انجمن های تخصصی  فلش خور
شخصيت هاي ديزني-اين شماره:اسكروچ ، عموي ثروتمند - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: شخصيت هاي ديزني-اين شماره:اسكروچ ، عموي ثروتمند (/showthread.php?tid=93487)



شخصيت هاي ديزني-اين شماره:اسكروچ ، عموي ثروتمند - deadpool.ps - 05-03-2014

معرفی شخصیت های داستان های مصور
این شماره : اسکروچ ، عموی ثروتمند
شخصيت هاي ديزني-اين شماره:اسكروچ ، عموي ثروتمند 1
تهیه و ترجمه : مهنوش صالحی | گروه مقالات خط و رنگ
منشا داستان:
او عموی ثروتمند  دانلد داک (Donald Duck) است. در حالیکه داستان‏های مختلفی در مورد زندگی او گفته شده؛ دون رزا (نویسنده کامیک استریپ دانلد داک ) در مجموعه داستانی خود او را برادر اردک مک داک  معرفی می‏کند. او متولد و بزرگ شده اسکاتلند بود  که در ابتدا ثروتمند نبوده اما  راه پولدار شدن را پیمود و به  ثروتمندترین اردک دنیا تبدیل شد.
او یک اسکاتلندیست که  دو خواهر به نام‏های هرتنسیا و ماتیلدا داشت. در خاندان او خصومت خانوادگی  دیرینه‏ای نسبت به باسکرویل‏ها وجود دارد. اسکروچ در ابتدای شروع  کار خود  یک دلار آمریکا دستمزد می‏گیرد که برای یک اسکاتلندی، این مبلغ، ناچیز می‏باشد. بنابراین او متوجه می‏شود که زندگی سخت است اما او سخت کوش‏تر از سختی‏های دنیاست. اسکروچ همواره در تلاش است که بالانس را در حساب و کتاب‏های خود رعایت کند. در سن هجده سالگی او راهی کشور آمریکا می‏شود و به یکی از عموهای خود به نام آنگوس که ملوان کشتی در می‏سی سی پی  است می‏پیوندد در آنجا او با اولین دشمن خود که یک مرد قمارباز است روبرو می‏شود.
شخصيت هاي ديزني-اين شماره:اسكروچ ، عموي ثروتمند 1
زندگی اسکروچ مانند مسافرتی بی‏پایان است که از تگزاس شروع شده پس از آن راهی مونتانا شده و سپس به کاپرهیل می‏رود و هنگامیکه از مرگ مادرش مطلع می‏شود به خانه بر می‏گردد.
پس از بازگشت سریع، او به بیابان‏های استرالیا رفته و سپس به آلاسکا می‏رود و در آنجا قطعه ای طلا می‏یابد که بدلیل  حجم بزرگ قطعه به آن طلای تخم اردک گفته می‏شود. در پایان  ماجرا، اوثروتمندترین و بداخلاق ترین اردک در جهان است.
شخصيت هاي ديزني-اين شماره:اسكروچ ، عموي ثروتمند 1
خلق شخصیت:
شخصیت اسکروچ توسط  کارل بارکز در سال ۱۹۴۷ خلق شد.
هنرمندان زیادی به نقاشی  و نوشتن در خصوص کارکتر اسکروچ پرداخته‏اند که مهمترین آنها آقای دون رزا (نویسنده آمریکایی کامیک استریپ دونالد داک)  می‏باشد.
شخصيت هاي ديزني-اين شماره:اسكروچ ، عموي ثروتمند 1
سیر شخصیت:
اسکروچ در اولین حضور خود شخصیتی خسیس و لئیم را به تصویر کشید، ،فلینتهرت گلام گلد، دومین اردک ثروتمند دنیا، شخصیتی است الهام گرفته از شخصیت اسکروچ.
به مرور زمان اسکروچ لاغرتر و دست و دلباز می‏شود و بعدها با اسکروچ مهربانی روبرو می‏شویم که سرپرستی  سه برادرزاده خود (هوای و دوی و لویی) را بعهده می‏گیرد.
با گذشت زمان و محبوب‏تر شدن او، شخصیت‏های جدیدی همچون  گیرو و خانم کواک فاستر به داستان اضافه می‏شوند.
افسانه‏های اردک :
هنگامیکه عمو اسکروچ و دیگر اردک‏ها برای نمایش تلویزیونی داستان‏های اردک انتخاب شدند، شخصیت‏های بسیاری به داستان افزوده شدند. برای مثال در داستان با لانچ پد (ملوان) و یا گیزمو (محافظ اسکروچ) و داک ورت (پیشخدمت) و خانم بیکلی (پیشخدمت) و دختر بزرگ او(وبی) آشنا می‏شویم. شخصیت‏های داستان از داستان مشهور عمو اسکروچ که چندین بار به چاپ رسیده جدا شده و هریک داستانی مجزا را رقم می‏زنند.
انیمیشن‏ها:
انیمیشن‏های زیادی درمورد اسکروچ ساخته شده که مشهورترین آنها سرود کریسمس می‏باشد. این انیمیشن  روایتی از داستانی کلاسیک با همین نام، نوشته چارز دیکنز است. روایتی از اسکروچ، مردی خسیس و بداخلاق که در آستانه کریسمس با تنگ نظری خود قلب منشی همیشه وفادارش را می‏شکند و در شب کریسمس طبق معمول تنهاست تا اینکه ارواح کریسمس به سراغ او می‏آیند و او را با خود در سفری طولانی همراه می‏کنند تا چشم او را به اعمال زشتش باز کنند …
منبع:سايت خط و رنگ


RE: شخصيت هاي ديزني-اين شماره:اسكروچ ، عموي ثروتمند - Δ.н.ο.υ.я.Δ - 05-03-2014

باید منتقل شه بخش فیلم و سینما:|
من این شخصیت رو خیلی دوس دارم..ینی اوج خندس
مخصوصا خساستاش!
کارتونای دیزنی محشرن.من دوس دارم(:


RE: شخصيت هاي ديزني-اين شماره:اسكروچ ، عموي ثروتمند - armin^ - 05-03-2014

انیمیشن خیلی باحالیه