انجمن های تخصصی  فلش خور
علی پروین: نتایجی که این هفته رقم خورد برای ما یک نشانه است - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: علی پروین: نتایجی که این هفته رقم خورد برای ما یک نشانه است (/showthread.php?tid=90048)



علی پروین: نتایجی که این هفته رقم خورد برای ما یک نشانه است - Ѧℳℐℝ - 20-02-2014

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
علی پروین: نتایجی که این هفته رقم خورد برای ما یک نشانه است 1


به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی پروین اظهار داشت: نتایج این هفته لیگ، یک نشانه است و از هواداران می‌خواهیم روز جمعه به ورزشگاه بیایند و برای حمایت از تیم و کادر فنی سنگ تمام بگذارند.
 
وی افزود: من فکر می‌کنم نتایجی که این هفته رقم خورده برای ما یک نشانه است. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. برای پرسپولیس بهتر از این نمی‌شد و حالا نوبت خود ما است که با پیروزی در بازی‌ها، شانس خوبی حتی برای قهرمانی داشته باشیم.
 
مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: باید از تیم و علی دایی حمایت کرد. می‌دانم بچه‌ها در این روزهای اخیر زحمت زیادی کشیده‌اند تا برای بازی آماده باشند و به امید خدا بتوانیم در هر 4 بازی بعدی به پیروزی برسیم به ویژه که حالا با تساوی نفت و فولاد و باخت استقلال، انگیزه بچه‌ها هم بیشتر شده است.
 
پروین در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس هم می‌خواهم که در بازی‌های بعد به ویژه در بازی با صبا، سنگ‌ تمام بگذارند. الان فکر می‌کنم همه انگیزه پیدا کرده‌اند و باید این انرژی را به بچه‌ها بدهیم. برای اینکه سرمان را بالا بگیریم، هر کس هر کاری که می‌تواند باید برای موفقیت تیم انجام دهد. حضور هواداران در ورزشگاه و تشویق تیم هم بسیار مهم است چون پرسپولیس فقط با هوادارانش معنی دارد.