امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

همه چیز درباره‌ی Galaxy Z Flip

#1
پس از انتشار گلکسی زد فلیپ به عنوان اولین گوشی تاشوی شرکت سامسونگ، انتظار می‌رود مدل بعدی نیز با طراحی تاشو در دسترس کاربران قرار گیرد. به نقل از پایگاه خبری دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رندباز ؛ سامسونگ با معرفی گلکسی زد فلیپ3دومین نسخه سری فیلیپ و دومین گوشی تاشوی شرکت خود را روانه بازار می‌کند. در حال حاضر جزئیات زیادی از این گوشی موبایل در دسترس نمی‌باشد، اما زمان عرضه آن با توجه به زمان انتشار مدل قبلی قابل پیش‌بینی است. از آنجایی که گلکسی زد فلیپ هم‌زمان با گلکسی S20 در فوریه 2020 روانه بازار شد، می‌توان تاریخ انتشار گلکسی زد فلیپ 3 را تقریبا با ورود گلکسی S21 همزمان دانست. در حالی که این تاریخ در اواسط ژانویه 2021 پیش‌بینی می‌شود، شایعاتی مبنی بر انتشار آن در اواخر سال جاری نیز وجود دارد. به هر صورت نمی‌توان زمان دقیقی را برای در دسترس قرار گرفتن گلکسی زد فلیپ 3 تعیین کرد و در حال حاضر تنها می‌توان درباره سایر جوانب این گوشی موبایل، مانند قیمت و دلیل نام‌گذاری آن، بحث نمود.

مدل گلکسی زد فلیپ از همان ابتدای ورود به بازار موبایل جهانی، مورد استقبال کاربران قرار گرفت و با قیمت نسبتا بالایی (1380 دلار) به فروش رفت. به همین دلیل، علاقمندان سری گوشی‌های گلکسی امیدوارند که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سامسونگ این بار تدابیری را برای کاهش قیمت دستگاه در نظر گرفته باشد و کاربران با صرف هزینه کمتری موفق به تهیه گلکسی زد فلیپ 3 شوند.

اما دلیل نام‌گذاری این مدل چیست؟ طبیعتا پس از گلکسی زد فلیپ، انتظار می‌رفت که نسخه بعدی آن با نام گلکسی زد فلیپ 2 منتشر گردد، اما سامسونگ با عنوان نمودن عدد 3، تعجب همگان را برانگیخت. برای توجیه این امر می‌توان بر اساس مقاله منتشر شده در وب‌سایت دانمارکی Galaxy Club، دو احتمال در نظر گرفت، این وب‌سایت یکی از دلایل نام‌گذاری غیرطبیعی این مدل را فناوری 5G گلکسی زد فلیپ بیان می‌کند که درواقع معادل فلیپ 2 (Flip 2) می‌باشد. به همین خاطر مدل پس از آن با عدد 3 شماره‌گذاری می‌گردد. بر اساس اظهار نظرات وب‌سایت Galaxy Club، سامسونگ احتمالا قصد دارد شماره‌های سری گلکسی فلیپ را با شماره‌های سری گلکسی فولد مطابقت دهد، بدین معنا که شماره آخرین مدل سری فلیپ با آخرین مدل سری فولد (گلکسی زد فولد 3) همخوانی داشته باشد.

بر اساس اخباری که از مدل جدید گوشی سامسونگ به بیرون درز کرده‌ است، گلکسی زد فلیپ 3 هنگامی که به حالت بسته قرار دارد، طولی به اندازه 3 اینچ (حدود 7.6 سانتی‌متر) و در مدل باز شده آن 6.7 اینچ ( حدودا 17 سانتی‌متر) طول دارد. باتری گلکسی زد فلیپ 3 نیز بیشتر از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی مدل قبلی گزارش شده‌است. همچنین با امکانات صفحه نمایش و طراحی خاص لولای بین دو صفحه، طول عمر بیشتری برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  همه چیز درباره بلندگوی دوگانه فوق العاده Xiaomi Mi 10
  رندرهای Galaxy A52 5G رنگ‌های آن را مشخص کرد
  رندرهای خبری Galaxy A52 5G و Galaxy A72 5G منتشر شد
  اطلاعات جدیدی درباره نام، نمایشگر و حافظه داخلی سری آیفون 12 منتشر شد
  اطلاعات تازه‌ای درباره گلکسی فولد لایت فاش شد
  گوشی Elephone S7 ؛ آیا این دستگاه شبیه به Galaxy S7 Edge است؟
  حقایقی درباره LG
  گوشی Galaxy S7 Active رسما تائید شد؛ نگاهی به مشخصات اکتیو جدید
  گوشی Samsung Galaxy J3 Pro رسما معرفی شد
  شایعه رم 6 گیگابایتی Galaxy Note 6 به واقعیت نزدیک‌تر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان