امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هنگام خرید کلاه گیس زنانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

#1
به جرات می توان گفت که بیشترین قشری که از کلاه گیس ها استفاده می کنند خانم ها هستند. ما هرچند آقایانی داریم که به دلایل مختلف کلاه گیس مردانه استفاده می کنند، اما بیشترین قشر استفاده کننده بانوان هستند.
انواع کلاه گیس ها از نظر جنس
بهتر است بدانیم که کلاه گیس ها معمولا به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می شوند. کلاه گیس های طبیعی آن هایی هستند که از جنس موی واقعی انسانی میباشند. از طرفی کلاه گیس های زنانه مصنوعی از جنس غیرطبیعی و معمولا پلیمری هستند.
در خرید کلاه گیس زنانه به این موارد توجه کنید.
استایل مو
سبک و استایل کلاه گیسی که می خواهید بخرید باید در روند خرید مد نظر قرار بگیرید. معمولا توصیه می شود که بر اساس استایل موهای خودتان کلاه گیس خریداری کنید. مثلا اگر روند شیمی درمانی را طی می کنید می توانید کلاه گیس شیمی درمانی خود را دقیقا مانند استایل موهای خود قبل از ریزش و کم پشت شدن موها انتخاب کنید.
اندازه گیری سایز سر
کلاه گیس زنانه در سایزهای مختلفی ساخته می شود بنابراین نباید انتظار داشته باشید که هر نوع کلاه گیسی متناسب با سر شما باشد. قبل از هرچیزی بهتر است که با یک روش بسیار ساده سایز دور سر خود را اندازه گیری کنید و بعد برای خرید نهایی کلاه گیس اقدام کنید.
فرم صورت
انتخاب و خرید کلاع گیس زنانه بر اساس فرم صورت یک خرید هوشمندانه خواهد بود. هرچه کلاه گیس خریداری شده به شکل صورت شما بیشتر بیاید، می تواند چهره شما را بهتر و زیباتر کند. بر اسا اینکه حالت چهره شما چیست، انتخاب فرم های زیر به زیباتر شدن و رفع عیوب ظاهری چهره تان کمک زیادی می کند.
رنگ پوست
اولین توصیه این است که رنگ موی کلاه گیس زنانه خود را بر اساس رنگ موهایتان انتخاب کنید. زیرا رنگ موهای طبیعی خودتان با سایر ویژگی های ظاهری بدن شما مطابقت دارد. اما اگر میخواهید رنگی متفاوت از رنگ موهای طبیعی خودتان برای کلاه گیس انتخاب کنید می توانید با در نظر گرفتن تناژ پوست خود، این کار را به خوبی انجام دهید.
بر اساس رنگ پوست خود می توانید رنگ کلاه گیس زنانه طبیعی یا مصنوعی را اینگونه انتخاب کنید:
• تناژ گرم: برای کسانی که رنگ پوست خنثی دارند، انتخاب رنگ های بلوند، عسلی، قهوه ای، مسی و سایر رنگ های تناژ قرمز گزینه بهتری در حین خرید کلاه گیس است.
• تناژ سرد: افرادی که رنگ پوستشان دارای تناژ سرد است بهتر است حین خرید کلاه گیس زنانه یا مردانه خود به سراغ رنگ های بلوند پلاتینی، مشکی پر کلاغی یا قرمز آتشین را بیشتر در نظر بگیرند.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خرید جدیدترین کتونی زنانه ارزان قیمت
  وقتی اینترنت قطع میشه چیکار کنیم؟ (طنز)
  خرید خرما آنلاین - معرفی 10 مدل از بهترین خرما های ایران
  قیمت و خرید یونیت دندانپزشکی
Wink شما در هنگام تولد چی گفتید
  یه دختر خوب چه کارایی باید بکنه چه کارایی نباید بکنه(آخر خنده)
  خرید دستگاه لیبل زن با قیمت مناسب
  چه هنگام نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی چگا است؟
  14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ چه گفتند؟
  بیاین سوسک هارو از شهرمون بیرون کنیم.

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان