امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آذری: نگاه‌ها به فولاد عوض شد

#1
مدیرعامل تیم فولاد خوزستان گفت: پس از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، نگاه‌ها به فولاد تغییر کرده و همه متوجه شدند که فولاد تیم قدرتمندی است.
آذری: نگاه‌ها به فولاد عوض شد 1
به گزارش ورزش سه، سعید آذری در خصوص تساوی تیم فولاد خوزستان مقابل تیم السد قطر به میزان گفت: بازی سختی مقابل السد داشتیم. در این بازی شایسته پیروزی بودیم؛ اما در لحظات پایانی تمرکز بازیکنان کمتر شد و به خاطر کم‌تجربگی‌شان این تصور به وجود آمد که برد قطعی است. با این حال از تلاش بازیکنان فولاد تشکر می‌کنم و امیدوارم این بازی درس بزرگی برای آنها باشد تا بدانند باید تا لحظه آخر جنگید و البته متوجه این موضوع هم باشند که فوتبال‌شان تا چه اندازه رشد کرده است.



مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: باید از عملکرد جواد نکونام قدردانی ویژه‌ای داشته باشم. او نشان داد در سطح بین‌المللی به راحتی می‌تواند مربیگری کند. آنالیز السد و شناخت نقاط ضعف و قوت این تیم به بهترین شکل توسط نکونام و همکارانش انجام شد.



آذری با اشاره به اینکه فولاد در گروه وحشتناکی قرار دارد، گفت: تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خوزستان و ایران باشیم. پس از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، نگاه‌ها به فولاد تغییر کرده و همه متوجه شدند که فولاد تیم قدرتمندی است. .
آذری: نگاه‌ها به فولاد عوض شد 1
آذری درباره مهمترین چالش فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مهمترین چالش ما نزدیک بودن مسابقات به هم است. عواقب بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد، الان خودش را نشان داده و واقعا در حق فولاد ظلم شد. متاسفانه دست کادر فنی برای بازی‌های آینده بسته است و مشکلات احتمالی مثل مصدومیت و خستگی بازیکنان می‌تواند نگران کننده باشد. البته تمهیدات لازم را در نظر گرفتیم و یکسری وسایل و مواد غذایی را خریداری کردیم تا بازیکنان بهتری بتوانند ریکاوری کنند.



مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: با توجه به اینکه در گروه ما تیم النصر عربستان حضور دارد امیدوارم نگاه عربستانی‌ها به ما که تا الان خوب بوده تغییر نکند و مشکلی برای فولاد ایجاد نشود. متاسفانه مسئولان قبلی فدراسیون فوتبال به حرف ما گوش ندادند. هر چقدر گفتیم که فولاد نماینده ایران است و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته نشود فایده‌ای نداشت. الان هم نمی‌شود کاری کرد. چون برای باز کردن این پنجره باید به دادگاه عالی ورزش نامه زده شود و این دادگاه علت بسته شدن پنجره را خواهد پرسید. متاسفانه ما خودمان فولاد را محروم کردیم و حالا به دنبال راه حل هستیم. البته باید از تلاش‌های قنبرزاده تشکر کنم.



آذری در پایان خاطرنشان کرد: در بازی بعدی باید به مصاف تیم اردنی برویم. این تیم بسیار قوی است و توانست مقابل النصر عربستان به تساوی برسد . ژاوی پس از بازی با ما می‌گفت ایرانی‌ها با قلب‌شان بازی می کنند؛ اما نمی‌دانم این قلب تا چه اندازه می‌تواند کم و کاستی‌ها را رفع کند. ما کار سختی برای صعود داریم؛ اما ما هم آدم‌های سختی هستیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد
  طلسم فولاد در نخستین دیدار آسیایی حفظ شد
  پیرمرد گلزن فولاد، ماشاءالله!(عکس)
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  دیدار صمیمانه منصوریان و آذری در اراک(عکس)
  نگاه پورتو به بازی طارمی در تیم ملی(عکس)
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  انصراف فولاد اکسین از تیم‌داری در لیگ برتر کشتی
  دو‌ جواهر رئال در راه قهرمانی از نگاه اکیپ(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان