انجمن های تخصصی  فلش خور
انهدام شبکه بزرگ هرمی گاما با ۸۳هزار عضو در ایران - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: خبرها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+--- موضوع: انهدام شبکه بزرگ هرمی گاما با ۸۳هزار عضو در ایران (/showthread.php?tid=9646)



انهدام شبکه بزرگ هرمی گاما با ۸۳هزار عضو در ایران - Armina - 21-06-2012

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام شبکه بزرگ هرمی گاما و دستگیری سرشاخه های اصلی این گروه خبرداد. سرهنگ حسین حسین زاده گفت: اعضای این شبکه در استان های اصفهان و تهران فعالیت دارند و فعالیت آن ها ایجادکننده اخلال در نظم اقتصادی کشور است.وی افزود: در عملیات هم زمانی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و هماهنگی قضایی در تهران و اصفهان سرشبکه ها و موسس اصلی این شرکت دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زاده ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد گرداننده اصلی این گروه به همراه گرداننده سایت شرکت با اعضای شرکت گاما در انگلیس در ارتباط بوده اند و با عملیات متقلبانه و تبلیغات کذب در محیط های دانشگاهی و خانوادگی عضو می گرفتند.

وی افزود:حدود 83 هزار نفر در ایران عضو این شرکت هرمی شده اند که 25 نفر از اعضای رده دوم آن شناسایی و دستگیر شدند. همچنین بررسی ها نشان داد، سرشاخه های این شرکت حدود 30 میلیارد تومان از زیرشاخه ها دریافت کرده بودند .

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تاکید کرد: اعضای اصلی این شبکه پولهای دریافتی را به صورت نقدینگی مخفی مانند دلار، طلا، املاک و خودروهای گران قیمت نگهداری می کردند که تعداد زیادی خودروی گران قیمت از جمله حامر، بنز، بی ام و و لکسوس از آنها توقیف شد.