امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

می‌توانید پایان‌نامه‌تان را غیرحضوری به کتابخانه ملی بفرستید!

#1
Star 
می‌توانید پایان‌نامه‌تان را غیرحضوری به کتابخانه ملی بفرستید! 1


امکان ارسال پایان‌نامه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها، بدون مراجعه حضوری به کتابخانه ملی ایران فراهم شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در راستای نیل به اهداف دولت الکترونیک، از این پس امکان ارسال پایان‌نامه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها، بدون مراجعه حضوری به کتابخانه ملی ایران فراهم شده است.
به این منظور فرمی در وب‌سایت کتابخانه ملی به آدرس (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.nlai.ir ) طراحی شده است که فارغ‌التحصیلان با پر کردن آن و ورود اطلاعات شخصی، استادان، محل تحصیل و اطلاعات پایان‌نامه می‌توانند فایل پایان نامه خود را ارسال کنند.

این امر برای کسانی که برای حضور در کتابخانه ملی مشکل دارند یا از مسیرهای دور قصد مراجعه به کتابخانه دارند مفید خواهد بود.
دریافت پایان‌نامه به صورت الکترونیک پیش از اعلام وزارت علوم از سال ۹۵ در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آغاز شده است به طوری که این سازمان طی مذاکرات و مکاتبانی که با سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور داشت فرآیند دریافت پایان‌نامه‌ها را به صورت CD آغاز کرده بود که بر اساس آن تاکنون تعداد ۵۶ هزار نسخه پایان‌نامه الکترونیکی وارد کتابخانه ملی ایران شده است.
بنا بر اعلام، هم‌اکنون فرایند آزمایشی دریافت نسخه الکترونیکی پایان‌نامه‌ها از طریق آپلود در سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آغاز شده و پیش بینی می‌شود با رفع اشکلات احتمالی، این مهم به طور رسمی از ابتدای شهریورماه آغاز شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان