امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرگ های خنده دار تاریخ

#1
1. حمله میمون‌ها
مرگ‌های عجیب در جهان: حمله میمون‌ها

در سال 2007، شهردار شهر دهلی نو در هند، در حالی که در برابر حمله گروهی میمون‌ها از خود دفاع می‌کرد از بالکن منزل خود در طبقه چهار سقوط کرد و در این حمله کشته شد. میمون‌ها فرار کردند و این مبارزه را بردند.

2. مرگ به خاطر ریش بلند
مرگ‌های عجیب در جهان: ریش بلند

در سال 1567، هانس استینگر اتریشی به خاطر ریش‌هایش معروف بود. ریش این مرد آنقدر بلند بود که به زیرپایش می‌رسید. در یک حادثه آتس‌سوزی و هنگام کمک به مردم، ریش‌های هانس زیر پایش گیر کرده و تعادل خود را از دست می‌دهد و پس از اینکه به شدت با زمین برخورد می‌کند گردنش می‌شکند و می‌میرد. در نهایت تصمیم بدی بود هرچند برای برخی ممکن است جالب باشد.

3. ایفای نقش
مرگ‌های عجیب در جهان: مرگ ناشی از ایفای نقش

گارت جونز، بازیگر تلویزیونی انگلیسی در سال 1958 نقشی را در یک سریال تلویزیونی برعهده گرفت که در سکانسی از آن قرار بود یک حمله قلبی داشته باشد. متاسفانه، جونز دقیقا در همان لحظاتی که این صحنه را بازی می‌کند یک حمله قلبی را تجربه کرده و همکاران او فکر می‌کنند که او فقط نقش بازی می‌کند و در نهایت، میمیرد.

4. از خنده مردن
مرگ‌های عجیب در جهان: از خنده مردن

همه اصطلاح” از خنده مردن” را شنیده‌ایم اما ظاهرا این گفته حقیقت دارد، چرا که گفته می‌شود فردی به نام کریسیپوس سولی که یکی از فیلسوفان یونانی بود پس از اینکه یک خر را می‌بیند که انجیر می‌خورد از خنده زیاد می‌میرد. ظاهرا منظره بسیار خنده دار بوده است.

5. دوچرخه الکتریکی خودکار Segway
مرگ‌های عجیب در جهان: مرگ بخاطر دوچرخه یا رانک سگ وی

جیمز هانسلدن، صاحب یک شرکت تولیدی، محصولی به نام دوچرخه الکتریکی خودکار Seway را تولید و عرضه می‌کند که قرار بود زندگی را راحت‌تر کند اما خود او، هنگام استفاده از دستگاه شخصی خود از یک صخره در انگلستان سقوط کرد. این مرد نیز به خاطر ضربات وارد شده می‌میرد.

6. آب هویج
مرگ‌های عجیب در جهان:مصرف زیاد آب هویج
باسیل براون که گفته می‌شود یک فرد افراطی در حفظ سلامت خود بود به دلیل مصرف زیاد آب هویج زندگیش به پایان رسید. براون هر روز یک گالن آبمیوه سبزیجات می‌نوشید که به مرگ او ختم شد.

7. مرگ به خاطر وانمود کردن
مرگ‌های عجیب در جهان:وانمود کردن سقوط از دره
در سال 1992، گرگ آستین گینگریچ فکر کرد که وانمود کردن سقوط از لبه‌ی دره گراند کانیون جالب خواهد بود. اما این وانمود کردن گرگ به مرگ او منجر شد چرا که پای او سر خورد و از لبه به درون دره سقوط کرد و به خاطر صدمات زیاد فوت کرد.

8. غرق شدن در سیل آبجو
مرگ‌های عجیب در جهان: غرق شدن در سیل آبجو

در سال 1814 نه یک نفر، بلکه هشت نفر در یک کارخانه‌ی آبجوسازی بعد از ترکیدن مخزن بزرگ آبجو در لندن و فوران آن در خیابان‌ کشته شدند. بعضی از این افراد خفه شده و برخی دیگر بر اثر آسیب‌دیدگی جانشان را از دست دادند.

9. رقصیدن
مرگ‌های عجیب در جهان: رقص

در سال 1518 حدود 100 نفر در مراسم تب رقص شرکت کردند که این مراسم به مدت یک ماه تمام در استراسبورگ ادامه داشت. در طول این مدت، چندین نفر به علت شرکت در رقص برای مدت طولانی و خستگی مفرط درگذشتند.

10. مرگ به خاطر علم
مرگ‌های عجیب در جهان: مرگ بخاطر علم

حدود اوایل قرن بیستم، دکتر آمریکایی به نام جسی ویلیام لازیر می‌خواست ثابت کند که در واقع این پشه‌ها هستند که با نیش زدن به انسان تب زرد را به او منتقل می‌کنند. متاسفانه، او توانست این قضیه را اثبات کند و خود نیز در اثر بیماری تب زرد درگذشت.

11. اثبات خودکشی تصادفی
مرگ‌های عجیب در جهان: اثبات خودکشی تصادفییکی از وکلای امریکایی برای اینکه نشان دهد چگونه قربانی با خودکشی اتفاقی خود را کشته است به طور تصادفی در وسط دادگاه به سر خود شلیک کرد و جان باخت. با وجود مرگ، او در این پزونده به پیروزی رسید.

12. تست کردن مزه مواد
مرگ‌های عجیب در جهان: تستر طعم

کارل ویلهلم شیله، داروساز آلمانی_ سوئدی، عادت بدی داشت و مواد شیمیایی را که از مواد شیمیایی دیگر می‌ساخت مزه می‌کرد. او در نهایت، به دلیل وارد شدن سم زیاد به بدن درگذشت.

13. عمر طولانی
مرگ‌های عجیب در جهان: عمر طولانی

دکتر الکساندر بوگدانف، دوست داشت عمری طولانی‌تر داشته باشد و از این رو، با اهدای خون سعی کرد که طول عمر خود را افزایش دهد. با این حال، این انتقال خون‌ها به دلیل واکنش منفی بدن به آن و اثرات جانبی به مرگ وی منجر شد.

14. قانون عدم لمس ملکه
مرگ‌های عجیب در جهان: قانون عدم لمس ملکه

در سال 1880، ملکه‌ای به نام سوناندا کوماریاتانا از تایلند غرق شد. این اتفاق در حالی بود که اطراف او افراد زیادی بودند که می‌توانستند به او کمک کنند اما یک قانون مانع از کمک به او شد. طبق قانون این کشور هیچکس حق نداشت تحت هیچ شرایطی با زن سلطنتی تماس داشته باشد یا او را لمس کند و در صورت این کار به مرگ محکوم می‌شد.

15. بازوی ربات
مرگ‌های عجیب در جهان: ضربه بازوی ربات

رابرت ویلیامز اولین کسی است که تاکنون توسط یک ربات کشته شده است. در سال 1979، ویلیامز با ضربه‌ی بازوی ربات در یک کارخانه فورد محلی کشته شد.

16. اثبات کردن اشتباه دیگران
مرگ‌های عجیب در جهان: اثبات کردن اشتباه دیگران
در سال 1912 فرانتس ریکلت، خیاط اتریشی می‌خواست ثابت کند که او واقعا راهی برای پرواز انسان ها پیدا کرده است. او برای اینکه ثابت کند دیگران اشتباه تصور می‌کنند که نمی‌توانند پرواز کنند از بالای برج ایفل پرید، سقوط کرد و مرد.

17. بررسی فاضلاب
مرگ‌های عجیب در جهان: بررسی فاضلاب

هنگامی که مونیکا میر، شهردار بترتون ماریلند، تانک های فاضلاب شهر را بازرسی می کرد در فضولات انسانی غرق شد. این شهردار برای اینکه مطمئن شود که شهر را به خوبی اداره می‌کند فوت کرد.

18. سقوط گاو از سقف
مرگ‌های عجیب در جهان: سقوط گاو از سقف

در سال ۲۰۱۳ میلادی یک مرد برزیلی به نام ژائو ماریا دِسوزا در خواب به سر می‌برد که ناگهان یک گاو از سقف به پایین سقوط می‌کند و روی او می‌افتد. این فرد پس از اعزام به بیمارستان در اثر خونریزی داخلی میمیرد. از قضا، این گاو روی تپه کنار خانه این فرد در حال چرا بوده که روی سقف پا می‌گذارد. حیوان از ارتفاع ۲٫۴ متری افتاده و دقیقا روی آقای دسوزا می‌افتد.

19. اثبات شکستنی نبودن شیشه پنجره
مرگ‌های عجیب در جهان: اثبات شکستنی نبودن شیشه پنجره

گری هوی، وکیل کانادایی، فکر می‌کرد پرت کردن خود از پنجره دفترش ایده هوشمندانه‌ای است تا نشان دهد شیشه‌های پتجره غیرقابل شکستن هستند. هوی اشتباه کرد. اشتباهی مرگبار. او از دفترش که در طبقه چهارم ساختمان اداری بود افتاد و مرد.

20. سیل ملاس بوستون
مرگ‌های عجیب در جهان: سیل ملاس بوستون

در سال 1919، سیل بزرگ ملاس بوستون که از آن تحت عنوان فاجعه ملاس بوستون نیز یاد می‌شود مرگ 21 نفر را در پی داشت. این حادثه پس از انفجاز یک مخزن بزرگ مایع ملاس و هجوم آن به سمت شهر رخ داد. این مخزن، مایع شیرین‌کننده را به کل شهر می‌فرستاد.
.
.
.
.
سپاس یادت نرهTelegh_48
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مرگ های خنده دار تاریخ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط anoosh2 ، ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ ، Aria1122
آگهی
#2
یک مرگ عجیب هم من شنیده ام که پدرم تعریف میکرد مردی به اسم استاد رضای پنبه زن تکه ای کوچک پنبه بالای سرش گرفته بود که ناگهان پنبه از دستش رها و به شقیقه اش میخورد . در جا سرخرگ شقیقه پاره شده و میمیرد
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زر زر خنده(نسخه 3) (عکسای متحرک شدیدا خنده دار)
  تاریخ تولدتو بزن ببین چه جور آدمی هستی.(طنز)
  عکس خنده دار جدید خیلی عالیه بدو بیا می ترکی از خنده
Wink چت های خنده دار ته خنده بیا میمیری از خنده
  متن خنده دار40کاری که دختران نمی توانند انجام بدهند.اخر خنده
  طنز خنده دار و باحال انواع داداش ایرونی مجموعه : مطالب طنز و خنده دار طنز خنده دار و
  آخر خنده (اس ام اس های خنده دار مخصوص خانه تکانی)
  خنده بازار-پست هاي فيسبوك(خيلي خنده دار)
Thumbs Up ترول خنده دار ضد حال مخصوص پسرای باجنبه انجمن فقط خنده
  شعر طنز و خنده دار حرف های دختر و مادر مجموعه : مطالب طنز شعر طنز و خنده دار حرف های

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان