امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خوشگل شدن بینی با نخ

#1
خوشگل شدن بینی با نخ 1




فیلر بینی چیست؟
درمان فیلر برای بینی معمولاً شامل تزریق هیالورونیک اسید به پوست است که به قوز بینی حجم داده و باعث می شود که برامدگی بالای بینی از بین برود و از نیمرخ یک بینی صاف داشته باشید.

در این روش، بعد از این که کرم بی حس کننده یا بی حسی موضعی را انجام دادند، هیالورونیک اسید را تزریق می کنند و آن را به پل بینی یا نوک بینی می زنند تا ارتفاع و شکل بینی تغییر کند.

آیا فیلر بینی عوارض جانبی دارد؟
ممکن است بعد از تزریق فیلر ها مقدار کمی ورم و قرمزی در ناحیه تزریق مشاهده شود. همچنین ممکن است کبودی هایی هم اتفاق بیفتد. فردی که این کار را انجام می دهد، باید مهارت کافی داشته باشد تا احتمال عفونت و مشکلات عروقی و کبودی به شدت کاسته شود.

فیلر بینی معمولا تا 12 ماه یعنی یک سال دوام می آورد. اگر آن را به طور منظم تکرار کنید، ممکن است ماندگاری آن به دو سال یا سه سال هم برسد.

فیلر بینی

لیفت بینی با نخ چیست؟
خوشبختانه تکنولوژی پزشکی و زیبایی آنقدر پیشرفت کرده که شما گزینه های بسیار متفاوتی در اختیار دارید که یکی از آن ها لیفت بینی است. لیفت بینی درمانی است که آن را زیر یک ساعت انجام می دهند. معمولا نیاز به دوره ریکاوری خاصی ندارد و بیمار می تواند در همان روز به انجام اقدامات روتین خود بپردازد.

در این روش، ابتدا ناحیه مورد نظر را بی حس می کنند، سپس پزشک نخ را در طول پل بینی قرار می دهند تا بتوانند تغییراتی را در ظاهر بینی ایجاد کنند. این نخ را در زیر پوست می گذارند تا پل و نوک بینی را به سمت بالا ببرند و تولید کلاژن را تحریک کنند تا لیفت بینی دوام بیشتری داشته باشد.

تعداد نخ های مورد نیاز برای هر فرد متفاوت است. انجام یک مشاوره اولیه، به پزشک کمک می کند تا شکل کنونی بینی شما را بررسی کرده و از قبل تعداد نخ ها را برآورد کند. نتایج سریع بعد از انجام کار مشخص خواهد بود.

آیا لیفت بینی با نخ عوارض دارد؟
نخ های استفاده شده در لیفت بینی به داخل بدن جذب می شوند و بعد از شش تا هشت ماه بعد از جراحی در یکدیگر می شکنند. معمولاً جراح بینی این کار را انجام می دهد. کاملا طبیعی است که بعد از لیفت بینی، مشکلاتی مثل سوزش و ورم را احساس کنید اما این عوارض جانبی بعد از چند روز خود به خود از بین می روند.

لیفت بینی با نخ چقدر دوام می آورد؟
نتایج نشان می دهد که لیفت بینی بین یک تا دو سال دوام دارد. اگر این درمان را 9 ماه بعد دوباره تکرار کنید، ممکن است نتایج آن طولانی مدت شود. با تحریک تولید کلاژن انتظار می رود که لیفت اثر طولانی مدت تری داشته باشد.

لیفت بینی

عوامل موثر در موفقیت لیفت بینی
معمولاً موفقیت لیفت بینی از طریق نخ، وابسته به عوامل مختلفی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نخ مورد استفاده
نخ مورد استفاده در لیفت بینی بسیار اهمیت دارد و باید قدرت کششی بالایی داشته باشد.

طول وضخامت نخ
این دو ویژگی تفاوت زیادی را در نتیجه کار ایجاد می کنند. بر اساس پروفایل اصلی بیمار، پزشک نخ های مناسب را تهیه می کند تا بعد از کار نتیجه کاملاً طبیعی به نظر برسد.

تعداد نخ ها
در بیشتر موارد بین 10 تا 12 عدد نخ برای لیفت بینی نیاز است.

زیبایی بینی با نخ

در لیفت بینی با نخ معمولاً چه پروسه ای طی می شود؟
اول از همه پوست شما به شکل کاملاً سریع به سمت بالا لیفت می شود. سپس با بافت چربی ارتباط برقرار کرده و پوست سریعاً سفت می گردد.

در مرحله سوم کلاژن سازی افزایش پیدا کرده و سلول های پوستی دوباره تجدید می شوند. همه این ها در کنار هم بافت پوستی شما را بهبود می بخشند، چین و چروک و خطوط را کاهش می دهند و پوست را منعطف تر می کنند.

لیفت بینی چقدر زمان می برد؟
یکی از بهترین مزایای لیفت بینی از طریق نخ، این است که فقط به 15 تا 30 دقیقه زمان نیاز دارد و بعد از آن به راحتی می توانید به کار های روزانه تان بپردازید.

مراحل لیفت بینی با نخ

این درمان چگونه طراحی می شود؟
درمان لیفت بینی با نخ برای پوست های متفاوت منحصر به فرد عمل می کند و بسته به محلی که می خواهند نخ را در آن قرار دهند، معمولاً بین سه تا چهار نخ را تهیه می کنند. نخ های مختلف برای درجات متفاوت سفت کردن و جوانسازی سلولی مورد استفاده قرار می گیرد.

لیفت با نخ برای کدام یک از قسمت های دیگر صورت انجام می شود؟
گردن
خط فک
کناره های بینی
زیر چشم
ابرو
گونه
خط بغض
معمولاً گردن و قسمت پایین صورت، رایج ترین محل انجام لیفت با نخ هستند.

لیفت صورت با نخ

قبل از درمان، چه چیزی در انتظار خواهد بود؟
قبل از اینکه درمان لیفت بینی از طریق نخ شروع شود، یک داروی بی حسی روی محل مورد نظر تزریق می کنند. سوزن مورد استفاده برای این درمان بسیار ظریف است و هیچ دردی را ایجاد نمی کند. همچنین از قبل اطمینان حاصل می کنند که بی حسی به خوبی عمل کرده و هیچ ناراحتی را در درمان احساس نمی کنید و در نتیجه جای نگرانی وجود ندارد.

در طول جراحی بعد از این که نخ ها را به شکل مناسب جایگذاری کردند و نوک بینی را به سمت بالا کشیدند، اضافه نخ ها را برش می دهند.

آمادگی های قبل از لیفت بینی با نخ چیست؟
قطعاً هر عمل زیبایی نیاز به آمادگی هایی از قبل دارد. مواردی هستند که نباید تا چند روز قبل از لیفت بینی انجام دهید که شامل موارد زیر هستند:

مصرف مکمل های روغن ماهی امگا
ویتامین e
تمرین های سخت و شدید
بخور، سونا و جکوزی
ویتامین e

مراقبت های لازم بعد از انجام لیفت بینی چیست؟
بعد از انجام لیفت بینی نباید تا دو هفته هیچ گونه درمان دندانپزشکی انجام دهید زیرا باز نگه داشتن دهان در مدت زمان طولانی، روی نتیجه درمان اثرگذار است.

همچنین در روز اول نباید به پشت بخوابید و هرگز فشار زیادی به یک طرف صورت خود وارد نکنید.

نهایی ترین نتیجه بعد از لیفت بینی با نخ چه زمانی قابل مشاهده است؟
همانطور که گفته شد، بعد از لیفت بینی سریعا می توانید نتیجه را مشاهده کنید اما چنانچه در نمناک پیش از این هم اشاره شد هرچقدر که زمان بگذرد، نتیجه کار بیشتر مشهود خواهد بود. معمولا دو ماه بعد از درمان می توانید نتیجه نهایی و بهترین حالت بینی خود را مشاهده کنید.

البته عوامل مختلفی در این مدت زمان اهمیت دارند. به عنوان مثال سن افراد اهمیت زیادی دارد. هرچقدر فرد جوان تر باشد، بدن کلاژن بیشتری تولید می کند و نتیجه کار زودتر مشهود می گردد.

چند درمان مورد نیاز است؟
معمولاً بعد از یک بار درمان هم می توانید نتایج راضی کننده ای را به دست بیاورید.

شش الی نه ماه بعد از درمان اول، باید به پزشک مراجعه کنید و تصمیم بگیرید که به درمان بعدی نیاز دارید یا خیر. بعد از آن تا سه سال به درمان مجدد نیاز نخواهد بود.

دوام لیفت بینی با نخ

از کجا بفهمیم که گزینه خوبی برای لیفت بینی با نخ هستیم؟
اگر به دنبال برطرف کردن عیوب بسیار کوچک خطوط، چین و چروک و سفت کردن صورت تان هستید، پس گزینه خوبی برای لیفت با نخ می باشید. همچنین اگر می خواهید صورت خود را به یکباره تغییر دهید، بسیار مفید واقع خواهد شد.

درمان مکمل لیفت بینی با نخ چیست؟
اگر به دنبال درمان های مکمل می گردید و نگران چین و چروک های روی صورت تان هستید، فیلر های پوستی بهترین درمان مکمل محسوب می شوند که پزشک می تواند بهترین پیشنهادات را در این باره به شما ارائه دهد

انجام لیفت بینی بهتر است یا استفاده از فیلر؟
هنگامی که فیلر به بینی تزریق می کنید، ممکن است که این فیلر ها حرکت کنند و باعث ایجاد مشکل شوند اما در لیفت بینی از طریق نخ، معمولا با چنین مشکلی مواجه نخواهید بود و همه چیز ثابت باقی می ماند و نتیجه کار تغییر نخواهد کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Волшебник
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked بینی هایی که با لیزر کوچک می شوند
  جراحی بینی بدون درد و کبودی داریم؟
  تست جالب پیش بینی مرگ با چند حرکت ساده
  کوچک کردن بینی با تمرینات و نسخه های خانگی
  آیا امکان مجددعمل بینی وجود دارد یا خیر؟
  مراقبت‌ های عمل بینی
Question چرا بینی برخی افراد همیشه می گیرد؟
  چه مدل بینی نمی تواند جراحی زیبایی انجام دهد؟
  قبل از عمل بینی از نداشتن این مشکل مطمئن شوید
Big Grin روش کوچک کردن سریع بینی در خانه با زنجبیل در 10 روز !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان