امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رونمایی نسخه استیشن واگن مرسدس کلاس E جدید / تصاویر

#1
50 سال پس از ساخت اولین خودروی استیشن واگن مرسدس بنز که بر پایه‌ی مدل 200D ساخته شده بود، حال این خودروساز آلمانی از ششمین نسل E کلاس استیت که مدل T و واگن نیز خوانده می‌شود رونمایی کرد.
به گزارش پدال،این خودرو هوشمندتر و شیک‌تر از خلف خود بوده و در آن از C کلاس استیت کوچک‌تر الهام گرفته شده است. خودرو مخصوصاً در قسمت پشت کمتر از قبل زاویه‌دار بوده و خط سقف اسپورت تری دارد.


رونمایی نسخه استیشن واگن مرسدس کلاس E جدید / تصاویر 1
فضای صندوق‌عقب خودرو 670 لیتر بوده که با تا کردن صندلی‌های عقب این مقدار به 1820 لیتر می‌رسد که نسبت به مدل قبلی به ترتیب کاهش 25 لیتری و افزایش 135 لیتری را نشان می‌دهد. هنوز هم این خودرو با این مقدار فضای بار از عهده‌ی آئودی A6 آوانت (565/1680 لیتر) و ب ام و سری 5 تورینگ (560/1670 لیتر) برمی‌آید. این نسخه از E کلاس به‌صورت سفارشی از نیمکت تا شدنی ردیف سوم برای کودکان بهره مند است.
رونمایی نسخه استیشن واگن مرسدس کلاس E جدید / تصاویر 1
رونمایی نسخه استیشن واگن مرسدس کلاس E جدید / تصاویر 1
همچنین، درحالی‌که فضای بار خودرو اندکی کاهش یافته اما E کلاس استیت جدید از پهنای بارگیری 1100 میلی‌متری در بین قوس چرخ‌ها بهره مند است که فضای کاربردی‌تری را فراهم می‌کند.
رونمایی نسخه استیشن واگن مرسدس کلاس E جدید / تصاویر 1
صندلی‌های عقب به‌صورت 40/20/40 تا می‌شوند و همچنین عملکرد جدیدی دارند که اجازه می‌دهد تا حدود 10 درجه شیب‌دارتر باشند که این نیز به نوبه‌ی خود 30 لیتر حجم اضافه را با وجود 5 سرنشین بالغ فراهم می‌کند. دیگر تجهیزات قابل‌ذکر این خودرو عبارت‌اند از درب پشتی الکترومکانیکی که با حس کردن حرکات پا در زیر سپر عمل می‌کند و اتصال تریلر که به‌صورت برقی جمع می‌شود.

این خودرو که بر پایه‌ی E کلاس W213 جدید ساخته شده به‌صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی استفاده می‌کند که باعث افقی نگه‌داشتن بخش عقبی خودرو می‌شود حتی زمانی که خودرو به‌طور کامل پرشده باشد. این خودرو می‌تواند به‌صورت سفارشی از کنترل بدنه‌ی بادی نیز بهره‌مند گردد.
در زمان عرضه در اروپا، این خودرو از طیف وسیعی از پیشرانه‌ها سود می‌برد که 3 پیشرانه‌ی دیزل آن عبارت‌اند از E200d 2 لیتری (148 اسب بخار)،E220d 2 لیتری (191 اسب بخاری) و E350d 6 سیلندر و 3 لیتری (255 اسب بخار). 4 پیشرانه‌ی بنزینی نیز در نظر گرفته شده که عبارت‌اند از E200 2 لیتری (181 اسب بخار)،E250 2 لیتری (208 اسب بخار)،E400 4Matic 6 سیلندر و 3.5 لیتری (328 اسب بخار) و در نهایت E43 4Matic AMG 6 سیلندر و 3 لیتری (396 اسب بخار). در زمان عرضه، همه‌ی مدل‌ها به‌صورت استاندارد از گیربکس 9 سرعته ی اتوماتیک 9G-TRONIC استفاده خواهند کرد.
رونمایی نسخه استیشن واگن مرسدس کلاس E جدید / تصاویر 1
تا زمانی که مدل E63 AMG واگن عرضه نشده، سریع‌ترین مدل همان E43 AMG 4Matic خواهد بود. این نسخه می‌تواند در مدت‌زمان 4.7 ثانیه به تندی 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز به‌صورت الکترونیکی به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است. همانند برادر سدان، این خودرو از گیربکس 9 سرعته ی اتوماتیک با تعویض‌های کوتاه‌تر، شاسی تنظیم شده و سیستم تعلیق بادی، سیستم چهارچرخ محرک با تقسیم نیروی جلو/عقب 69/31، کیت بدنه، تریم داخلی اسپورت و رینگ‌های 19 اینچی بهره‌مند خواهند بود.


مرسدس بنز از اواخر تابستان شروع به پذیرش سفارش‌ها خواهد نمود و اولین نمونه‌ها در اواخر امسال به دست مشتریان خواهد رسید.



نسخه‌ی استیت در اوایل سال 2017 در ایالات متحده عرضه خواهد شد و مدل عرضه شده،E400 4Matic واگن با پیشرانه‌ی بنزینی 6 سیلندر 3.5 لیتری بای توربو خواهد بود که 329 اسب بخار قدرت و 480 نیوتون متر گشتاور خواهد داشت. این مدل نیز به‌صورت استاندارد از گیربکس 9 سرعته ی اتوماتیک استفاده خواهد کرد. مرسدس هنوز اعلام نکرده که طیف نسخه‌ها و پیشرانه‌های عرضه‌شده در آمریکا چه مشخصاتی خواهند داشت.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خودرو مرسدس ﺁ ﺍﻡ ﺟﯽ EQS رقیب تسلا مدل s پلید
  جزئیاتی از نسخه ویژه خودرو فورد رنجر رپتور
  تیونینگ مرسدس کلاس X به صورت وانت شش چرخ
  رونمایی خودرو جنسیسG70 شوتینگ بریک واگن برای قاره اروپا
  انتشار تصاویر و قیمت مدل جدید خودرو تویوتا کلاگر
  رونمایی از خودرو ریماک C_Two
  نسخه های جدید خودرو کلاس اس در سال 2022
  گسترش محدوده خودرو بنتلی بنتایگا شاسی بلند با ﺍﺭﺍﺋﻪ نسخه S
  رونمایی از خودرو Hennessey Mammoth 1000 ارتقا یافته
  خودرو فولکس واگن پولو GTI در رندرهای غیررسمی پیش از رونمایی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان