انجمن های تخصصی  فلش خور
اینترنت اکسپلورر 7 را رها کنید و یک پی سی جایزه بگیرید !!!!!!!!!!!!!!!!! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: خبرها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+--- موضوع: اینترنت اکسپلورر 7 را رها کنید و یک پی سی جایزه بگیرید !!!!!!!!!!!!!!!!! (/showthread.php?tid=85017)



اینترنت اکسپلورر 7 را رها کنید و یک پی سی جایزه بگیرید !!!!!!!!!!!!!!!!! - armin van buuren - 03-02-2014

اینترنت اکسپلورر 7 را رها کنید و یک پی سی جایزه بگیرید !!!!!!!!!!!!!!!!! 1

به نقل از کلوبیک, شرکت امریکائی NursingJobs با پیشنهاد خود سر و صدای زیادی به راه انداخته است. این شرکت کارش مرتبط ساختن پرستاران با کارفرمایان اینده انها است و به مشتریان خود پیشنهاد کرده است که دست از اینترنت اکسپلورر 7 بکشند و در عوض یک پی سی هدیه بگیرند.
 
اگر چه مایکروسفت تلاش میکند تا کاربران اینترنت اکسپلورر 6 را کنار گذارده و از نسخه های جدیدتر این مرورگر استفاده کنند اما اینترنت اکسپلورر 7 نیز مشکلات زیادی برای توسعه دهندگان وب تولید میکند و اخرین استاندارهای وب W3C چه در زمینه HTML و چه CSS را ندارد.
 
اما شرکت NursingJobs برای به فراموشی سپردن اینترنت اکسپلورر 7 توسط مشتریان خود بیشتر از مایکروسفت تلاش میکند و روی بلاگ خود توضیح داده است که مایل است بیشتر روی مرورگرهائی جدیدتر متمرکز گردد و ادامه میدهد که این نسخه اینترنت اکسپلورر 21.4 در صد سهم بازار مرورگرها را دارد و 1.22 در صد بازدید کنندگان سایتش از این مرورگر استفاده میکنند و میافزاید : "ما به هر یک از مشتریان خود که همچنان از اینترنت اکسپلورر 7 استفاده میکنند یک پی سی با مرورگری مدرن هدیه میکنیم."

ایا این پیشنهاد یک تبلیغ پر سر و صدا است یا واقعا کمکی به مشتریان است ؟ هر چه که هست, توسعه دهندگان وب بسیاری انرا تشویق کرده اند.

منبع= ترفندستان

سپاس و نظر فراموش نشود دمتون جیززززززززز WinkWinkSmileSmile