انجمن های تخصصی  فلش خور
مبعلی امروز استقلالی می شود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: مبعلی امروز استقلالی می شود (/showthread.php?tid=87263)



مبعلی امروز استقلالی می شود - ~ArMiNa~ - 10-02-2014

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل کار انتقال ایمان مبعلی به استقلال تمام شده است و این بازیکن از امروز به جمع یاران امیر قلعه نویی اضافه خواهد شد. عبدالله ویسی که به این بازیکن اجازه ی جدایی داد درباره انتقال مبعلی گفت:

تمام کارها براي حضور مبعلي در استقلال تهران انجام شده و اين کار ما يک کار فرهنگي بود. ما دنبال اين هستيم که به نماينده ايران در آسيا کمک کنيم و به همين دليل با رفتن مبعلي موافقت کرديم تا با حضور در استقلال تهران اين تيم را کمک کند.

مبعلی چه زمانی به استقلال ملحق خواهد شد؟!

شرايط کاملاً مهيا شده است و مبعلي امروز با استقلالي‌ها قرارداد مي‌بندد تا در خدمت اين تيم باشد و ما هم براي اين بازيکن آرزوي موفقيت مي‌کنيم.

انتقال ایمان قرضی است یا قطعی؟!

مبعلي بايد با ما فسخ قرارداد کند تا بتواند به استقلال بپيوندد. در عين حال بايد بگويم استقلال خوزستان خانه ايمان است و او هر زماني که خواست مي‌تواند به خانه خودش بازگردد.

شما هنوز خطر سقوط را احساس می کنید، با رفتن این بازیکن به مشکل نخواهید خورد؟!

ما منافع ملي را در نظر گرفتيم و استقلال در آسيا به اين بازيکن نياز داشت. ما تنها به اين دليل با جدايي مبعلي موافقت کرديم و مطمئناً رفتن او باعث نمي‌شود که ما از ليگ برتر سقوط کنيم، چون ديگر خطر سقوط را حس نمي‌کنيم.

روی کاغذ اما خطر سقوط وجود دارد..

ماندن ما در ليگ برتر قطعي شده است و از ابتداي ليگ در رده‌هاي نهم تا دوازدهم بوديم و از اين رتبه پايين‌تر نرفتيم. شايد روي کاغذ هنوز خطر سقوط را حس کنيم اما با گرفتن يک امتياز صددرصد در ليگ مي‌مانيم و در بازي‌هاي باقي‌مانده نيز تلاش مي‌کنيم در جدول صعود داشته باشيم.