انجمن های تخصصی  فلش خور
پیشرفته ترین اسلحه دنیا - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: مسائل نظامی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=44)
+--- موضوع: پیشرفته ترین اسلحه دنیا (/showthread.php?tid=77611)



پیشرفته ترین اسلحه دنیا - rohamdan - 31-12-2013

این اسلحه به گوشه زن یا Corner shot معروفه که ساخت مشترک دو کشور اسرائیل و آمریکا هست و در 15 دسامبر سال 2003 به جهان معرفی شد .
 
پیشرفته ترین اسلحه دنیا 1
[color][size][font]

تاریخ ساخت این مدل اسلحه ها به جنگ جهانی دوم بر میگردد و ارتش آلمان نازی را میتوان مخترع اصلی این تفنگ دانست . این اسلحه اولین بار در جنگ آلمان نازی با روسیه و در استالینگراد استفاده شد .
این اسلحه در حقیقیت یک کیت هست که اسلحه های کمری مثل برونینگ ، برتا ، گلاک و ... در جلوی اون نصب میشه و با استفاده از سیستم انتقال نیرو به ماشه کلت از آن میتوان استفاده کرد . همچنین این اسلحه مجهز به لیزر ، نور افکن و یک دوربین پیشرفته دید در شب ( اختیاری ) است که اجسام را بوسیله یک مونیتور کوچک در سمت چپ اسلحه به تیر انداز نشان میدهد . در عین حال میتوان از دوربین تعبیه شده روی اسلحه خروجی های مختلفی گرفت . همچون دوربین بی سیم برای نظارت بر تیر اندازی و غیره ...
از قابلیتهای این اسلحه میتوان به گردش 90 درجه لوله اشاره کرد . به طوری که تیر انداز از پشت یک دیوار به راحتی قادر به دیدن و شلیک به هدف خود می باشد بدون اینکه خود تیر انداز مورد تهدید قرار گیرد .

پیشرفته ترین اسلحه دنیا 1
کاربرد وسیع این اسلحه بیشتر در عملیاتهای نجات گروگان میباشد . به طوری که توسط گروه های معروفی همچون S.W.A.T ( Special Weapon And Tactics ) آمریکا ، جوخه های ضد تروریست آمریکا و لهد اسرائیل مورد استفاده قرار میگیرد . حتی در جنگ 30 روزه لبنان هم از این سلاح استفاده زیادی شد . اما به خاطر سیاست اشتباه در فرماندهی نیروهای اسرائیل منجر به شکست شدید ارتش تا دندان مسلح اسرائیل در مقابله با مبارزان لبنانی شد . ( بحث سیاسی نکنیم بهتره )
در16 دسامبر سال 2003 ، 15 کشور از این مدل اسلحه خریداری کردند . در ایران نیز نیروهای رهایی گروگان و جنگ شهری سپاه ج ا ا و حتی پلیس ویژه ایران هم از نوع قدیمی این اسلحه استفاده می کنند . اولین بار ایران این اسلحه را به طور غنیمتی از نیروهای بعثی عراق به دست آوردند و پس از آشنایی با طرز کار این اسلحه مقداری محدودی از آن را خریداری و در اختیار نیروهای ویژه خود قرار دادند .



[/font][/size][/color]



RE: پیشرفته ترین اسلحه دنیا - حسن بیدبرگی - 31-12-2013

عزیز این مال سال 2003. برای چی زدی پیشرفته ترین؟؟؟؟؟


RE: پیشرفته ترین اسلحه دنیا - ailreza 2014 - 14-01-2014

2003 الان 2014 است هزارن این هم ساختن که پیشرفته تر هم هست


RE: پیشرفته ترین اسلحه دنیا - A.R.K - 15-02-2014

تازه ترین سلاح ساخته شده P90درسال2012


RE: پیشرفته ترین اسلحه دنیا - .. ReZa .. - 15-02-2014

آره منم ت و منوتو دیدم


RE: پیشرفته ترین اسلحه دنیا - k1.. - 15-02-2014

WWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWW


RE: پیشرفته ترین اسلحه دنیا - xx_sina_xx - 16-02-2014

دوستانی که مطلبو نمیخونین قشنگ اول مطلبو بخونین بعد بگید. میگه مدل 2003 خب ویندوز هم 98 اختراع شد الان ویندوز 8 اومده بگیم قدیمیه ویندوز؟!؟!؟!
جنسش که همونه فقط پیشرفتش کردن. اوکی؟



RE: پیشرفته ترین اسلحه دنیا - ✘ ßαÐ-þʘy ✘ - 20-02-2014

سلاحی که سال 2003 ساختن این نیست
اون با این خیلی فرق داشته
این خیلی خیلی جدید تر و مدرن تره