امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین چیز ها در زندگی مجانی هستند^_^♡

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهترین چیز ها در زندگی مجانی هستند^_^♡ 1


می گویند بهترین چیزها در زندگی مجانی هستند بدون هیچ شکی لیست زیر ثابت می‌کند که این جمله درست است. زندگی پر از شادی‌های ساده است. آثار خوشایندی که شما هرگز انتظار ندارید، اما بیشتر مواقع از آن‌ها شادی‌های بزرگی گرفته‌اید. آن‌ها هدیه‌های زندگی هستند که هرکدام از ما به صورت ناخودآگاه و به روش خودمان از آن‌ها لذت می‌بریم. اینجا بیست و هفت مورد از مهم‌ترین لذت‌های ساده ای که در زندگی وجود دارد برایتان آورده شده است تا از آن‌ها بیش از پیش لذت ببرید.

1. خوابیدن در یک روز بارانی

قطرات باران به آهستگی به پنجره می‌خورند و شما سرخود را در لانه ای که در بالش خود ایجاد کرده‌اید فرو برده اید، صدایی به گوش می‌رسد و شما احساس می‌کنید که تخت خوابتان یک پناهگاه امن است، این همان جایی نیست که شما ترجیح می‌دهید همان جا بمانید؟



2. پیدا کردن پولی که از داشتن آن خبر نداشته‌اید.

شما چند چک پول را قبلاً در پاکت گذاشته و در جیب شلواری که قبلاً پوشیده‌اید جا گذاشته‌اید و حالا آن را پیدا کرده‌اید، شما ثروتمند نیستید، اما نسبت به چند لحظهٔ پیش ثروتمندتر شده‌اید.

3. ارتباط چشمی کوتاهی با شخصی نا شناس

شما از یک خیابان یا یک زیر گذر عبور می‌کنید او شما را چند لحظه ای برانداز می‌کند، ارتباطش از طریق یک کنجکاوی زیرکانه است و شما هم از انتهایی ترین نقطه چشم خود متوجه نگاه او می‌شوید و برای یک لحظه فکر شما را می‌شکافد و بعد هم می‌رود.

4. فرو رفتن در آب استخر

زمانی که بعد از خستگی روزانه در آب یک استخر فرو می‌روید و گویی تمام خستگی‌هایتان را به آب می‌سپارید.، اما یک احساس طبیعی دارید، یک احساس آزادی بی پایان.



5. دریافت یک نامهٔ واقعی البته نه از طریق ایمیل

وقتی شما صندوق پست قدیمی خود را چک می‌کنید و یک نامهٔ واقعی از کسی که او را می‌شناسید به دست شما می‌رسد، که انگیزه ای به شما می‌دهد و لذت آن، اشک شوق روی گونه‌هایتان می نشاند.

6. گذر از رنگ زرد روشن

این یکی از راههای لذت بردن در زندگی است، یک فعالیتی مانند باد انداختن توی سینه. مثل اینکه شما تا چراغ زرد است به عنوان آخرین نفر از آن عبور می‌کنید و وقتی در آینه اتومبیل خود نگاه می‌کنید بقیه پشت چراغ قرمز توقف کرده‌اند. واقعاً لذت بخش است.

7. گفتن یک چیز خنده دار یا سرگرم کننده

یکی از فریبنده‌ترین نقش‌ها در زندگی این است که راوی یک داستان واقعی باشید، شما دوست دارید در بعضی از داستان‌ها شریک باشید، مخصوصاً وقتی که باعث حس کنجکاوی و شوخ طبعی عمیقی در شما شود و دیگران از گوش دادن به آن لذت ببرند.

8. دیدن یک دوست به طور اتفاقی

شما در حال رد شدن از خیابان هستید. دوستی را می‌بینید، او قبل از اینکه موقعیتش را پیدا کند می‌لغزد، سپس به سرعت تلاش می‌کند که بازی از دست رفته‌اش را درست کند، مثل اینکه اصلاً اتفاقی نیفتاده است. این می‌تواند یک لحظه شادی بخش باشد. البته اگر این لحظه اتفاق بیفتد.



9. شنیدن یک آواز خوش در یک لحظهٔ خوب

این لحظه چگونه به وجود می‌آید؟ شنیدن این آواز در آن لحظه، یکی از لذت‌های ساده در زندگی است که فوراً شما را مجذوب می‌کند. مثلاً شما در حال رانندگی از سرکار به منزل هستید، وقتی یک آواز دلنشین مانند یک حرف دلنشین می‌شنوید، گوش شما کاملاً معنی زندگی را که مانند یک کریستال تمیز است می‌شنود.

10. اولین جرعه از یک شربت وقتی که شما عطش دارید

شاید آنچه که به ذهن شما می‌رسد فقط سرمای زیاد لیوان آب است، ولی وقتی شما به شدت تشنه‌اید، اولین جرعهٔ هر نوشیدنی به شما یک خوشحالی محض می‌دهد.

11. گفتن چیزهای یکسان در یک زمان

وقتی یک لحظهٔ خاموش وجود دارد، بعد از این سکوت، شما ودوستتان به طور اتفاقی دقیقاً در یک زمان حرفهای یکسانی از زبانتان بیرون می‌آید. این اتفاق به ندرت پیش می‌آید که باعث لبخند زدن می‌شود.

12. دیدن صحنهٔ از پارک درآوردن ماشین

وقتی در یک بازار خرید شلوغ، دنبال جای پارک هستید و درست همان لحظه ای که شما با اتومبیل خود وارد می‌شوید یک نفر خریدش تمام شده و شما می‌توانید ماشین خود را دقیقاً در جای او پارک کنید.

13. وقتی شما زمان بیشتری برای خواب دارید

شب هنگام ناگهان چیزی باعث بیدار شدن شما می‌شود و شما فکر می‌کنید که زمان بیدار شدن است، سپس شما با چشمی نیمه باز به ساعت نگاه می‌کنید و می‌بینید ساعت آرام است و هنوز دو ساعت از خوابتان تا زمان بیدار شدن باقی مانده است. یک احساس زیبا که بدن شما سر می‌خورد و به رؤیایش برمی گردد.



14. تماشای مردم

شما روی صندلی می‌نشینید و می‌توانید مردمی راکه در مسیرشان حرکت می‌کنند ببینید؛ مردم بلند قد، کوتاه قد. مردمی با پوست روشن، سبزه و.... هرکدام از آن‌ها گام‌های متفاوت و بیان‌های بی مانندی دارند. نگاه کردن آدمی به آدم دیگر مانند هیپنوتیزم خوشایندی برای چشم شماست.

15. پوشیدن مستقیم لباس‌ها بعد از خشک شدن

شما برای بیرون رفتن عجله دارید اما لباس‌هایتان را شسته و روی طناب پهن کرده‌اید. با این که فقط مدت کوتاهی از آویزان کردن آن‌ها می‌گذرد، با کمال تعجب می‌بینید که یکی از لباس‌ها خشک شده است. لباس تمیز را می‌پوشید احساس گرمی روی پوستتان حس می‌کنید و یک رایحهٔ خوش به هوا ساتع می‌شود. احساس سبکی به مغزتان منتقل می‌شود و بر کارهای روزانه شما غلبه می‌کند.

16. یک بوی آشنا

شما والدینتان را با ماشین خودتان به خانه می‌برید و درب ماشین را باز می‌کنید؛ در حالی که مسافتی با منزلتان ندارید یک بوی آشنا در هوا حس می‌کنید. رایحهٔ غم یک درخت در حیاط همسایه، شما سرتان بین درب و ماشین است. بیشتر رایحه‌های آشنا از پای شما حس می‌شود. شگفت انگیز است! آن احساس حس خوبی به شما می‌دهد.

17. تختخواب نو و تمیز

شما تکان تندی در گوشه رو تختی ایجاد می‌کنید. ملافه احساس خنکی به پوست شما می‌دهد. هرچیزی تمیز به نظر می‌رسد، مثل اینکه قبل از این هیچ کس در این رختخواب نخوابیده است.



18. یک منظرهٔ زیبا

یک روز آفتابی و تمیز که شما می‌توانید منظرهٔ کوه‌هایی را ببینید که گل‌های وحشی وگیاهان، با رنگ سبز روشن، آن‌ها را کاملاً پوشانده‌اند. چشم اندازی که در ذهن شما می‌ماند.

19. داشتن یک خندهٔ خوب

با صدای بلند خندیدن درمان همهٔ دردهاست. زندگی شگفت انگیز است وقتی که لحظاتش با خنده همراه باشد. شما می‌توانید سختی زندگی را با خندیدنی که باعث دیدن دندان‌ها شود از بین ببرید. این لحظات عمیق که از خنده به وجود می‌آید یک موهبت الهی است که حس سرحالی وشادمانی به انسان می‌دهد و فکرهای مثبت وخوش بینی به شما می‌دهد.

20. حس سلامتی بعد ازکارکردن در بیرون

یکی ازفعالیت های درست که واقعاً به شما احساس خوبی می‌دهد. وقتی شما پیاده به جلوی درب باشگاه می‌روید، احساس می‌کنید دربهترین نقطهٔ جهان هستید، چون حس سلامتی و شادابی می‌کنید.

《سپاس》♡
☆هیچ مخدری مثل احترام بیش از حد...
                               توهم زا نیست ...♡


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16332835215615 ♡
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چگونه بهترین استایل را با کتونی کانورس داشته باشیم؟
  خرید خرما آنلاین - معرفی 10 مدل از بهترین خرما های ایران
  بهترین کارتونی که دیدیدی
  بهترین روش های قفسه بندی سوپرمارکت پرشین راک
  از زندگی آموختم که....شما بگید!
  زیباترین زنان جهان در کدان کشور ها هستند+عکس
  31 راز موفقیت در زندگی!
  بهترین تغذیه برای سالمندان مبتلا به کرونا
  زیباترین زنان جهان درکدام کشورها هستند (+عکس)
  ۱۵ راه برای زندگی بهتر..♡

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان