امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بازی Grand Theft Auto V

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی Grand Theft Auto V 1

•ناشر: Rockstar Games
•سازنده: Rockstar North
•سبک: Action Adventure
•پلتفورم ها: TBA
•تاریخ انتشار: TBA

اولین نسخه از سری Grand Theft Auto (به اختصار GTA)، در سال 1997 عرضه شد. مطمئناً این عنوان یکی از پر طرفدارترین سری ها و پر حاشیه ترین ها به حساب می آید، چراکه از همان ابتدا با مخالفت های گوناگونی از سوی سیاستمداران و فعالان اجتماعی، در کنار استقبال پر شور گیمرها روبرو شد. از آن سال تا کنون 4 نسخه اصلی و بیش از 13 نسخه اپیزودی برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است. آخرین نسخه اصلی این سری نیز در سال 2008 روانه بازار شد و در این مدت شاهد حواشی بسیاری از این عنوان بوده ایم و در حال حاضر نیز مدت کوتاهیست که اولین تریلر از پنجمین نسخه از این سری رسماً منتشر شده است.

"برای چی به اینجا اومدم؟ فکر می کنم به خاطر آب و هوا بود، یا، آه... نمیدونم، اون چیز، اون جادو ... شما اینو تو فیلم ها می بینید. من میخواستم از کارهایی که انجام داده بودم دست بکشم، میدونید، از اون، از اون نوع کارها. برای یک بار هم که شده یک مرد خوب باشم، یک مرد برای خانواده. بنابراین یک خونه بزرگ خریدم، به اینجا اومدم. تو فکر این هستم که یک پدر مثل همه پدرها باشم. بچه های من مثل بچه های تو تلوزیون بشن، با هم توپ بازی کنیم و جلوی آفتاب بشینیم؛ ولی، خب، می دونیم که چطوریه ..."

متنی که در بالا خواندید جملات کسی بود که به عنوان راوی این تریلر، توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد. در ادامه نگاهی دقیق به جزئیات اولین تریلر GTA V و حواشی پیش آمده پیرامون بازی بعد از انتشار این ویدئو خواهیم داشت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی Grand Theft Auto V 1

اسکی از روی دلار آمریکا ؟!

مطمئناً برایتان جالب است بدانید که سازندگان طرح لوگوی این قسمت از سری GTA را از روی 5 دلاری آمریکا در سال 1899 الگو برداری کرده اند. با در نظر گرفتن سناریوی اصلی این سری که محوریتش پول می باشد و با توجه به اینکه اشاره شده در این قسمت از GTA شاهد نقش پررنگ پول و معاملات مواد مخدر خواهیم بود، این نماد گرایی بسیار جالب به نظر می رسد. همچنین در یکی از وبسایت های خارجی در ارتباط با این موضوع چنین بیان شده بود که سازندگان با این کار سعی بر هماهنگ سازی طرح لوگو با مسائلی که در بازی به وقوع می پیوندد دارند. حال خودتان می توانید با این عمل سازندگان تعبیرات گوناگونی از این هماهنگی داشته باشید. در نسخه ای که از همان ابتدا در لوگوی آن رازهای زیادی نهفته است، می توان فهمید که این قسمت محتوای جالبی خواهد داشت.

بازگشت به Los Santos !

بگذارید قبل از آنکه به داستان اصلی این قسمت اشاراتی داشته باشیم، نگاهی کلی به روایت داستان ها و نوع شخصیت پردازی در این سری بیاندازیم. بطور کل روایت داستانی این سری اینگونه است که یک فرد از قشر پایین جامعه با انجام ترورها، معاملات موارد مخدر، دزدی ها و ... به ثروتی عظیم دست پیدا می کند و از یک فرد فقیر یا خیلی عادی به یک فرد ثروتمند تبدیل می شود، البته باید در نظر داشت که تنها در یک یا دو نسخه از این سری اینگونه نبوده است. اما با توجه به اینکه تعداد بسیاری از روایت ها اینگونه بوده، بنابراین میتوانیم آن را سناریوی اصلی بازی در نظر گرفت. در ارتباط با شخصیت پردازی ها نیز باید اشاره به نوع رفتار و میزان احساسات آن شخصیت داشته باشیم که هرچه شماره نسخه ها بالا میرفت این احساساتی که در شخصیت اصلی بازی وجود داشت بیشتر میشد که خود باعث ایجاد زیبایی در بخش هایی از داستان بود. لازم به ذکر است که در تمام نسخه های این سری شاهد پرداختن به بسیاری از فسادهای دستگاه های حکومتی آمریکا بوده ایم که یکی از دلایل مخالفت هایی که در همان نسخه های اول GTA شده بود، به این موضوع بر می گشت.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی Grand Theft Auto V 1
اگر بخواهیم زمان رخداد این نسخه را از روی تریلر بازی حدس بزنیم، بازی در زمان حال (طبق گفته های یکی از نزدیکان Rockstar، سال 2012) به وقوع می پیوندد. تابلوهایی که در بازی نمایش داده شده اند نوید آن میدهد که بار دیگر به Los Santos خواهیم رفت. Los Santos یکی از سه شهر San Andreas سابق است؛ دو شهر دیگر، San Fierro و Las Venturas نام داشتند که به ترتیب از شهر های San Francisco و Las Vegas شبیه سازی شده بودند. چند خطی که در نیمه اولی تریلر توسط شخصیت بازی بیان می شد (در ابتدای مقاله ترجمه فارسی آن آورده شده)، بیانگر آن بوده که همانند نسخه های قبل در شهر دیگری زندگی می کردید و به دلایلی به Los Santos مهاجرت کرده اید که این دلایل هوای خوب و برخی ویژگی های دیگر شهر بیان شده بود.

Rockstar در اولین اظهاراتش در مورد بازی رسماً اعلام کرده که GTA V در Los Santos و بخش های حومه که شامل مناطق روستایی، کوهستان ها و سواحل دریا می شود اتفاق می افتد و این ادعا را نیز کرده که این نسخه بزرگترین و جاه طلبانه ترین عنوانیست که این شرکت تا کنون ساخته و همچنین در ادامه این اظهارات بخش Online Multiplayer را هم تایید کرده است.

شخصیت های این نسخه ...

طبق گفته ها و برخی شایعت که بد نیست از آنها مطلع شوید، شخصیت اصلی بازی فردیست به نام آدریان که حدود 53 سال سن دارد. وی صاحب دو فرزند بوده که بعد از طلاق، دادگاه مسئولیت نگهداری از بچه ها را بر عهده مادرشان قرار می دهد. همچنین این شایعه نیز مطرح شده که علاوه بر آدریان، امکان آن وجود دارد که دو شخصیت دیگر را در بخش هایی از بازی به کنترل بگیرید. با توجه به اینکه هنوز بطور رسمی تایید نشده که کنترل چه فردی را در بازی بر عهده خواهیم گرفت و امکان چند شخصیتی در بازی وجود دارد یا خیر، در بعضی از وبسایت ها بیان شده بود که در بازی 3 شخصیت قابل انتخاب می باشند که هر کدام دارای یک داستان مجزا نسبت به یکدیگرند که البته این حرکت از سوی این سری و این سازندگان بعید به نظر می رسد، اما موضوع کنترل یک کارکتر دیگر در بخش هایی از بازی همچنان سر جای خود باقیست، زیرا در چند بازی آخر Rockstar این اتفاق افتاده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی Grand Theft Auto V 1

برخی دیگر از شایعات نیز نوید حضور برخی از شخصیت های نسخه قبلی را در این نسخه داده است (نیکو، شخصیت اصلی قسمت چهارم - برادران دسیلوا، سه برادر با نام های سایمون، کوین و آلبرت - پاتریک مکرئاری، وی در پایان قسمت چهارم به فرودگاه می رود)، اما در ارتباط با نقش آنها در داستان بازی هیچ گونه اطلاعاتی منتشر نشده و همین مقدار نیز بر اساس اطلاعاتیست که توسط یکی از کاربران انجمن Rockstar منتشر شده، اما مسئولین Rockstar سریعاً آن پست را حذف کردند.

اگر دقت کرده باشید، در پاراگراف های ابتدایی این مطلب گفته شد که محوریت داستان بازی حول پول و معاملات مواد مخدر می گردد، حال شایان ذکر است مدتی پیش سایت کوتاکو اطلاعاتی را از بخش داستانی این قسمت فاش کرده بود که اشاره به فساد در دادگاه ها و سیستم های بانکی داشت. با این اوصاف بار دیگر باید منتظر یک بازی کاملاً انتقادی از اوضاع اجتماعی حاکم بر امریکا بود.

از L.A. Noire تا GTA V

بدون شک همه شما با فن آوری موشن اسکن آشنایی دارید. یک تکنولوژی فوق العاده کارآمد که این امکان را برای بازیسازان فراهم می کرد تا بتوانند انیمیشن های فوق العاده واقعی را از ریزترین حرکات صورت خلق کنند. این فن آوری برای اولین بار در بازی L.A. Noire مورد استفاده قرار گرفت و توسط خود سازندگان استودیوی Team Bondi با صاحب امتیاز بودن Rockstar تولید شد. یکی از حواشی ای که در ارتباط با GTA V نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد، استفاده از این تکنولوژی در این نسخه بود که در کنار محیط های پر جزئیات و طراحی ها و جلوه های بصری فوق العاده زیبا، وجود حالت واقعی چهره ها در بازی، گرافیک بازی را بدون نقص می ساخت. اگر در جریان بوده باشید، بعد از موفقیت این فن آوری با پیاده سازی اش بر روی L.A. Noire، راک استار اعلام کرد که سعی بر این دارد تا این فن آوری را کامل تر کند و علاوه بر چهره، حرکات کل بدن به انیمیشن ها منتقل شود. اگر در این قسمت از GTA از حالت تکمیل شده این فن آوری استفاده شود، این بازی از جمله اولین عناوینی خواهد بود که در خلق انیمیشن های کاملاً واقعی و طبیعی حرف اول را میزند. اما هنوز این موضوع در حد یک شایعه است و باید منتظر تایید های Rockstar باشیم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی Grand Theft Auto V 1

نگاهی دقیق تر به اولین تریلر

•در صحنه اول یک سگ را در ساحل مشاهده میکنیم.

•جزئیات بهبود یافته است و مدل های مختلفی از عابرین پیاده را مشاهده می کنیم.

•یک بالن در صحنه های مختلف دیده می شود.

•در صحنه ای شاهد بازی کردن گلف بوده ایم که به احتمال خیلی زیاد یکی از مینی گیم های بازی خواهد بود.

•یک جت اسکی نیز در تریلر مشاهده شده است.

•در صحنه ای سه نفر با کوله پشتی به کوه رفته اند که نشان دهنده مناطق پر جزئیات کوهستانی در بازی است.

•اتومبیل های لوکس و تیونینگ شده در تریلر مشاهده شده است.

•بر روی پلاک های اتومبیل ها عبارت San Andreas درج شده است و تمام پلاک ها یک شماره خاص دارند.

•نمای نزدیکی از پلاک ها نظر شما را به برچسپی جلب میکند که عبارت Oct بر روی آن نوشته شده است که این موضوع می تواند تاریخ عرضه بازی در ماه اکتبر 2012 باشد.

•وسایل نقیله بیشتر و گوناگونی در تریلر دیده شده است.

•هواپیماهای مختلفی به بازی بازگشته اند و به احتمال قوی می توان از آنها استفاده کرد.

•در تریلر مشاهداتی از ساخت و ساز ساختمان هایی شده که به نظر می رسد فرد گیمر بتواند با پرداخت هزینه ساخت، از سود آن بهره مند شود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی Grand Theft Auto V 1

•در تریلر فردی را مشاهده می کنید که در حال نصب تابلویی برای فروش خانه اش می باشد. جزئیات در این صحنه بسیار فوق العاده می باشد؛ دوچرخه، شلنگ باغبانی، سطل زباله و ... این موضوع می تواند بازگشت امکان خریدن خانه های بیشتر را در بازی به همراه داشته باشد.

•شعار "حفاظت و خدمت" که بر روی اتومبیل های پلیس در شماره های قبلی نوشته شده بود به "اطاعت و زنده ماندن" تغییر کرده است.

•تریلر با عبور یک هواپیما از بالای Vinewood که اشاره به Hollywood دارد به پایان می رسد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی Grand Theft Auto V 1

از هم اکنون می توان پیشبینی کرد که قسمت پنجم GTA همانند نسخه های قبلی اش به موفقیتی عظیم دست پیدا خواهد کرد. تمام اطلاعاتی که در این مقاله ذکر شده اند فقط در حد یک شایعه می باشند و هنوز هیچ تاییدی از سوی شرکت سازنده نشده است؛ بنابراین باید منتظر اخبار تکمیلی از سوی سازندگان باشیم. در ارتباط با تاریخ عرضه بازی نیز هیچ گونه اطلاعاتی منتشر نشده اما حواشی نشان می دهد که سال آینده می توانیم این عنوان را بر روی سه پلتفرم X360، PS3 و PC تجربه کنیم، البته احتمال اینکه نسخه PC به نسبت نسخه کنسول ها همانند نسخه های سابق چند ماه دیرتر عرضه شود و یا همانند Red Dead Redemption اصلاً عرضه نشود نیز وجود دارد ...

سپاس فراوان ...
منبع : گیمر لند
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، ps3000 ، FARID.SHOMPET ، 0000 ، Armina ، Rod Stewart ، sinasat ، amir77 ، sepehr bball ، # αпGεʟ
آگهی
#2
من زندگیمو این بازی میدونم که بیاد دیوونش میشم با این عکسا که دلمو بردBig Grin
من میمونمو سکوتم رو جار میزنم...
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، doctorhoseinpour ، # αпGεʟ
#3
گرافیکش خیلی خوب شده.
کل از این بازی های جهان باز خوشم می اد.
برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و  جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید

سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، به پیغام خصوصی در این مورد جواب داده نمی شود.
آپلود سنتر عکس اختصاصی فلش خور! عکس خور!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، sinasat ، # αпGεʟ
#4
Huh این بازی کی برای pc میاد؟Huh
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
#5
هنوز واسه کنسول ها نیومده ! اگر هم بیاد 6 یا 7 ماه دیگه میاد ....
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
#6

عکس های جدید از این سری بازی

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی Grand Theft Auto V 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی Grand Theft Auto V 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی Grand Theft Auto V 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000 ، Armina ، poya ، vahid 77 ، ♥Angel♥ ، sepehr bball ، # αпGεʟ
آگهی
#7
کلا از سری بازی های gta خوشم میاد...ممنونHeart
معرفی بازی Grand Theft Auto V 1
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
#8
پسر من که برای اومدنش لحظه شماری می کنم ولی پس کی میاید.crying
اگر بعد از هر لبخندی هیچ وقت خدا را شکر نمی کنید؛

حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید ...



پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
#9
Question 
Rolleyes پس کی میاد این بازی crying
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
#10
خیلی عالیه بازیش حتما تهیش میکنم ..
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  معرفی چند بازی با ژانر های مختلف برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی War Brokers
  معرفی بازی ماینکرافت
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  معرفی ۱۰ بازی‌ برای افزایش مهارت برنامه نویسی
  معرفی بهترین بازی های اکشن اندروید (آفلاین)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان