امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار باشگاه پرسپولیس تهران(بروز رسانی میشه)

#31
بازیکنان پرسپولیس از شرایط مالی تیم گلایه دارند.

طرفداری- پرسپولیس تهران شب گذشته موفق شد با پیروزی برابر نفت تهران به قهرمانی سوپرجام ایران برسد و پس از بردن لیگ برتر، دومین جام خود را در سال 96 کسب کند اما انگار بازیکنان پرسپولیس از شرایط تیم راضی نیستند.

شب گذشته پس از جشن قهرمانی پرسپولیس تعدادی از بازیکنان تیم همچون، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، علیرضا بیرانوند و محسن مسلمان با حضور در میان خبرنگاران در مورد مشکلات مالی تیم توضیحاتی را ارئه دادند.

صحبت مشترک هر چهار بازیکن ناراضی پرسپولیس این بود که در سال 96 پولی از باشگاه دریافت نکرده اند و مقداری از طلب سال گذشته نیز باقی مانده است. آنها همچنین تایید کردند که اعتصاب بازیکنان پیش از جدال برگشت با ذوب آهن در فصل گذشته جواب نداده است و پولی به آنها پرداخت نشده است.

با این صحبت ها و اظهار نظر ها به نظر می رسد که شرایط برای پرسپولیس به هیچ وجه خوب نیست و در حالی که این تیم در آستانه دیدار حساس با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا است، امکان اعتصاب دوباره بازیکنان وجود دارد.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓩⓐⓗⓡⓐ
آگهی
#32
استقبال عجیب برخی از هوادران با توهین و شعار علیه بازیکنان پرسپولیس.
طرفداری- بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس در حالی ساعت 18 امروز (چهارشنبه) به فرودگاه تبریز وارد شدند که استقبال نه‌چندان خوبی از سوی برخی هواداران تیم تراکتورسازی انتظار آنها را می‌کشید. این گروه از هواداران تبریزی با حضور در فرودگاه شهرشان با فحاشی و شعارهای تند از برانکو و شاگردانش استقبال کردند. نکته تأسف‌بار اینکه برخی از این شعارها به سمت مرحوم هادی نوروزی هم بود که با دلخوری شدید همبازیان سابق او مواجه شد.

به نقل از تسنیم، این اقدام هواداران تبریزی باعث شد پرسپولیسی‌ها بیش از یک ساعت در فرودگاه تبریز معطل شوند و در نهایت با صحبت‌هایی که بازیکنان بزرگ‌تر و مأموران حراست این تیم و همچنین مأموران نیروی انتظامی با تماشاگران داشتند آنها در نهایت از فرودگاه دور شده و پرسپولیسی‌ها نیز با اتوبوس به سمت هتل محل اردوی خود حرکت کردند.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط *yoksel* ، ⓩⓐⓗⓡⓐ
#33
بازیکنان پرسپولیس اتحاد خود را برای موفقیت تیم حفظ کرده اند.

طرفداری- بازیکنان پرسپولیس که در فصل گذشته اتحاد خود را همیشه نشان داده اند و هر از گاهی با پست های مشترک در اینستاگرام پیامشان را منتشر می کنند باز هم یک پیام مشترک دارند و این بار اتحادشان برای موفقیت پرسپولیس است.

بازیکنان پرسپولیس در پیامی اینستاگرامی با انتشار عکس زیر نوشتند:

مشکلاتمان حل نشده ولی ما با قدرت به راه مان ادامه میدهیم.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓩⓐⓗⓡⓐ ، *yoksel*
#34
مسئولان باشگاه پرسپولیس بی‌سروصدا بازیکنان این تیم را با جریمه نسبتاً سنگینی تنبیه کرده‌اند.

طرفداری- باشگاه پرسپولیس در یک اقدام جالب بازیکنان این تیم را با وجود قهرمانی در لیگ با جریمه کسر 10 درصد قرارداد مواجه کرده است. این جریمه به خاطر اعتصاب سرخپوشان قبل از بازی برگشت این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده، لحاظ شده است. شاگردان برانکو قبل از این مسابقه چند جلسه از تمرینات تیم‌شان را تحریم کردند و حتی کار به جایی رسید که علی‌اکبر طاهری شخصاً با حضور در محل تمرین از شاگردان برانکو خواست تمرینات خود را انجام دهند که آنها نپذیرفتند.

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس در حالی این جریمه را برای سرخپوشان در نظر گرفته است که آپشن‌های مختلفی در قرارداد آنها از جمله پاداش قهرمانی در لیگ، پاداش صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پاداش صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، پاداش حضور در بیش از 70 درصد از بازی‌ها، هر یک مبلغ قابل توجهی را به کل قراردادشان اضافه می‌کند.

بازیکنانی که در تابستان سال جاری از پرسپولیس جدا شدند در زمان تسویه حساب متوجه این جریمه در نظر گرفته شدند و بقیه نفرات این تیم را نیز در جریان این موضوع قرار دادند. به خاطر همین موضوع است که پرسپولیسی‌ها در فصل جاری اعتراض‌های خود به مسائل مالی را به شکل دیگری به غیر از اعتصاب مطرح می‌کنند.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓩⓐⓗⓡⓐ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  کوین یامگا هفته آینده به تهران برمی‌گردد
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  اخبار کوتاه ورزشی!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان