاملا جدید، موتوری به قدرت 420 اسببخار و در دو مدل کانورتبل و فستبک در چهار قاره جهان رونمایی شده است.
فصل جدید زندگی پرهیاهوترین خودروی سوپرعضلانی یعنی فورد موستانگ، با روی کار آمدن مدل تمام جدید آن آغاز شده است. فناوریهای بدیع موجود در این مدل به علاوه سطح بالای عملکرد، آن را به خودرویی ورای انتظار تبدیل کرده است. فورد موستانگ جی.تی به طور همزمان در سراسر جهان در شش شهر از چهار قاره مختلف رونمایی شده است.
«فورد موستانگ جی.تی به گونهای بینظیر الهامبخش شور و شوق است.» این جملهای است که راج نایر، نائبرئیس تیم فورد در مورد این خودرو میگوید. بدون شک طراحی استثنایی، صدای طنینانگیز و عملکرد چشمگیر خودروهای موستانگ از دلایل اصلی این امر هستند. موستانگ قلب و روح فورد است و موفقیت آن فراتر از دستیابی به فروش بیش از 9 میلیون دستگاه و 50 سال سابقه تولید است.
این خودرو در بیش از هزاران فیلم ، بازی ویدئویی، برنامه تلویزیونی و کلیپ موسیقی ظاهر شده و محبوبترین خودروی شبکههای اجتماعی شناخته شده است اما این اولین بار است که کمپانی آن را به طور همزمان به بخشهای کلیدی اروپا و آسیا میآورد و در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.
جی.تی یک تفسیر معاصر از موستانگ است. اگرچه طراحی آن به کلی دگرگون شده اما عناصر کلیدی از جمله هود بلند و طراحی کوتاه عقب حفظ شدهاند و میتوان در یک نگاه هر دو مدل کانورتبل و فستبک را به عنوان موستانگ تشخیص داد.
موتور 5 لیتری، 8 سیلندر و V شکل، ارتقا یافته و بیش از 420 اسب بخار قدرت و 529 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. یک مانیفلد ورودی جدید مصرف سوخت و میزان آلایندگی را پائینتر میآورد.
یک جعبه دنده دستی تعویض دندههای لذت بخش را برای عاشقان رانندگی اسپرت به ارمغان میآورد در حالی که جعبه دنده اتوماتیک مجددا بررسی شده و به اهرم دندههای کوچک جدید روی فرمان مجهز میشود.
ارتفاع شاسی از زمین و ارتفاع سقف کمیکم تر شده و خودرو تا حدودی عریض تر شده است. شیب زیاد شیشه جلو و عقب از خصوصیات بارز این مدل است. در قسمت عقب شاهد تغییراتی در چراغها هستیم. رانندگان مدل کانورتبل از یک سقف پارچهای چند لایه به صورت استاندارد بهره مند خواهند شد که نه تنها ظاهری زیبا به جی.تی میبخشد بلکه فضای کابین را آرام تر میکند. همین سقف پارچهای در مدت زمانی بسیار کمتر از قبل جمع میشود و در حالت بسته فضای کمتری اشغال میکند. صندوق عقب نیز مفیدتر از قبل طراحی شده و فضای بار بیشتری ارائه میکند.
همه آن چه یک راننده حرفهای احتیاج دارد، درون کابین شبیه به کابین هواپیمای جی.تی محیا شده است. سیستمهای کنترل و اطلاعرسانی ابزارهای بزرگ و واضح را به کار میگیرند و از کابین جادار جی.تی نهایت استفاده را به عمل میآورند. مهارت به کار گرفته شده در کابین تا به حال در هیچ خودروی موستانگی دیده نشده است.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() RE: جدید ترین شا--ار فورد موستانگ - ɪᴄᴇ - 14-12-2013 model sal 1980 ye chiz digas RE: جدید ترین شا--ار فورد موستانگ - ERF@N - 01-01-2014 ![]() سرانجام فورد ماستنگ 2015 رونمایی شد پس از آن همه کش و قوس، دست آخر نسل جدید سوپراسپرت رویای فورد وارد بازی شد. خودرویی که به طور حتم مقابل خود شورولت کامارو و دوج چلنجر رقیب را خواهد دید.
تقریباً یک سال میگذرد. یک سال از زمانی که فورد موتورز آمریکا اعلام کرد که نسل جدید سوپراسپرت محبوب Mustang در راه است. اتفاقی که به طرفداران قدیمی این خودرو شوک بزرگی را وارد کرد. چراکه گفته شده بود طراحی محصولی جدید به کلی متحول خواهد شد.
اکنون پس از فراز و نشیبهای بسیار و حدس و گمانهای فراوان، سرانجام شاهد رونمایی رسمی از فورد ماستنگ 2015 هستیم. خودرویی که به عنوان مدل 2015 معرفی شده است. درباره طراحی مدل جدید عنوان میشود که نسبت به نسخههای قبلی خشنتر است. این را میشود از زوایای تیز جلوپنجره و چراغها نیز متوجه شد. این عضلانی کهنهکار اکنون با فناوریهای مدرن روی کار آمده است. چیزی که خیلی باب میل مشتریان کلاسیکش نبوده و نیست. برای ماستنگ 2015 چند نوع موتور در نظر گرفته شده است. یکی 3.6 لیتری شش سیلندر Vشکل با 300 اسببخار. دومی 2.3 لیتری اکوبوست تقویتشده با 305 اسببخار و آخری که احتمالاً از همه دوستداشتنیتر خواهد بود 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل 420 اسببخاری است. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |