امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کارگردان فیلم The Avengers از پروژه سریال The Nevers محصول HBO کناره‌گیری کرد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کارگردان فیلم The Avengers از پروژه سریال The Nevers محصول HBO کناره‌گیری کرد 1


جاس ویدون، کارگردان فیلم The Avengers که قرار بود سریال The Nevers را برای شبکه HBO بسازد، از این پروژه کناره‌گیری کرد.
سریال درام علمی-تخیلی آینده HBO که با نام The Nevers در حال ساخت است، شورانر خود را از دست داد. جاس ویدون که به خاطر ساختن فیلم‌هایی چون The Avengers و Justice League (به‌عنوان جانشین زک اسنایدر) و همچنین سریال‌هایی مثل Firefly و Buffy the Vampire Slayer شناخته می‌شود، قرار بود به‌عنوان کارگردان و نویسنده در سریال The Nevers فعالیت داشته باشد که حالا از این پروژه کنار رفته است. البته منابع مختلف اعلام کرده‌اند که سریال همچنان در دست ساخت قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی در تابستان سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. سفارش ساخت سریال در سال ۲۰۱۸ داده شده بود و اواسط سال ۲۰۱۹، قبل از همه‌گیری ویروس کرونا، مرحله فیلم‌برداری آن آغاز شد.
شبکه HBO با انتشار بیانیه‌ای درباره خروج ویدون از پروژه سریال The Nevers اعلام کرد: «ما از جاس ویدون جدا شده‌ایم. همچنان در مورد آینده سریال The Nevers هیجان‌زده هستیم و منتظر اولین نمایش آن در تابستان ۲۰۲۱ خواهیم ماند.»
ویدون هم درباره کناره‌گیری‌اش از این سریال گفت: «چالش‌های بی‌سابقه‌ای که در این یک سال تجربه کردیم، زندگی و نوع نگاه من را به شکلی غیرقابل تصور تغییر داده‌اند. اگرچه ساخت و تولید سریال The Nevers یک تجربه لذتبخش بود، اما به این نتیجه رسیدم که تعهد و همچنین چالش فیزیکی مورد نیاز برای چنین پروژه بزرگی، آن هم در دوران همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، بیشتر و بزرگتر از توان من خواهد بود. من واقعا خسته شده‌ام و می‌خواهم همه انرژی‌ام را روی زندگی خودم، که در آستانه یک تغییر هیجان‌انگیز هم هست، متمرکز کنم. من عمیقا به کاری که انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم. همچنین از تمام بازیگران و همکارانم به همراه HBO تشکر می‌کنم که فرصت خلق یک جهان عجیب و فوق‌العاده دیگر را برایم فراهم کردند. The Nevers کاری بود که با عشق انجام شد، اما پس از گذشت بیشتر از دو سال، عشق تنها چیزی است که برای ارائه دارم. مطمئنا این عشق هرگز محو نخواهد شد.»
چالش‌هایی که باعث شده‌اند ویدون از سریال The Nevers کناره‌گیری کند، ممکن است با بحث‌های پیرامون فیلم Justice League (سال ۲۰۱۷) و فیلم‌برداری مجدد آن در ارتباط باشند. ویدون که به‌عنوان نویسنده در آن فیلم حضور داشت، پس از خروج زک اسنایدر، کارگردانی را نیز بر عهده گرفت و تغییرات گسترده‌ای را در فیلم به‌وجود آورد که درنهایت هم مورد پسند طرفداران واقع نشد. حتی کار به جایی رسید که ری فیشر، بازیگر فیلم Justice League چندی پیش اعلام کرد که عملکرد و رفتار جاس ویدون با عوامل و بازیگران فیلم بسیار غیرحرفه‌ای بود. جیسون موموآ، بازیگر دیگر همین فیلم نیز صحبت‌های فیشر در این زمینه را تایید کرده است. فیشر همچنین به این موضوع اشاره کرد که چنین رفتاری از سوی ویدون، با اجازه و حمایت تهیه‌کنندگان شرکت برادران وارنر (که مالک شبکه HBO نیز هست) صورت گرفته است. ویدون هنوز به این اتهامات به‌صورت عمومی پاسخ نداده و معلوم نیست که خروج او از سریال The Nevers ربطی به ماجراهای فیلم Justice League دارد یا خیر.
لارا دانلی بازیگر اصلی سریال The Nevers است. داستان این سریال درباره گروهی از زنان در دوران ویکتوریایی است که قدرت‌های عجیبی به‌دست آورده‌اند و باید با دشمنان مرموزی به مبارزه بپردازند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به الیویا ویلیامز، جیمز نورتون، تام رایلی، آن اسکلی، بن چاپلین، پیپ تورنس، زکری مومو، ایمی منسون و نیک فراست اشاره کرد.
در مورد فیلم Justice League هم باید بگوییم که نسخه جدید آن با تدوین کاملا متفاوت و صحنه‌های جدید، به‌وسیله زک اسنایدر در حال ساخته شدن است و در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر می‌شود. اخیرا در اخبار سینما داشتیم که نسخه زک اسنایدر Justice League حدود ۱۵۰ دقیقه سکانس جدید و دیده نشده خواهد داشت.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Love
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: ♡
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*-*


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان