امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش پاکسازی صورت

#1
Star 
آموزش پاکسازی صورت
وست مهمترین عضو بدن در زیبایی است و مراقبت از پوست مهمترین راه برای راز جوان ماندن پوست صورت و زیبایی چهره می باشد. منافذ پوست همه روزه با در قرار گرفتن مقابل آلودگی های محیطی و انواع کثیفی با چربی و سلول های خشک و مرده مسدود می شود . و نیاز به پاکسازی پوست پیدا می کند .باید توجه داشته باشید که جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست در درمان آکنه , جوش صورت , و جلوگیری از جوش زدگی بسیار اهمیت دارد برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست بهترین راه استفاده از یک رژیم مناسب روزانه برای مراقبت از پوست است . روشهای زیادی برای پاکسازی پوست وجود دارد ولی باید بدانیم که همیشه بهترین راه ها برای درمان بیماری های پوست و جلوگیری از پیری استفاده از راههای درمان طبیعی و خانگی است .در اصل می توان گفت ما باید قبل از اینکه به مرحله درمان برسیم با استفاده از مراقبت های معمولی و کم هزینه پیشگیری کنیم.در این بخش قصد داریم تمام روشهای پاکسازی پوست را در قالب مقالات و آموزش ها به شما ارائه دهیم .
میکرونیدلینگ - روش استفاده از درمارولر

آموزش پاکسازی صورت 1
آموزش پاکسازی صورت با استفاده از سوزن های بسیار ریز انجام می شود با نفوذ سوزن ها به لایه میانی پوست یا درم یک جراحت مختصر در پوست ایجاد شده و بدن به آن واکنش نشان داده و شروع به ترمیم و بازسازی آن ناحیه می کند و طی این فرایند کلاژن و الاستین که دوعنصر اصلی و مهم برای پوست هستند تولید می شود. با تولید کلاژن و الاستین جای زخم و جای جوش و دیگر عارضه های پوستی به مرور زمان درمان می شوند. انجام میکرونیدلینگ کاملا بدون درد است اما در بیشتر موارد قبل از شروع درمان از کرم بی حسی استفاده می کنند.دخول سوزن به داخل پوست باید به حدی باشد که باعث خونریزی اندکی گردد.در میکرونیدلینگ از وسیله ای به نام درمارولر استفاده می کنند. درمارولر از سوزن های بسیار ریز استیل تشکیل شده است. میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر بسیار سریع و بی خطر اسکار و چین و چروک را ازبین می برد. در میکرونیدلینگ به لایه بیرونی پوست یا اپیدرم هیچ آسیبی نمی رسد اما در دیگر روش ها مانند لیزر به اپیدرم آسیب رسیده و باعث سوختگی پوست می شود و برای بهبود آن حتما باید از کرم های درمانی استفاده کرد. امروزه بسیاری از متخصصین در سراسر دنیا برای بهبود و درمان عارضه ها و امراض پوستی از روش میکرونیدلینگ استفاده می کنند و به نتایج بسیار درخشانی در این زمینه رسیده اند.
آموزش پاکسازی صورت 1

میکرونیدلینگ و استفاده از درمارولر هم می تواند در کلینیک متخصص انجام شود و هم شما می توانید از آن در خانه استفاده کنید. بعد از استفاده از میکرونیدلینگ شما می توانید به راحتی به محل کار خود برگشته و به انجام کارهای روزانه خود بپردازید. میکرونیدلینگ از نظر صرف هزینه و وقت بسیار مقرون به صرفه است. از میکرونیدلینگ می توان در جاهای حساس بدن مانند دور چشم، دور دهان، پشت دست ها و گردن استفاده کرد ولی از لیزر در این قسمت ها استفاده نمی شود.
ویرایش شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آموزش نشان دادن FPS در بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای PC و کنسول
  آموزش مخ زدن در ۱۰ دقيقه !
  آموزش زبان انگلیسی:کلمات انگلیسی با پیشوند dis
  آموزش زبان *ترکی و انگلیسی*
  آموزش جامع و کامل گرفتن فال به وسیله ی تاس
  آموزش رقص آذربایجانی آشیقلار
  آموزش خارج کردن روح از بدن(برون فکنی)
  راهنمایی برای کلاس آموزش فست فود در تهران
  لیفت صورت و گردن
  آموزش ساخت انجمن روی هاست رایگان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان