امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018

#1
نرم افزار فتوشاپ سی سی ۲۰۱۸ در تاریخ ۱۸ اکتبر سال ۲۰۱۷ منتشر شد. از ویژگی های جدید نرم افزار Photoshop CC 2018 می توان به بهبود سیستم سازمان دهی قلموها، قابلیت ذخیره سازی مشخصات بیشتری (مانند رنگ و شفافیت) در هر قلمو و قابلیت دسته بندی قلموها در پوشه ها و زیر پوشه ها اشاره کرد. همچنین قابلیت نرم کردن قلمو و بیش از ۱۰۰۰ قلمو که توسط کایل تی وبستر طراحی شده اند، اضافه شده است. یک ابزار Curvature Pen‌ مانند ابزاری که در Illustrator‌ قرار دارد اضافه شده است که با استفاده از آن سریع تر می توان مسیرهای Brazier را کشید. از دیگر قابلیت های نرم افزار فتوشاپ سی سی ۲۰۱۸ می توان دسترسی به تصاویر Lightroom، پشتیبانی از فونت های متغیر، کپی کردن لایه ها، بهبود نکات راهنما، پشتیبانی از تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه و HEIF، فشرده سازی تصاویر PNG، بهبود الگوریتم ابزارهای Face Aware و انتخاب، بهبود تغییر اندازه تصویر و افزایش سرعت باز کردن فایل ها، فیلترها و حرکت قلموها را نام برد.سازمان دهی بهتر قلموها
در فتوشاپ سی سی ۲۰۱۸ می توانید قلموها یا براش ها را به ترتیب ددلخواه خود سازمان دهی و ذخیره کنید. با استفاده از عمل درگ و دراپ می توانید ترتیب قلموها را تغییر دهید، پوشه و زیر پوشه بسازید، اندازه پیش نمایش قلمو را تغییر دهید، حالت های نمایش جدیدی را فعال کنید و Preset های قلمو را تنظیمات خاصی از Opacity، Flow، Blend mode و رنگ ذخیره کنید.بهبود عملکرد قلموها در فتوشاپ سی سی ۲۰۱۸

در نرم افزار فتوشاپ سی سی ۲۰۱۸ دیگر با سرعت پایین قلموها مواجه نخواهید شد. عملکرد سریع تر قلموها مخصوصا در هنگام کار کردن در اسناد بزرگتر با قلموهای بزرگتر قابل توجه است.


دسترسی به عکس های Lightroom

از طریق جستجو یا صفحه آغاز می توانید عکس های موجود در Lightroom CC را مستقیما وارد نرم افزار فتوشاپ سی سی ۲۰۱۸ کنید. با یکپارچگی بیشتری که بین تمام برنامه های Adobe Creative Cloud در دسکتاپ و موبایل ایجاد شده است، تمام عکس هایتان همگام سازی شده و از هر جایی قابل دسترس خواهند بود.




نرم کردن اثر قلمو

با الگوریتم هموارسازی جدید، خیلی سریع تر می توانید به یک اثر زیبا دست یابید. می توانید مقدار نرم شدن را تغییر دهید تا خطوط تمیزتری داشته باشید، حتی هنگام استفاده از موس. این گزینه در نوار تنظیمات ابزار در کنار گزینه های Flow و Opacity قرار دارد.
قلموهای منحصر بفرد کایل تی وبستر در نرم افزار فتوشاپ سی سی ۲۰۱۸

می توانید به بیش از ۱۰۰۰ قلموی دیجیتال ساخته شده توسط کایل تی وبستر، طراح معروف و برنده جوایز مختلف، دست یابید. این قلموها اکنون منحصرا در نرم افزار فتوشاپ سی سی ۲۰۱۸ قرار دارند.
فونت های متغیر
با استفاده از تکنولوژی فونت جدید از طرف شرکت های ادوبی، اپل، گوگل و مایکروسافت، می توانید انواع مختلفی از فونت را با وزن، ارتفاع و شیب مختلف تعریف کنید.

منوی به اشتراک گذاری فوری
می توانید یک نسخه Flat شده از کار خود را از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی و غیره به اشتراک بگذارید. این ویژگی از مکانیزم به اشتراک گذاری خود سیستم عامل استفداه می کند، از جمله سرویس هایی که از پیش احراز هویت شده اند.


ابزار Curvature Pen
با استفاده از این ابزار می توانید مسیرها را بسیار سریع تر، راحت تر و دقیق تر بکشید. اکنون به جای استفاده از دستگیره های Bezier می توانید مستقیما قسمت های مورد نیاز را حرکت دهید. برای تغییر دادن نوع نقاط می توانید دابل کلیک کنید.



رنگ و عرض دلخواه برای Path
می توانید نما و ظاهر Path ها را تغییر دهید. می توانید با تغییر دادن رنگ و ضخامت خط، دیدن آنها را راحت تر کنید.جا به جایی لایه های گروهی
می توانید چندین لایه را به صورت گروهی Copy و Paste کنید و در عین حال ترتیب و مکان آنها را حفظ کنید و دیگر نیازی نیست با درگ کردن ترتیب آنها را تغییر دهید. تنها لایه ها را در Clipboard کپی کنید و در محل دلخواه در پنل در بین اسناد مختلف Paste کنید.

بهبود نکات راهنما
بدون بیرون رفتن از برنامه می توانید درباره ابزارهای مختلف اطلاعات کسب کنید. وقتی موس خود را روی یک ابزار ببرید، اطلاعات مفیدی درباره آن ابزار نمایش داده می شود.کار با تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه
می توانید تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه را ویرایش و استخراج کنید. فتوشاپ متادیتاهای مهم را برای کار با برنامه های Viewer ثالث ذخیره می کند. همچنین می توانید روی عکس خود در داخل یک محیط کروی Pan و Zoom کنید تا یک تجربه پیش نمایش واقع گرایانه داشته باشید.
پشتیبانی از Microsoft Dial
با پشتیبانی از Microsoft Dial اکنون می توانید به راحتی بدون نیاز به استفاده از موس، به کنترل های مهم دسترسی داشته باشید. می توانید پارامترهای قلمو مانند اندازه، میزان سختی، شفافیت، Flow و میزان نرم بودن آن را کنترل کنید.


Paste کردن به صورت متن ساده
اکنون می توانید متن ها را به صورت ساده و بدون هیچ استایلی Paste کنید. دیگر نیازی نیست بعد از قرار دادن متن وقت خود را صرف تغییر دادن فونت آن کنید.
وارد کردن Depth map از HEIF
فتوشاپ اکنون از فرمت فایل تصویری با بازده بالا (HEIF) که توسط شرکت اپل در macOS 10.13 و iOS 11 ارائه شده است پشتیبانی می کند. با اطلاعات عمقی که توسط iPhone 7 plus و دستگاه های آینده ارائه می شود، می توانید با استفاده از فیلتر Lend Blur یک افکت عمق میدان ایجاد کنید.


بهبود در Select and Mask

با اصلاحات انجام شده در الگوریتم و عملکرد، می توانید به نتایج دقیق تر و واقع گرایانه تری دست یابید، مخصوصا در مواردی که رنگ های پس زمینه و پیش زمینه مشابه هستند. از دیگر اصلاحات صورت گرفته می توان به افزایش سرعت Quick Mask و تنظیمات واضح تر View Mode اشاره کرد.آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018، با ارائه چندین سرفصل مهم به توضیح کامل ویژگی های کاربردی و جدید این نرم افزار محبوب می پردازد. این سرفصل های مهم شامل آموزش مفاهیم پایه، عکاسی، طراحی و اصول نرم افزار فتوشاپ سی سی 2018 می باشند.آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018در بخش مفاهیم پایه شما با نحوه افتتاح اسناد در فتوشاپ و باز کردن فایل ها از نرم افزارهای Bridge و Lightroom آشنا خواهید شد. هم چنین دوره آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018 در قالب این بخش به شما چگونگی کار با چندین سند را به صورت گام به گام آموزش می دهد. یکی دیگر از مباحث توضیح داده شده در این بخش نحوه سفارشی سازی رابط فتوشاپ می باشد. شما از طریق دوره آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018 درباره نحوه انتخاب حالت های رنگ و فضای آن نیز اطلاعاتی کسب خواهید نمود. این دوره به شما چگونگی اعمال فیلترها و هم چنین استفاده از فیلترهای غیر مخرب به صورت کامل توضیح داده شده است.آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018 - آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018در قسمت مربوط به عکاسی، شما با تکنیک های مربوط به رنگ آمیزی و استفاده از جداول رنگ آشنا خواهید شد. دوره آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018 در قالب این بخش جذاب به شما نحوه ترکیب تصاویر متعدد را آموزش می دهد. شما از طریق این دوره قادر به ایجاد یک پانوراما در نرم افزار محبوب فتوشاپ خواهید بود. از دیگر مباحث آموزش داده شده در قسمت دوم دوره آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018 می توان به توضیح نحوه به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی اشاره نمود.آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018 - آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018بخش سوم یا طراحی به نحوه کار با اشیاء هوشمند می پردازد. شما با مشاهده ویدئوهای این بخش از دوره آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018 با انواع فیلترهای ضروری برای طراحان آشنایی پیدا خواهید کرد. باید افزود که این دوره به شما نحوه کار با شکل و پر کردن لایه ها را نیز آموزش می دهد. از دیگر مباحث پوشش داده شده در این بخش از دوره آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018 می توان به توضیح اصول اولیه قلم و تکنیک های خلاقانه قلم مو اشاره نمود. هم چنین این بخش به توضیح نحوه کار با کتابخانه ها و برنامه های کاربردی می پردازد.آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018بخش نهایی دوره آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018 یا همان اصول نرم افزار فتوشاپ، منوهای این نرم افزار را به طور کامل توضیح می دهد. هم چنین شما در این بخش از دوره آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018 با نحوه تغییر اندازه و رزولوشن تصاویر آشنایی پیدا خواهید نمود. یکی دیگر از موارد توضیح داده شده در این بخش، طریقه تنظیم روشنایی و کنتراست تصاویر می باشد. شما در قالب این بخش، نحوه استفاده از Camera Raw را آموزش خواهید دید. در نهایت دوره آموزش کامل فتوشاپ سی سی 2018 به شما نحوه چاپ تصاویر و ایجاد گرافیک های وب را نیز توضیح خواهد داد.

منبع
118 فایل

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.aryagostarafzar.com

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.psdfa.com
ویرایش شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان