امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی برگزیدگان اجلاس شاعران همسُرا !

#1
Thumbs Up 
معرفی برگزیدگان اجلاس شاعران همسُرا ! 1


برگزیدگان و شایستگان تقدیر پنجمین اجلاس شاعران همسُرا و چهارمین نشست شاعران آزاد ایران معرفی شدند.
به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، مراسم پایانی پنجمین اجلاس شاعران همسُرا و چهارمین نشست شاعران آزاد ایران روز گذشته همزمان با میلاد امام رضا(ع) با تقدیر از محمدعلی بهمنی برگزار شد و برگزیدگان و شایستگان تقدیر به شرح زیر معرفی شدند:
لوح تقدیر در بخش ترانه به دریا شهریاری برای ترانه‌ «چون پناه» اهدا شد.  هیأت داوران در این بخش، هیچ‌کدام از آثار را شایسته رتبه‌بندی ندانست.
لوح تقدیر بخش اشعار آیینی به بدرالسادات طبیب برای  شعری تقدیم به ساحت حضرت «صالح بن موسی الکاظم(ع)»  تعلق گرفت. هیأت داوران در این بخش هم  هیچ‌کدام از آثار را شایسته رتبه‌بندی ندانست.
در بخش قطعه لوح تقدیر به مهدی زکی‌زاده برای قطعه شعری با عنوان «انتخاب خود» اهدا شد. هیأت داوران در این بخش  نیز  هیچ‌کدام از آثار را شایسته رتبه‌بندی ندانست.
در بخش شعر سپید و نیمایی هیأت داوران هیچ‌کدام از آثار را برای رتبه اول حائز شرایط لازم نداشت. اما زینب رحمانی به عنوان نفر دوم و خدیجه صفالو منزه به عنوان نفر سوم معرفی شدند و تندیس اجلاس و دیپلم افتخار به آن‌ها اهدا شد.

در بخش طنز  هم سیدمهدی سیدحسینی برای شعرهای «خنده بی‌جا» و «طلای سرخ» به عنوان نفر اول، سیدعلی مصطفوی برای شعر «تزکیه» به عنوان نفر دوم و  محمدعلی سلیمانی مقدم به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

در قالب مثنوی سپیده اسدی در گروه سنی کودک و نوجوان برای اثر «باران» به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد. اللهیار خادمیان هم برای اثر «خونین‌شهر» با مضمون دفاع مقدس به عنوان نفر برگزیده در این بخش معرفی و دیپلم افتخار و لاله زرین به او اهدا شد.
 در بخش غزل نیز محمدمنصور فلاح برای غزل «قطاری که رفته است» به عنوان نفر اول، سعیده محمودی برای غزل «خلسه آبان» به عنوان نفر دوم و ابراهیم نصراللهی برای شعر «خواب» به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
 رسول خوش‌عقیده  هم نفر برگزیده  این بخش  معرفی شد.
 در بخش اشعار همسُرایی، بعد از استخراج کد آثار برگزیده و منتخب در بخش اشعار همسُرایی، مشخص شد آثار برگزیده و منتخب این بخش همگی به شورای ادبی سامانه همسُرایی و شورای اجرایی و برگزاری اجلاس شاعران همسُرا تعلق دارد؛ بنابراین با تصویب شورای سیاستگذاری این رویداد، کلیه آثار این بخش از گردونه رقابت خارج شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی کتاب تا سبز شوم از عشق از نزار قبانی
Heart معرفی کتاب از میان رمان های ایرانی
Minioni معرفی کتاب از میان رمان های خارجی
  معرفی کتبی برای آموزش زبان عربی
  معرفی کامل حروف ابجد و شگفتی های آنها
  گزیده شعر شاعران رمانتیسم ایران / فریدون توللی
  برگزیدگان داستان کوتاه جایزه ی مهرگان ادب
  در انجمن شاعران مرده
  معرفی کتابهای طنز ایرانی که در این سالها منتشر شده است
  اشعار شاعران خارجی(ترجمه فارسی)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان