انجمن های تخصصی  فلش خور
ويديچ به اينتر پيوست - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: ويديچ به اينتر پيوست (/showthread.php?tid=93552)



ويديچ به اينتر پيوست - I LOVE YOU FARHAD - 05-03-2014

ويديچ به اينتر پيوست


مدافع منچستر يونايتد با اينتر به توافق نهايي رسيد و فصل آينده را در اين تيم ايتاليايي توپ خواهد زد.








قرارداد نمانيا ويديچ با منچستريونايتد تابستان به پايان مي رسد. باشگاه اينتر که از جدي ترين مشتريان جذب ويديچ بود از نهايي شدن قرارداد با اين مدافع صربستان خبر داد.

به گزارش ايسنا، اريک توهير رييس اندونزيايي اينتر در گفت‌وگويي که با سايت رسمي اين باشگاه داشت،گفت: ويديچ مدافعي با کلاس بالايي جهاني است و من از اينکه چنين بازيکن بزرگي را جذب کرده‌ايم خوشحال هستم. قرارداد ويديچ با اينتر نهايي شده است و او فصل آينده را در فوتبال ايتاليا و با پيراهن اينتر به ميدان خواهد رفت.

او افزود:‌ويديچ يکي از بهترين مدافعان جهان است و تجربه بسيار بالايي دارد. او شخصيت قوي و خوبي دارد و بدون شک به تيم ما کمک زيادي خواهد کرد. مي خواهم از باشگاه منچستر يونايتد به خاطر همکاري با ما تشکر کنم. تشکر ويژه اي هم از خود ويديچ داريم که با پيشنهاد ما موافقت کرد. اين انتقال براي اينتر بسيار مفيد خواهد بود و همه ما خوشحال هستيم.

باشگاه اينتر پيش از اين چندين بار اعلام کرده بود که به جذب ويديچ علاقه دارد چرا که قرارداد والتر ساموئل با اين تيم ايتاليايي در پايان فصل به پايان مي‌رسد.

اينتر در فصل جاري رقابت‌هاي سري A با هدايت والتر ماتزاري نتايج خوبي کسب نکرده است و با وجود تيم‌هاي قدرتمندي چون يوونتوس و رم هيچ شانسي براي قهرماني ندارد. اين تيم با 41 امتياز در رده پنجم جدول رده‌بندي قرار دارد و براي کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد شانس کمي دارد.