امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«اتاق فیلم و سینما»

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ممنوع الفعالیت شدن 9 بازیگر زن بخاطر بدحجابی!



«اتاق فیلم و سینما» 14
در حالی که ظرف روزهای گذشته خبر جعلی یک رسانه محلی درباره ممنوع الفعالیت شدن برخی بازیگران زن دست به دست در شبکه های اجتماعی می چرخید اما روابط عمومی رسانه ملی این خبر را تکذیب کرد.
یک رسانه محلی گمنام چند روز قبل خبری درباره ممنوع الفعالیت شدن ۹ بازیگر به خاطر بدحجابی را منتشر کرد و البته عکسی تزیینی را هم ضمیمه خبر خود کرد.

در این عکس تصاویری از بازیگران مختلف از الناز حبیبی، نرگس محمدی و بهاره افشاری تا حدیث میرامینی، لیندا کیانی، سحر قریشی و رابعه اسکویی به چشم می خورد و همین حاشیه های فراوانی را ایجاد نمود.

هیچ گونه مصوبه تازه ای صادر نشده است
داوود نعمتی انارکی مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما اما با رد این شایعه  می گوید: ماجرای صدور مصوبه مربوط به رعایت پوشش هنرمندان در فضای مجازی مربوط به دو ماه پیش است و در روزهای اخیر هیچ گونه جزییات یا نام افرادی در این خصوص اعلام نشده است.

انارکی البته توصیه های همیشگی خود را به هنرمندان داشته و بیان می دارد: هنرمندان برای جلوگیری از بروز هر گونه حاشیه و بازتاب منفی برای انتشار تصاویر خود در شبکه های احتماعی دقت لازم را به خرج دهند تا مصداقی برای بی حجابی تلقی نشود.
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
آگهی
منتظر 2 سریال جدید از مهران مدیری باشیم !


«اتاق فیلم و سینما» 14
 
سریال در حاشیه مراحل پایانی آماده سازی را در شرکت صوتی و تصویری سروش می گذراند.
در حاشیه به شبکه نمایش خانگی رسید
توزیع سریال «در حاشیه» در شبکه نمایش خانگی از اوایل مهرماه آغاز می شود.
این سریال طنز به کارگردانی مهران مدیری چندی پیش از شبکه سه سیما پخش شده است. سریال در حاشیه مراحل پایانی آماده سازی را در شرکت صوتی و تصویری سروش می گذراند. این در حالی است که مدیری سریال «عطسه» را هم در 10 قسمت برای شبکه نمایش خانگی ساخته است.

مجموعه «در حاشیه» ماجرای چند پزشک قلابی را روایت می کرد که با حضور در یک مرکز پزشکی نامعتبر حوادث متعددی را رقم می زدند. در این سریال مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان و ... ایفای نقش کرده اند.
اخبار فرهنگی و هنری - فارس
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
«اتاق فیلم و سینما» 14
افراد نزدیک به تهران می گویند که این باشگاه در یکی از طبقات منزل شخصی خود تهرانی راه اندازی شده است و خود او این باشگاه را تجهیز کرده است.
چرا کلاس این هنرپیشه گران است؟
هدیه تهرانی چند سالی است که درگیر ووشو شده. علیرضا خسروی رییس کمیته تایچی چوان او را به عنوان نایب رییس امور زنان این رشته ورزشی معرفی کرد. مدتی هم صحبت از این بود که تهرانی کارت مربیگری هم گرفته و قرار است آموزش هم بدهد.
 
حالا هم که صحبت از باشگاه رزمی است که او به راه انداخته است. یک گزاری آمده مبنی بر اینکه این باشگاه در یکی از مناطق خوش آب و هواست و بیشتر شبیه یک خانه ویلایی تر و تمیز است تا یک باشگاه ورزشی.

افراد نزدیک به تهران می گویند که این باشگاه در یکی از طبقات منزل شخصی خود تهرانی راه اندازی شده است و خود او این باشگاه را تجهیز کرده است.

نکته اصلی این گزارش قیمت های کلاس های تهرانی است. 12 جلسه در یک ماه، رقمی حدود 450 هزار تومان برای شاگردان او هزینه دارد.
 
تصور اول این است که کلاس های او خصوصی برگزار می شود اما در این گزارش آمده است که کلاس ها 10 نفره است.

قیمت کلاس های رزمی در ایران خیلی بالا نیست. چه تکواندو و کاراته و چه کلاس های ووشو قیمت مشخصی دارند.
 
شاید از شمال تا جنوب تهران با توجه به مالیات هایی که باشگاه ها می دهند، این قیمت ها تا حدودی متفاوت باشند اما اختلاف خیلی فاحش نیست.

یکی از مربیان حاضر در فدراسیون ووشو که حاضر نیست اسمی از او برده شود، می گوید: «نرخ کلاس ها از 30 هزار تومان شروع می شود و در نهایت به 70 هزار تومان می رسد.»

ولی چرا کلاس این هنرپیشه اینقدر گران است؟ دلیل مشخص است: «پول اسمش را می گیرد.
 
کلاس ها اگر خصوصی باشند قیمت بالا می رود یا اینکه مربی و ورزشکار توافق کنند ورزشکار از یک مقطع مشخصی به یک مقطع دیگری برسد، قیمت توافقی است و مربی حتی 100 هزار تومان هم می تواند بگیرد.»

ورزشی ها باید از قیمت های بالای باشگاه تهرانی شاکی باشند اما این مربی خیلی منتقد او نیست.
 
تنها دلیل این است که تهرانی برای یاد گرفتن ووشو تا چین هم رفته: «تهرانی یک مدت طولانی در چین بود. هم ووشو و سبک هایش را یاد گرفت و هم زبان چینی را. او برای این کار زحمت کشیده.»

بعید نیست روزهای آینده خبر برسد که تهرانی در کنار ووشو، زبان چینی هم آموزش می دهد.
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
فروش فیلم محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی در طی 7 هفته از مرز 9 میلیارد تومان گذشت .
«اتاق فیلم و سینما» 14به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شرکت سینمایی نور تابان ،فروش فیلم محمد رسول الله(ص) تاکنون به 9 میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است. 
 
 فروش فیلم محمد رسول الله شب گذشته در تهران 80 میلیون تومان بوده است . 
 
فیلم محمد رسول الله (ص) به کار گردانی مجید مجیدی  از 5 شهریور ماه در 40 سینما در تهران و 88 سینما در شهرستان اکران شده است.

پاسخ
 سپاس شده توسط Silver Sun
اصغر فرهادی نام فیلم جدیدش را تغییر داد
به گزارش سینماخبر، اصغر فرهادی نام فیلم خود را که پیش از این با عنوان «برسد به دست آهو» در رسانه ها مطرح شده بود، تغییر داد و نام «فروشنده» را بر این فیلمنامه سینمایی گذاشت و روز گذشته شنبه ۱۸ مهرماه پروانه ساخت این فیلم سینمایی را از سوی سازمان سینمایی دریافت کرد.

فیلم «فروشنده» هفتمین فیلم اصغر فرهادی است و گروه تولید این روزها مشغول انجام مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بر خلاف شایعات منتشر شده تاکنون حضور هیچ بازیگری در این فیلم سینمایی قطعی نشده و به دنبال فراخوان منتشر شده مبنی بر حضور علاقمندان برای بازی در این فیلم، گروه تولید مشغول بازبینی ویدیوهای ارسالی از سوی متقاضیان هستند.

منبع:خبر انلاين
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
mrci Smile)
پاسخ
آگهی
درود بر دوستان
خبر خوبی برای طرفداران سریال مردگان متحرک دارم
فصل 6 این سریال هم تا قسمت 3 اومده خیلی هم قشنگ شده
ولی متاسفانه تو قسمت 2 گلن میمیره
پاسخ
قرارداد اکران دو فیلم جدید در شورای صنفی نمایش ثبت شد

«اتاق فیلم و سینما» 14
سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد دو فیلم جدید در این شورا خبر داد.
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینماپرس، درباره جلسه امروز  این شورا گفت: قرارداد دو فیلم سینمایی «در مدت معلوم» در گروه استقلال پس از فیلم «پدر آن دیگری» و فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» در گروه سینمایی ماندانا پس از فیلم «چهارشنبه خون به پا می شود» در جلسه امروز به ثبت رسید.وی همچنین توضیح داد: فیلم سینمایی«شاهزاده روم» همزمان با روز دانش آموز ۱۳ آبان ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می شود.
«اتاق فیلم و سینما» 14


پاسخ
 سپاس شده توسط Tɪɢʜᴛ
«اتاق فیلم و سینما» 14

به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی؛ در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش فیلم برای فیلمنامه‌های «طاووس مست» به تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور و نویسندگی و کارگردانی مجتبی راعی، «شیب» به تهیه‌کنندگی حبیب اسماعیلی و نویسندگی و کارگردانی مانی باغبانی، «پدیده» به تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته و کارگردانی علی احمدزاده و نویسندگی علی احمدزاده و نازنین فراهانی، «سردبیر» به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی مجید جوزانی و نویسندگی ناهید دیدار و یوسف صمدزاده و «ناگهان بهاری که گذشت» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مهدی کرم‌پور مجوز ساخت صادر شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
«جنگ ستارگان» رکورد «تایتانیک» را شکست !

«اتاق فیلم و سینما» 14
سینماپرس: در حالی که روز گذشته گفته شد احتمالا رکورد «تایتانیک» در باکس آفیس آمریکا شکسته شده است، امروز این خبر رسما اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، روز اول ژانویه فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: ارتش به پا می خیزد» موفق شد دو رکورد دیگر را جا به جا کند. این فیلم با فروش خیره کننده ۳۴.۴ میلیون دلاری‌اش اولا رکورد پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای آمریکا در روز اول ژانویه را به نام خودش ثبت کرد و ثانیا با شکستن رکورد «تایتانیک» جیمز کامرون، رسما دومین فیلم پر فروش تاریخ در داخل آمریکا پس از «اوتار» جیمز کامرون شد.

رقم فروش ۳۴.۴ میلیون دلاری «جنگ ستارگان» جدید کمک کرد عدد فروش داخل آمریکای ساخته جدید جی جی آبرامز به ۶۸۶ میلیون دلار در زمان ۱۵ روزه اکرانش برسد. در حالی که کل فروش فیلم «تایتانیک» در آمریکا ۶۵۸ میلیون دلار است. با کمتر از ۸۰ میلیون دلار دیگر، «ارتش به پا می خیزد» می تواند رسما پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما در آمریکا باشد. پیش بینی می شود در این آخر هفته میزان فروش فیلم به ۹۰ میلیون دلار هم برسد. چیزی که باعث می شود در هفته سوم اکران، رکورد هفته سوم اکران «اوتار» با ۶۸.۵ میلیون دلار هم شکسته شود. به نظر می رسد همه چیز برای شکسته شدن رکورد تاریخی ۲.۷۸۸ میلیارد دلاری «اوتار» آماده است و مسئله فقط زمان است.
«اتاق فیلم و سینما» 14


پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi ، || Mιѕѕ α.η.т ||


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  سینما کلاسیک:_در یک شب اتفاق افتاد_
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  « سینما وحشت ! »
  پرکارترین کارگردان های تاریخ سینما را بشناسید
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
  دکتر اکبر عالمی، مستندساز، مجری و استاد سینما درگذشت
  تمرکز اصلی شرکت دیزنی به جای سینما روی شبکه آنلاین خواهد بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان