امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی هدفون Redmi AirDots 3 Pro و 8 ویژگی جدید آن

#1
هدفون Redmi AirDots 3 Pro را می توان یکی از جدیدترین محصولات جانبی برای گوشی های شیائومی دانست. این هدفون به خوبی توانسته با طراحی متفاوت خود نظر منتقدان را به خود جلب کند.

کمپانی Spoločnosť Redmi، یکی از شرکت های تابعه شیائومی است. این کمپانی در روز های اخیر چندین محصول جدید را معرفی کرده است. یکی از محصولاتی که در روز های اخیر معرفی شده است هدفون Redmi AirDots 3 Pro است. این کمپانی طرفدارن هدفون را از یاد نبرده است و برای آنها محصولی جدید و متفاوت طراحی کرده است.
معرفی هدفون Redmi AirDots 3 Pro

هدفون Redmi AirDots 3 Pro را می توان جدیدترین محصول این کمپانی در زمینه هدفون های بی سیم دانست. این هدفون در واقع نسل سوم هدفون های مطرح Redmi AirDots است که با ویژگی های جدید تولید و روانه بازار شده است. این کمپانی در ساخت این هدفون ها طرحای جدید را استفاده کرده است. همچنین عملکرد بخش صوتی هدفون درک نار عایق های صوتی پیشرفته بسیار بهتر از قبل شده است.
این کمپانی فعلا Redmi AirDots 3 Pro را در دو رنگ خاکستری و مشکی تولید و روانه بازار کرده است. فروشگاه های اینترنتی خیلی سریع این محصول را در سبد فروش خود قرار داده حتی کوپن های تخفیف ویژه نیز برای این محصول در نظر گرفته اند.
هدفون Redmi AirDots 3 Pro
ویژگی های هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro
طراحی کاملا جدید

نسبت به نسل قبل، Redmi طراحی قاب شارژ را کاملاً تغییر داده است. محفظه شارژر در نسخه جدید کاملا بهبود یافته است. این محفظه روکش مات مشکی داشته و از لحاظ بصری واقعا زیبا است. در قسمت جلویی زیر درب نیز یک LED اطلاعاتی وجود دارد که حالت جفت شدن و وضعیت باتری داخل کیس را نشان می دهد.
استفاده از شارژ بی سیم در هدفون Redmi AirDots 3 Pro

کمپانی Redmi استفاده از شارژر بی سیم را در فرآیند تولید هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro فراموش نکرده است؛ بنابراین کافی است محفظه را روی هر شارژر بی‌سیم استاندارد قرار دهید تا شارژ شود.

استفاده از شارژ بی سیم در هدفون Redmi AirDots 3 Pro
طراحی ظاهری هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro

هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro نیز دستخوش تغییر طراحی شده است. از لحاظ قدرت این هدفون های جدید نسبت به نمونه های نسل قبلی کمی قدرتمندتر هستند، این قدرت به دلیل استفاده از مبدل های دینامیکی 9 میلی متری بزرگ است. این مبدل های دینامیکی کیفیت صدای فوق العاده عالی را ارائه می دهند.
وزن هدفون

یکی از نکات مهم که در هدفون Redmi AirDots 3 Pro استفاده شده است وزن پایین هدفون است. وزن هر گوشی تنها 4.9 گرم است، بنابراین قرار دادن آن در گوش و استفاده کردن از ان برای کاربران خیلی سخت و ناراحت کننده نخواهد بود.
استفاده از عایق صوتی ANC

در هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro از فناوری عایق صوتی فعال صداهای محیطی (ANC) استفاده شده است. در نتیجه این هدفون را یک دسته بالاتر هدفون های هم رده قرار می گیرد. عایق های استفاده شده می توانند به راحتی سطح صدا را تا 35 دسی بل کاهش دهد.
استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 در هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro

هدفون Redmi AirDots 3 Pro برای اتصال به تلفن هوشمند از فناوری بلوتوث 5.2 استفاده می کند. در نتیجه سرعت انتقال و دریافت صدا در یک حالت پایدار با تاخیر بسیار پایین انجام شده و کمتر از 69 میلی ثانیه خواهد بود.

استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 در هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro
استفاده از رابط کاربری MIUI 12.5

هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro از رابط کاربری MIUI 12.5 به صورت یکپارچه استفاده میکند. در نتیجه در هنگام اتصال هدفون به گوشی و جفت سازی اولیه، یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود و میزان شارژ کیس و خود هدفون نمایش داده می شود.
عملکرد باتری هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro

هدفون Redmi AirDots 3 Pro در حالت شارژ کامل می تواند تا 6 ساعت به راحتی فعالیت کند. در صورتی که محفظه هدفون نیا شارژ کامل باشد شما میتوانید تا 28 ساعت اذان به صورت مستمر استفاده کنید.
نتیجه گیری نهایی در خصوص خرید هدفون Redmi AirDots 3 Pro

هدفون شیائومی Redmi AirDots 3 Pro در نگاه اول نسبت به محصولات هم رده خود بهتر و کارآمدتر است. استفاده از تکنولوژی های جدید و قابلیت های بهبود یافته می تواند هر طرفداری را به راحتی جذب کند. شما میتوانید برای خرید هدفون Redmi AirDots 3 Pro به راحتی به سایت مراجعه کنید. این سایت در کنار معرفی محصولات جدید، ویژگی ها و کارایی محصولات ترا نیز به کاربران خود نشان می دهد تا با ذهن باز و راحت تصمیم گیری کرده و محصول مد نظر خود را انتخاب کنند.
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی بازی Gartic
  ویژگی های یک کتونی مناسب دوندگی
  معرفی فروشگاه اینترنتی نی‌نی شیک
Exclamation معرفی سایت
Smile معرفی سایت https://wojak-studio.com
  ویژگی های متولدین هر ماه در رابطه عاشقانه
  ویژگی های شخصیت خود را مطابق جوابتان بیابید
  معرفی فیلتر های تصفیه آب خانگی
  معرفی فیلتر های تصفیه آب خانگی
  لباس‌های بچگانه چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان