انجمن های تخصصی  فلش خور
داستان معراج پیامبر(ص) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: مذهبی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- موضوع: داستان معراج پیامبر(ص) (/showthread.php?tid=76656)



داستان معراج پیامبر(ص) - s.amiri - 26-12-2013

این بخش بخشه اگه خوشتون اومد بقیشم میذارم داستان خیلی جالبیه اومیدوارم خوشتون بیاد تا بتونم بقیشم بذارم

داستان معراج پیامبر(ص) 1

روزهای آغازین بعثت

زیبایی زندگی از میان روزنه های ناملایمات چهره می نماید و می رود تا لبخند امید و شادابی را بر لبهای تفدیده جاودانه سازد.دنیا با همه ی مظاهرش وامدار یک لبخند آزادانه و ملیح بر صورت انسان است و طبیعت با آرامش در بستر زندگانی جاری است و آهنگ دلنشینی آرام آرام طبیعت مرده را روح می بخشد و آرامش را به تکاپویی موزون فرامی خواند.
صدای آشنایی به گوش میرسد!گمانم حرفی برای گفتن دارد این منادی چقدر آشنات خیلی زمان است صدای او را نشنیده ایم منادی فریاد میزند صدا میکند دعوت مینماید صدایی دلنشین از حنجره ای پاک می آید طبیعت و فطرت را یکسره مسخر میکند و دل هارا در قبضه ی خود میگیرد چه باید کرد؟تاب مقاومت نیست! باید دل داد و شنید این صدا چقدر آشناست خدا یا مثل این که اورا دوست دارم این آشنا غریبه نیست!بیا برویم جای درنگ نیست بیا برویم تا آن اشنا را با صدایش ببینیم بیا بروی...
منادی صدای خود را به تمام مکه رسانده است هماکنون تنین گفتارش بر ردب خانه ی دل دق الباب می کند و مردان قریش و سایر قبایل را به تصمیم جدی فرا میخواند.
مردم بر سر دو راهی قرار گرفته اند هدایت و گمراهی نبردی میان منادی ایمان و تاریکی باطل حاکم است و میدان انتخاب برای محک انسان ها یازگشته است.راه بهشت به همراه ناملایمات و در عوض رسیدن به آسایش ابدیویا نه!انتخاب دوزخ به همراه ملایمات دنیای پر زرق و برق ودر عوض خرامیدن در شقاوت ابد.
چند سالی است از دعوت منادی اسلم میگذرد و مسلمانان برای طلیعه ی صبحی روشن با خفاشان شام سیاه دست و پنجه نرم میکنند و بر تقدیری مبارک در افقی نه چندان دور چشم امید بسته اند.بارقه های نوید بر دل راد مردان راستقامت سوسو میزند.چند سالی است که از بعثت گذشته ولی سالها از انگشتان دست تجاوز نمی کند و همچنان جمال خداوند مهربان در آینه ی قلب پیامبر(ص) بر مردم رخ مینماید و قرار استهمین قلب نورانی تماشاگه راز ابدیت گردد و موجودات ازلی تا ابد از این چشمه نور استفاده کنند و او را شمع جمع آفرینش قرار دهند.

خیلی داستان قشنگیه امید وارم خوشتون بیاد

راستی منبعش
کتاب سفر به معراج نوشته ی علی اکبر رنجبران


RE: داستان معراج پیامبر(ص) - sheybolkhazib - 26-12-2013

با تشکر فراوان


RE: داستان معراج پیامبر(ص) - s.amiri - 26-12-2013

چرا تو سپاس نمیدیcryingcryingcrying


RE: داستان معراج پیامبر(ص) - K I M I Y A - 27-01-2014

خوبه جالبه


RE: داستان معراج پیامبر(ص) - hatef joon - 30-01-2014

که این طور
Confused