امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توضیحات کامل بازی erevollution + فیلم آموزشی بازی

#1
سلام خدمت کاربران گرامی ,
امروز بنده شما را با بازی جدید و جذاب eRevollution آشنا میکنم و این بازی رو به شما آموزش میدم . قبلا این بازی توسط یکی از دوستان معرفی شده اما اشون هیچ آموزشی در مورد بازی ندادند .
خب این بازی که در حالا حاضر 359روز از شروع اون گذشته و یک بازی جدید به حساب میاد , یک بازی تحت وب . موضوع این بازی هم زندگی مجازی , یعنی زندگی خودمون رو دقیقا بردند توی دنیای مجازی . در این بازی شما به عنوان یک شهروند در بازی ثبت نام میکنید . کشور خودتون رو انتخاب میکنید و تبدیل به یکی از شهروندانش میشید . در حال حاضر ایران حدود 4300 شهروند داره و رتبه 3 رو در تعداد شهروند در بازی داره که خیلی خوبه و نشوندهنده اینه که شما تنها نیستید و کلی ایرانی ( از جمله من ) هستند که از شما در این بازی حمایت کنند. خب این بازی به این صورت که , شما به عنوان یک شهروند میتونید کار کنید پول بدست بیارید , تمرین کنید و قوی شید و به یک سرباز دلاور برای ایران تبدیل شید , خرید و فروش کنید و یک تاجر همه چی تموم شید , بجنگید و از مرزهای ایران دفاع کنید و اون رو گسترش بدید ( در برابر بقیه کشورها که اون ها هم پلیرهای واقعی دارند ) , کارخونه بزنید و از این راه ثروتمند شید و اقتصاد مملکت رو بچرخونید , سیاسی شید و رییس جمهور یا نخست وزیر و ... و یا مجلسی بشید , روزنامه نگار بشید و... . شما هیچوقت از این بازی خسته نمیشید چون هزاران تا کار مختلف داره که میتونید انجام بدید و میتونید همه این کارها رو حتی با هم انجام بدید. در ابندا که در بازی ثبت نام کردید یک پیام از طرف رییس حمهور به شما میرسه که لینک چند تا روزنامه آموزشی رو به شما نشون میده تا بازی رو به صورت کامل یاد بگیرید و یک حرفه ای بشید . به علاوه شما حمایت تمام ایرانی های بازی رو دارید و هر موقع به چیزی نیاز داشتید میتونید به ما بگید تا کمکتون کنیم . در حال حاضر ما تونستیم علاوه بر نگهداری کشور خودمون به یکی از ابر قدرت های نظامی بازی تبدیل بشیم مناطق کشورهای دیگه رو هم تسخیر کنیم. ادمین بازی برای این که شما سریعتر در بازی پیشرفت کنیدو به کاربر های قدیمی برسید برای شما زمین تمرین های اضافی موقتی میگذاره تا سریعتر پیشرفت کنید. همه چی برای شما فراهمه تا از یک بازی نشاط اور و جذاب استفاده کنید.
اگه مایلید که در این بازی ثبت نام کنید لطفا از طریق لینک زیر ثبت نام کنید تا به من هم کمک کنید. برای شما هیچ ضرری نداره بلکه سود داره زیرا حمایت تمام و کمال بنده رو در بازی خواهید داشت , اگر هم از این لینک ثبت نام نکردید باز هم حمایت من رو خواهید داشت.
لینک بازی: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://www.erevollution.com/fa/register/33702
فیلم آموزشی بازی:



پاسخ
آگهی
#2
مرسی ....
پاسخ
#3

.
زان روزهاى خوب ، گویی هزار سال گذشته...
پاسخ
#4
ممنون از اطلاعات خوبتون
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Star آموزش آنلاین بازی کردن SPLINTERCELL BLACKLIST
Wink @@@ بازی اینترنتی مزرعه رایگان من فارسی (مزرعه داری آنلاین !!)
  بازی call of duty در ایران تحریم شد + بازی پابجی در ایران فیلتر شد
  بهترین بازی فلش خور چیه ؟؟
  آموزش آنلاین بازی کردن gta
  یه فکت جالب از بازی among us + طرفدارای exo هم بخونن
  آموزش بازی گرگینه تلگرام
  بهترین بازی‌های دو‌نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید
Photo معرفی بازی آنلاین ماشین سواری نیتروکارز
  درخواست نویسندگی در بخش بازی های آنلاین و تحت شبکه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان