امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طراحی سایت مجدد جهت موفقیت کسب و کار - بخش دوم

#1
در بخش دوم این مقاله قصد داریم به ادامه توضیحات در خصوص طراحی سایت مجدد بپردازیم.

توجه به محتویات
محتوای وب‌سایت قدرتمندترین ابزار فروش است و به همین دلیل است که باید توجه ویژه‌ای به آن در هنگام طراحی مجدد داشته باشید. دو جنبه وجود دارد:

طراحی و محتوای بصری باید در دسترس باشد.

کپی وب‌سایت باید قادر به فروش باشد.

این به چه معنی است؟

طراحی سایت بدون داشتن محتوای دقیق در دست، همیشه چالش برانگیز است. در عین حال نمی‌توانید پیش‌نویس نهایی براییک صفحه وب داشته باشید که هنوز وجود ندارد. برای شکستن این حلقه، شما باید روی هر دو فرایند طراحی و محتوا، در عین حفظ قصد کاربر، باهم کار کنید.

از طرف دیگر، شما باید درباره کپی وب‌سایت خود برای مطابقت با طرح جدید و در نهایت فروش بیشتر فکر کنید. با توجه به ابعاد عاطفی تصمیم‌گیری مصرف‌کننده، ایجاد ارتباط با کاربر از طریق محتوای مکتوب و ذره‌بینی بسیار مهم است. شما بایدبه زبان خود بیان کرده و نشان دهید که کسب‌وکار شما چطور می‌تواند مشکلات آن‌ها را حل کند.

تصمیم‌گیری درباره استراتژی موبایل -اول یا دسکتاپ
شما آمار را می‌دانید. موبایل قرار بر ماندن دارد و به احتمال زیاد به زودی در تمام صنایع، از دسکتاپ سبقت خواهد گرفت. در سال 2017، بیش از نیمی از ترافیک وب‌سایت از دستگاه‌های تلفن همراه و بیشتر در آسیا به وجود آمده است، در جایی که 67.5 درصد از مشاهدههای صفحه وب از طریق موبایل صورت گرفته است.

اما آیا این به این معنی است که شما باید با رویکرد موبایل-اول طراحی کنید؟

طراحی موبایل-اول، ایده افزایش تدریجی در مقابل طراحی دسکتاپ-اول را تکرار می‌کند، که نشان‌دهنده تخریب زیبایی است. هنگامی که وب موبایل تازه شروع شد، تنها تخریب زیبایی به عنوان یک رویکرد طراحی چند صفحه‌ای وجود داشت. این به معنای طراحی برای داشتن حداکثر اندازه صفحه و عملکرد کامل است، و سپس برای صفحات کوچک‌تر براساس آن طراحی می‌شود. از سوی دیگر، پیشرفت پیشرونده مخالف، طراحی برای صفحه‌های متحرک است. هر دو می‌توانند خوب باشند. هر دو می‌توانند موثر باشند. این به اهداف کسب‌وکار و وب‌سایت شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر ۸۰ % فروش وب‌سایت شما از موبایل گرفته شود و شخصیت کاربر شما بیشتر به خاطر پایداری این رفتار باشد، پس بایدیک رویکرد موبایل را انتخاب کنید.

از صفحه اصلی سایت خود یک تصویر سازی کنید
آیا می‌دانید که در صفحه خانگی وب‌سایت چه کسی وارد می‌شود؟

برای اغلب وب سایت‌ها، این‌ها بازدیدکنندگانی هستند که برای اولین بار بازدید کرده‌اند. آن‌ها چیزی در مورد کسب‌وکار شما و یا محصولات و خدمات شما نمی‌دانند. بنابراین شما باید از این فرصت برای شکار آن‌ها استفاده کنید. یکی از مطالعات گوگل نشان داد که کاربران اولین برداشت خود را، با نام"احساس باطنی"، درباره وب سایت شما، به مدت کم‌تر از ۵۰ میلی‌ثانیه شکل می‌دهند. همان مطالعه نشان می‌دهد که طراحی وب‌سایتی که از نظر بصری کم‌تر پیچیده است، زیباتر تلقی می‌شود.

پس چگونه می‌توانید کاربران جدیدی را وادار به ماندن کنید؟

مطالعه‌ای بر روی "طراحی متقاعد‌کننده وب‌سایت ‌های مقصد" نشان می‌دهد که عناصر طراحی الهام‌بخش بیش‌ترین تاثیر را بر شکل‌گیری تاثیر مثبت اولیه داشته‌ اند. این طراحی، ایده‌ داشتن ابزارهای تصویری و جذاب با کیفیت عالی را تقویت می‌کند تا داستان برند شما را تعریف کنید و الهام‌بخش کاربران برای کاوش عمیق‌تر در وب سایت شوید.

تمرکز بر حرکت حیاتی کاربر
اگر به عنوان مثال به وب‌سایت هتل برگردیم، چند مسیر وجود دارد که کاربران می‌توانند در نهایت اتاق را رزرو کنند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند روی یک صفحه ارائه شده خاص وارد شوند و یک رزرو انجام دهند. یا ممکن است آدرس ایمیلتان را پیدا کرده و درخواست رزرو کنند. هر کدام از مسیرهایی که در پیش می‌گیرند، می‌توانند در پایان رزرو را انجام دهد. اما یک مسیر سفر کاربر وجود دارد که معمول‌ترین است و جایی است که شما در آن پول می‌سازید.

دریک پروژه، طراحی سایت مجدد جایی است که شما باید بیشتر وقت خود را صرف کنید. احتمالاً تعداد زیادی تکرار وجود خواهد داشت، بنابراین بهتر است که ابتدا آزمایش کاربر را در جریان حیاتی اولیه آغاز کنید.

نتیجه گیری
طراحی سایت مجدد می‌تواند کاملاً پیچیده باشد و برگشت به یک طرح قدیمی،یک گزینه نیست. اما با وجود بسیاری از شرایط درگیر در این پروژه، ممکن است به راحتی به یک مبارزه عقیده‌ای تبدیل شود که طراحی بهتر است. برای اجتناب از این کار، با تنظیم انتظارات واضح برای پروژه شروع کنید و اطمینان حاصل کنید که کل تیم در راضی هستند. یک رویکرد تحقیق و داده-محور را در نظر بگیرید تا تصمیمات طراحی کلیدی را اتخاذ کنید. با ترکیب سالمی از برنامه‌ریزی دقیق و انعطاف‌پذیری، طراحی سایت مجدد شما بهترین شانس برای موفقیت را خواهد داشت.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سایت ttsmaker
  آموزش سئو سایت
  نحوه تشخیص سایت نیم بها با LinkIrani.ir
  ویدیو طراحی پوستر استوری محرم ۱۴۰۰
  • سایت‌های کاربردی گوشیت۴
  معرفی_سایت / سایت همه‌فن‌حریف برای تبدیل فایل‌ها!
  معرفی سایت حذف صدای خواننده
  معرفی چند سایت گوگل برای فونت
  مشکل و علت دیر ایندکس شدن مطالب سایت در گوگل و رفع مشکلات آن (بخش دوم)
  مشکل دیر ایندکس شدن مطالب سایت در گوگل و رفع مشکلات آن (بخش اول)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان