امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه با دوست پسر خود رفتار كنيم؟

#1
Heart 
هرگز به پسري پيشنهاد ازدواج ندهيد. به محض آنكه پيشنهاد ازدواج از دهن دختري خارج شد ناگهان پسر به شدت باد ميكند. او احساس برتري ميكند و بعدش هم خيال ميكند موجود مزاحمي به گردنش آويزان شده و بايد هر طور شده او را از گردن خود دور كند! اصلاً مهم نيست كه شما پولدارتر، زيباتر، باهوش تر، تحصيل كرده تر، موفق تر، خانواده دار تر يا ... از او باشيد. حتي مهم نيست او دهاتي، زشت، بي سواد، بي فرهنگ يا ... باشد. به هر حال اين پيشنهاد به او ثابت ميكند شما ترشيده و درمانده و بي كلاسيد و او با شما فرسنگها فاصله عمودي دارد و بايد از آسمان هفتم به شما نگاه كند و با شما حرف بزند. گول حرفهاي روشنفكر مابانه پسرها را نخوريد. حتي اگر آنها بظاهر خود را روشنفكر نشان دهند و بگويند زمانه عوض شده و دخترها هم ميتوانند به خواستگاري بروند و ... اصلاً باور نكنيد. پسرها بر خلاف دخترها هميشه سنتي ميمانند. سنتي ماندن به نفع آنهاست و منافعشان را تأمين ميكند. بنابراين به راحتي آن را كنار نميگذارند.
هرگز با پسري كه ميخواهيد ازدواج كنيد، دوست نباشيد. پسرها هم يك قانون ناگفته دارند "دختري را بگير كه به تو محل نميگذارد" شايد باورتان نشود اما پسرها براي زن گرفتن، از دوست دخترهاي خود فراري اند. آنها دخترهايي را ميپسندند كه آنها را تحويل نميگيرند، ناز ميكنند، دماغشان بالاست و خلاصه دست نيافتني به نظر ميايند. دوست دخترها سرگرمي اند و كتاب هاي خوانده شده و تكراري اند، هيجان انگيز نيستند و به درد ازدواج نميخورند. براي زن گرفتن، بايد رفت سراغ دخترهاي جديد.
هرگز با پسرهاي سن پايين دوست نشويد: بعضي از دخترها خيال ميكنند پسرهاي سن پايين ساده تر و مهربان تر و از نظر جنسي قوي تر و بامزه ترند اما همه اينها گمان و وهم است. پسرهاي سن پايين در دوستي، اغلب تنها يك هدف را دنبال ميكنند! آنها شما را تبديل ميكنند به موش هاي آزمايشگاهي تا با شما تمرين كنند و روي شما آزمايش كنند. آنها به هيچ وجه قصد ازدواج ندارند و در روابطشان چنين چيزي را دنبال نميكنند. اگر هم روزي ديديد دم از ازدواج ميزنند بدانيد يا برايتان دام ميگذارند و يا از آن بچه مذهبي هايي هستند كه البته چند سال بعد از اينكه خرشان پل گذشت يادشان ميافتد كه جواني نكرده اند و آن وقت ميروند سراغ دخترهايي كه جواني كردن را به يادشان بياورند! شايد هم منظورشان از ازدواج همان ازدواج موقت است. قالبي كه آنها براي شرعي كردن هوس هاي زودگذر خود در عين نداشتن احساس گناه، پيشنهاد ميكنند! پسرهاي سن پايين حتي محبت كردن هم بلد نيستند و البته اسم همه ناكارآمدي هايشان را ميگذارند بي تجربگي! اكثر آنها هميشه بو ميدهند. در زندگيشان خبري از مسواك و ادكلن نيست!
هرگز در رابطه اي كه با يك پسر داريد هديه ندهيد. اين هم از عجايب است كه اين روزها دخترها هداياي گران قيمت و لوكس ميخرند و به دوست پسرهايشان به هر بهانه اي تقديم ميكنند! اين حركت زشت، كه ظاهراً نوعي كادو دادن و در باطن نوعي باج دادن است، بيشتر مخصوص دخترهاي بدون اعتماد به نفس است. دخترهايي كه عقده خود كم بيني دارند و عزت نفسشان پايين است. خصوصاً اگر اين هديه، اولين هديه و كادو در دوستي آنها باشد. اگر دختري هستيد كه ميخواهيد براي دوست پسرتان كادو بخريد قبل از خريد چند سوال اساسي از خود بپرسيد: چرا ميخواهم براي او كادو بخرم؟ انگيزه اصلي ام از اين كار چيست؟ آيا بدون كادو خريدن نميتوانم به هدف خود برسم؟ آيا او تا به حال به من كادو داده است؟ آيا با اين كار ميخواهم خودم را در دل او بيشتر جا كنم؟ آيا راه بهتري براي اين كار وجود ندارد؟ آيا علاقه او به من با رد و بدل ماديات بيشتر ميشود؟ آيا او مادي است و راه بهتري براي بدست آوردن دل او وجود ندارد؟ اين كار من براي او چه معنا و مفهومي دارد؟
البته تعداد اين قبيل سوالها خيلي زياد است. سوال هايي كه ما را بيشتر به خودمان ميشناسانند و حتي شناختمان را از دوست پسرمان هم بيشتر ميكنند. خودتان را گول نزنيد و به جاي باج دادن، سعي كنيد در روابط، خودتان باشيد. اگر شما را همينطوري كه هستيد نپذيرند با كوهي از رشوه و باج دادن هم نميتوانيد در روابط خود موفق باشيد.
هرگز به پسري پيشنهاد دوستي ندهيد. اين روزها بعضي دخترها خودشان را خيلي روشنفكر ميدانند. آنها گمان ميكنند بين دختر و پسر فرقي نيست و آنها هم حق دارند از بين پسرها حق انتخاب داشته باشند و هميشه نقش انتخاب شونده را بازي نكنند. به نظر من درست ميگويند منتها مشكل اينجاست كه طرف مقابل آنها چنين نظري ندارد يعني پسرهاي دور و بر، از آن سنخ پسرهاي عهد دقيانوس هستند كه فقط زبانشان روشنفكر شده و دلشان هنوز مانند پدرجد پدربزرگهاي ماست! وقتي دختري به سمت پسري ميرود و پيشنهاد دوستي يا شماره تلفن يا خلاصه نخ هاي واضح ميدهد هميشه يك اتفاق ميافتد. البته پسر به ظاهر با آغوش باز نخ را ميگيرد اما آن را براي هميشه بعنوان نخ دست دوم در صندوقچه نگه ميدارد!
او جلوي دوستان پسرش پز ميدهد كه دخترها به او توجه دارند و او را دوست دارند و برايش سر و دست ميشكنند و چنين دختري را به دوستان و اطرافيانش نشان ميدهد و پز ميدهد. پيشقدم شدن در پيشنهاد دوستي با يك پسر، يعني صادر كردن حكم بي ارزشي و بي احترامي و ضايع شدن دختر براي هميشه نزد آن پسر. چنين دختري در نظر پسر سهل الوصول و دست يافتني جلوه ميكند.
اصطلاحي كه براي ياد كردن از آنها بين پسرها رد و بدل ميشود اين است "از اين دخترها كه همه جا ريخته!" اين دخترها حتي اگر در دهان پسر عسل بگذارند، اگر برايش جان فشاني و فداكاري كنند و حتي اگر خودشان را براي آن پسر بكشند، باز هم در صندوقچه باقي ميمانند. چشم پسر هميشه به دنبال دخترهاي ديگر است. بدنبال دخترهاي دست نيافتني كه به كسي نخ نميدهند و همه پسرها در آرزوي آنها هستند و لابد از آسمان پايين افتاده اند. همان دخترهايي كه بر خلاف دخترهاي پيشقدم، در نظر پسرها به درد ازدواج ميخورند و زن زندگي اند! اصلاً مهم نيست كه آنها دوست دخترهاي پسرهاي ديگر بوده باشند. اصلاً مهم نيست هيچ حرف مشتركي بين آنها وجود نداشته باشد. مهم اين است كه ظاهراً آنها، به كسي نخ نميدهند! دخترهاي پيشقدم تا آخر رابطه، درجه دو و بدهكار شناخته ميشوند چون قدمي به جلو گذاشته اند بايد هميشه به دل پسر راه بيايند، بايد كارهايش را از كارهاي خانه تا كارهاي بانكي و خريد و ... انجام دهند. بايد در مواقع لازم در دسترس باشند، بايد حتي اگر لازم شود خرج آقا پسر را بدهند بالاخره خودشان خواسته اند وارد رابطه با چنين نوگل شازده اي بشوند پس بايد تبعاتش را بپذيرند!
قبل از اينكه حرف ازدواج بينتان باشد، درباره ازدواج كلمه اي نگوييد. دوستي در ذهن پسرها هيچ ربطي به ازدواج ندارد! يك لحظه خود را به جاي پسرها بگذاريد. مثلاً به جاي يك پسر 22 ساله يا حتي 28 ساله كه ميخواهد با يك دختر دوست شود. فكر ميكنيد انگيزه او براي دوستي چيست؟
پز دادن به پسرهاي ديگر.
امتحان كردن خود (كه ببينند عرضه پيدا كردن دوست دختر دارند).
افزايش اعتماد به نفس.
وقت گذراني و خوش گذراني.
يادگيري رفتار و رابطه با زنها (بيرون آمدن از بي تجربگي و دست و پا چلفتي بودن).
داشتن كسي كه با او در مهماني ها ظاهر شود.
گاهي هم مقاصر مالي.
اما انگيزه دخترها چيست؟ بيشتر دخترها در يك فضاي رمانتيك و عاشقانه بدنبال كسي ميگردند كه شريك زندگي و همسر آنها باشد. آنها از اينكه همسر آينده شان را با خواستگاري و به شكل سنتي و بدون شناخت، انتخاب كنند منزجرند. دوستي با پسر را روشي موثر و عاقلانه براي شناخت و عاشق شدن ميدانند اما چه فايده؟ به محض آنكه صحبت ازدواج يا تصور همسر شدن يا خواستگاري يا ... پيش بيايد ناگهان دوستي از اين رو به آن رو ميشود. ناگهان زنگ خطر مغز پسرها به صدا در ميايد و در گلويشان احساس خفگي ميكنند! قفسه سينه شان تنگ ميشود و كمرشان در زير بار احساس آويزان شدن دوست دخترشان خم ميشود! در اين حالت يا بدنبال راه فرار ميگردند و يا رك و راست به دوست دخترشان تذكر آيين نامه اي ميدهند كه از اول شرط كرده اند كه قصد ازدواج ندارند! از احساساتي بودن دخترها و زير پا گذاشتن شرط و شروط توسط آنها گله ميكنند و پيش دوست پسرهايشان ميگويند امان از دست اين دخترهاي آويزون ضعيف! البته ناگهان يادشان ميافتد كه دخترهاي ديگر را امتحان كنند! اگر بر فرض محال دوست پسري پيدا كرديد كه از شما خواستگاري كرد، كاملاً به او شك كنيد. حتي ميتوانيد مطمئن باشيد كه شما خيلي خيلي خيلي از او سر هستيد و او از شما خيلي پايين تر است. اين احتمال هم هست كه در حال لجبازي با كسي باشند مثلاً در حال لجبازي با پدر يا مادر يا ... وگرنه تقريباً همه پسرها براي ازدواج ترجيح ميدهند سراغ دختر آفتاب مهتاب نديده بروند! دختري كه دست نيافتني باشد، جديد باشد! مادرشان او را تاييد كند، بتوانند عيبهايشان را از او پنهان كنند و پيش او مثل يك شاهزاده به نظر برسند! شعار ناگفته پسرها اين است دوست دختر يك اسباب بازي موقت است. براي زندگي دائم بايد بدنبال زن زندگي بود!
اگر دوست پسرتان به شما گفت كه متفاوت ترين دختر زندگيش هستيد، مطمئن باشيد به بقيه هم اين حرف را زده و خواهد زد. قبلاً اين قانون فقط به دخترهاي نواجوان 12 تا 17 سال گفته ميشد! اما حالا به لطف زود باورتر شدن دخترها، به همه سنين آموزش داده ميشود! اينكه تمجيدهاي دوست پسرهايشان را خيلي جدي نگيرند و گول حرف هاي قشنگ و گوگولي آنها را نخورند!
هرگز از دخترهاي ديگر جلوي دوست پسرتان بد نگوييد. وقتي جلوي پسرها از دخترهاي ديگر بدگويي ميكنيد، حتي اگر منظور بدي نداشته باشيد، پسرها گمان ميكنند بشدت دوست داشتني هستند و شما داريد به اين وسيله آنها را نسبت به دخترهاي ديگر بدبين ميكنيد تا در دام خود نگهشان داريد! يا گمان ميكنند شما آدم حسودي هستيد و تازه بعدش شما را به همه دخترهاي دنيا تعميم ميدهند و ميگويند همه دخترها حسودند! يا گمان ميكنند دختر مورد نظر دختر خيلي خوبي است و شما با بدگويي از او ميخواهيد كاري كنيد كه رقيب را از ميدان به در كنيد و خودتان را به او قالب كنيد! يا گمان ميكنند شما آدم بدجنسي هستيد و پشت سرتان به ديگران ميگويد دختر بدي نيست اما كمي بدجنس است! در هر حالت شما محكوميد.
هرگز با تحكم و قدرت با پسرها گفتگو نكنيد. از آنجا كه پسرها، ترسو، ناز نازو، عزيزكرده مامان و بابا و در درون ضعيف و بشدت ناتوان هستند به هيچ وجه تحمل دخترهاي قوي را ندارند. البته آنها دخترهاي قوي را ميخواهند، اما براي باركشي، پول درآوردن، جمع كردن خانه زندگي و خلاصه جمع و جور كردن پسرهاي دست و پا چلفتي، كه تعدادشان هم خيلي زياد شده. اما همين دخترهاي قوي و توانا، در مقابل مردها بايد سر تعظيم فرو بياورند و با ناز ناز و پيش پيش حرف بزنند و با عزيزم و جانم رفتار كنند! اگر دختر بخت برگشته اي اشتباهاً جلوي پسري از دهانش كلماتي خارج شود كه حتي كمي رنگ و بوي تحكم داشته باشد، ناگهان به عنوان دختري مردنما، بي ادب، پرخاشگر، عصباني و بد اخلاق شناخته ميشود!
چگونه با دوست پسر خود رفتار كنيم؟ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط حقوقدان انجمن ، ღღ.. βεℓἶεβεя..ღღ ، ساحل75 ، Sadaf 2014 ، $yamna$ ، نفس گل ، lovely m ، ⓕⓐⓚⓔ ⓛⓘⓕⓔ♰ ، PįŋK ĞįŘł ، کبری11 ، سارا.s ، magnolia ، baran48 ، دریای بی موج ، @پوریا@ ، [ niki ] ، نیلوفر 2000 ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، Brooklyn Baby ، saba 3 ، mobin@ ، roya15 ، mbi//- ، Arusha ، mohpoolad ، دوست داشتنی انجمن ، alone girl_sama ، み£∂ɨע£ ، حسینbm ، n.leito ، Arila ، ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱
آگهی
#2
مرسی عالی بود
Just mohammad reza golzar(superstar)
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘ ، sajedehh
#3
ممنون Blush
چگونه با دوست پسر خود رفتار كنيم؟ 1.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شاید بعضی وقتا باید واسه خدا Heart  هم مثل این کودک دلسوزی کرد،فقط به فکر خودت نباش!!!!!!!
پاسخ
 سپاس شده توسط Sadaf 2014 ، ✘PETER✘
#4
مرسی خیلی مورد استفاده قرار گرفت
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه با دوست پسر خود رفتار كنيم؟ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘ ، حسینbm
#5
ممنون
بـــه سـلامتــی اونـــایـی کــه ...



خــودشون ثابــت کــردن "لیــاقت” مـــا رو نــدارن !
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
#6
حـآمـد مـیـشه وآسـش فـونت بذآری؟
یـکـمم بـزرگـش کـنی :|
خـیـلـی زیـآده :|
Lινє ιη ѕυcн α ωαу тнαт ιƒ αηуσηє ѕρσкє вα∂ℓу αвσυт уσυ
ησ σηє ωσυℓ∂ вєℓιєνє
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
آگهی
#7
کلا متن خوبی بود ولی این قسمتش " پسرها، ترسو، ناز نازو، عزيزكرده مامان و بابا و در درون ضعيف و بشدت ناتوان هستند" بنظرم فقط برا برخی پسرای دهه هفتادی مناسبه
هراسهای بیهوده
تا بوده، همین بوده...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://iraniangraphic.com/samples/larg_21449-4080628720.jpg
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
#8
BlushBlushBlushBlushBlush
هزار بار پ.خ داده برو موهاتو کوتاه کن گفتم نمیکنم!
میلیون بار گفته برو موهاتو کوتاه کن گفتم کوتاه نمیکنم!
حالا رفتم آرایشگاه ؛ شخمی ترین مدل مو رو ورداشته داره میزنه! Angry 
من... (به دلیل وجود کلمات نامناسب امکان پخش نیست)...!
ملت به مو نیاز نععععععرن!!! 6
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
#9
خیلی جالب بود داقعا ممنونHeart
به سلامتی اونکه سلامتیش رو پای عشقش داد و برای همیشه رفت
به سلامتی اونکه خوب میدونست اگه بره دیگه نمیتونه برگرده اما رفت و هرگز برنگشت
به سلامتی اونکه  هروقت تنها میشد ب جای اینکه از بی وفایی ها دلگیر بشه فقط اخم کرد تا بدونی چقد دوست داره
                                  ب سلامتی تنهایی
ب سلامتی کسی ک شکست اما هیچکس صدای شکستنش ورو نشنید
ب سلامتی اونکه برای همیشه رفت
ب سلامتی تهاییم ک بعد تو اونو با هیچ احدالناسی تقسیم نمیکنم
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
#10
آقا اصن این همه راه کارو نخون فقط بخون :توقع بیجا ممنوع.خودت باش نه خاس!
■پُستـ هایِ اَخیرَمو بِبینید◄
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
5ساحل باور نکردنیـ
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سفر به مکان هایی که مثل خوابهـ 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بزرگترین دیزنی لند دنیا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
10تا از ناشناخته ترین جاذبه هایِ جهان
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘ ، حسینbm


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چگونه بهترین استایل را با کتونی کانورس داشته باشیم؟
  دوست پسر چیست ؟
  مراقبت های بعد از عمل بینی چگونه است؟
  خانم ها دوست دارن دوست پسرشون چه جور باشه از چه پسرس خوششون میاد
  متولدین هر ماه چگونه ناراحت میشوند ؟
  دوست داری همسرت کدوم خصوصیات رو داره
Question دوست پسر چیست ؟
  بدو اگه دوست داشتی
  دوست شیم
  سیستم کروز کنترل تطبیق پذیر چگونه کار می کند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان