امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عجیب ترین بیماری های پوستی

#1
بیماری های پوستی می توانند ساده و بی اهمیت باشند و با چند درمان آسان از بین بروند اما برخی بیماری ها نیز هستند که مشکلات بزرگی را برای پوست ایجاد می کنند این بیماری های پوستی به نوعی هستند که زندگی را مختل می کنند و انسان را سوژه ای برای پزشکان می کند. 

** بدن خط خطی 


عجیب ترین بیماری های پوستی 1

بیماری "خطوط بلاسچکو" در سال 1901 توسط یک دانشمند آلمانی کشف شد. این بیماری بسیار نادر است و کمتر کسی در دنیا به آن مبتلا می شود. این بیماری با تغییراتی که در دی ان ای ایجاد می کند باعث می شود تا روی بدن خطوطی به مانند حرف V انگلیسی ظاهر شود همچنین در برخی  این قسمت ها قهوه ای شده و ماده ای مانند لجن ایجاد می کند این بیماری هنوز هم در برخی نقاط دنیا دیده می شود و درمانی برای آن پیدا نشده است. 

** تونگیاسیس 


عجیب ترین بیماری های پوستی 1

این بیماری یکی از عجیب ترین مشکلات پوستی است که در دنیا وجود دارد و معمولا بیشتری مصدومین آن از آفریقا، کارائیب، جنوب و مرکز آمریکا هستند. دلیل اصلی به وجود آمدن این بیماری نوع خاصی از پشه های الوده است که روی بدن انسان نشسته و تخم ریزی می کنند. این تخم ها به زیر پوست راه پیدا کرده و همانجا رشد میکنند تا اینکه پوست انسان در آن قسمت به بدترین حالت خود برسد. در این شرایط تمامی پوست به همراه ناخن و اجزای دیگر تحت تاثیر قرار می گیرند و گاهی اوقات فرد مجبور به قطع آن قسمت از بدن می شود. 

** مرد درحتی 


عجیب ترین بیماری های پوستی 1

"دید کوساوارا" مردی 35 ساله و اهل اندونزی است که دچار بیماری عجیبی شده است که به نظر در دنیا تنها خودش به آن مبتلا است. این بیماری باعث شده تا شاخه های چوبی روی پوست او رشد کنند و حالا او به مرد درختی مشهور شده است. او زمانی که در نوجوانی بدنش را زخم کرد متوجه عجیب بودن موادی زیر پوستش شد ولی هیچ توجهی به آن ها نداشت تا اینکه به آرامی تمامی بدن او به درخت تبدیل شد. این روزها تمامی افرادی که می شناخته است به نوعی تنهایش گذاشته اند و او مجبور است با بدنی چوبی خودش کارها را انجام دهد. این مرد در سال 2008 در یک عمل جراحی 6 کیلو از مواد اضافه بدنش را جدا کرد. 

** مردی آبی 


عجیب ترین بیماری های پوستی 1

"پاول کارسون" مرد 40 ساله ای است که یک از نادرترین بیماری های پوستی دنیا را دارد. این مرد به بیماری پوست آبی مبتلا شده است که در دنیا تعداد مبتلایان به آن به انگشتان دست نمی رسند. بدن این مرد تماما به رنگ آبی در آمده است و با چندین روزنامه و مجله نیز مصاحبه هایی انجام داده است. این بیماری ریشه اش به نقره و ارتباط با آن بر می گردد و البته درمان خاصی نیز برای آن تا به حال پیدا نشده است. 

** پوست شکننده 


عجیب ترین بیماری های پوستی 1

"لزی هندریکسون" دختر بچه سه ساله اهل ایالت آریزونا امریکا است که از سندروم"پروانه ای" رنج می برد و این باعث شده است تا پوست او از بال پروانه نیز شکننده و آسیب پذیرتر باشد. این بیماری او از زمان تولد همراهش بوده است و به این دلیل ایجاد شده است که از همان دوران کودکی لایه اصلی روی پوستش تشکیل نشده و این سندروم به وجود آمده است.  زندگی "لزی" بسیار سخت است چرا که هر کار اشتباهی از سوی می تواند شانس زندگی اش را کاهش دهد. همچنین او نمی تواند با دیگر کودکان بازی کند چرا که ممکن است بچه ها توجهی به پوست او نداشته و دست به آن بزنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط parmida.a ، D-:
آگهی
#2
وای باور اینکه اون درختیه واقعا وجود داشته باشه سخته.بیچاره.... Sad
                             هیـچ میدانـی؟
جای "عزیزم غصه نخور"های تو را
دیازپام گرفته؟
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ترسناک ترین و خطرناک ترین ماساژ در تایوان (عکس)
  پرونده ترسناک و عجیب ani96
  دانستنی عجیب و غریب
Lightbulb چند جمله عجیب و خواندنی!
  کشف یک موجود عجیب در اعماق 2000 هزار متری آب ها
  ترکیبات عجیب شهاب سنگ ها
  دانشمندی عجیب که در روز بیش تر از دو ساعت نمی خوابید
  واقعیت های بسیار عجیب در مورد بدن
Photo عجیب ترین پدیده جهان
  این بیماری روانی بخشی از مغز را تغییر می‌دهد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان