اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وقتی سیاستمداران بوتاکس می زنند...

#1
وقتی حرف از جراحی های زیبایی به میان می آید، فکر می کنیم مختص هنرپیشه ها یا سالمندانی است که صورتشان پر از چین و چروک شده و پوست گردنشان آویزان است اما در دنیا خیلی ها به دنبال روشی هستند تا خود را زیباتر و برای خود طرفدارانی جلب کنند...


سیاستمداران نیز از این دایره، بیرون نیستند. آنها در طول دوران کاری خود یا حتی قبل از دوره انتخابات سعی می کنند به شیوه هایی که چندان هم مشخص نباشد، دور از چشم خبرنگاران خود را جوان تر و زیباتر کنند، گرچه معمولا سیاستمدارانه منکر جراحی های زیبایی شان می شوند.



۱. کریستینا الیزابت فرناندز


فرناندز ۵۹ ساله از سال ۲۰۰۷ تاکنون رییس جمهور آرژانتین است. او همیشه به دلیل شیک پوشی و البته جراحی های زیبایی متعددی که انجام داده، سوژه خبرنگاران بوده است. این خانم سیاستمدار که به «ملکهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بوتاکس » معروف شده، معتقد است جوان نگه داشتن خود به روش های مصنوعی و شیک پوشی به وظایف سیاسی او لطمه ای وارد نکرده است.


۲. ولادیمیر پوتین


پوتین دومین رییس جمهور کشور روسیه، «مردی که نمی خندد» هم دنبال عمل های زیبایی بوده و هست. نخست وزیر روسیه ماه سپتامبر سال گذشته وقتی با پوستی جوان و صاف در محافل جلسه سیاسی ظاهر شد به سوژه اصلی روزنامه ها تبدیل شد. وی عمل جوانسازی صورت انجام داده بود و لیفتینگ دور چشم، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی و تزریق ژل در ناحیه گونه ها جزو جراحی های جوان سازی او بوده است.



۳. لولا داسیلوا


در کشور برزیل، انجام عمل زیبایی مثل فوتبال عملی ملی محسوب می شود و به سادگی مسواک زدن است. نخست وزیر سابق برزیل نیز مرتبدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بوتاکس تزریق می کرده و این موضوع از کسی پوشیده نبود.



۴. معمر قذافی


بعد از کشته شدن رییس جمهور سابق لیبی، جراح برزیلی او اعتراف کرد در سال ۱۹۹۴ به لیبی سفر کرده تا صورت او را جراحی کند. به گفته او، قذافی همیشه خود را زشت می پنداشته و جراح او پلک هایش را بالا کشیده و از چربی شکمی استفاده کرده تا گونه ها و خطوط چهره او را بپوشاند.


۵. هیلاری کلینتون


مردم آمریکا به ظاهر چهره اهمیت زیادی می دهند و زیبایی یکی از معیارهایشان در انتخاب نامزدهای انتخاباتی است. هیلاری کلینتون هم مانند دیگر سیاستمداران این کشور این موضوع را می داند و گرچه همیشه منکر عمل های زیبایی اش شده، کاملا مشخص است لیفتینگ انجام داده، پلک هایش را جراحی کرده، بوتاکس تزریق کرده و از پرکننده های صورت کمک گرفته است.



۶. دومینیک استراوس کاهن


کاهن که قبلا یکی از وزرای فرانسه بوده است، در سال ۲۰۰۳ افتادگی پلکش را عمل کرد اما به گفته اطرافیان از این کار پشیمان شد زیرا صورتش حالتی «نگران» پیدا کرده بود. با این حال وی قید عمل های زیبایی را نزد و برای انتخابات بعدی نه تنها رژیم کاهش وزن گرفت، بلکه پوستش را برنزه کرد و چند عمل زیبایی انجام داد.



۷. سیلویو برلوسکونی


برلوسکونی، سیاستمدار و سرمایه دار ایتالیایی و دومین نخست وزیر ایتالیا که به مرد آ هنی معروف بود، عادت داشت که همه کاری بکند تا همیشه توی چشم باشد. این مرد ۷۴ ساله تاکنون عمل های زیبایی بسیاری از جمله لیفتینگ، لیپوساکشن و کاشت مو انجام داده و ۵۰ ساله به نظر می آید. صورت او در سال ۲۰۰۹ به دنبال یک حادثه، ضربه شدیدی دید و او دچار شکستگی بینی و دندان ها و پارگی لب شد و ناچار تحت عمل جراحی جدیدی قرار گرفت.



۸. آرنولد شوایتزنگر


او در سال های جوانی عمل کوچک کردن چانه انجام داد و همچنین پروتز گونه گذاشته و به نوشته نیویورک تایمز، عمل لیفتینگ هم انجام داده است.



۹. سگولن رویال


سگولن رویال، یکی از نامزدهای ریاست جمهوری فرانسه در سال ۲۰۰۵ برای چند هفته از صحنه تلویزیون و سیاست پنهان شد و بعد از بازگشت مشخص بود عمل زیبایی بینی و چانه انجام داده است و دندان هایش مرتب شده اند. شاید به همین دلیل در سال ۲۰۰۷ هم توانست در انتخابات ریاست جمهوری موفق شود.

منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
WWW://femme.planet.fr

ترجمه: سمیه مقصودعلی
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
وقتی سیاستمداران بوتاکس می زنند... - behradjooon - 07-01-2016، 4:11

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ابرها با هم حرف می زنند !!
Heart وقتی کودک تان خون دماغ می شود
Information وقتی کارما ها هم با شما حرف میزنند !!!! ^_^
  بدلکاران در فیلمها چگونه خود را آتش می زنند؟! (عکس)
  چرا پنگوئن ها در دمای زیر صفر یخ نمی زنند؟
  وقتی سلامت ما در گرو ماه است
  بوتاکس برای کاهش عرق بدن
Lightbulb چرا وقتی خودمونو قلقلک می دیم نمی خندیم؟؟
  وقتی که رایانه‌ها با هوش‌تر از انسان می‌شوند
  وقتی پوست صورت به مزرعه گوجه فرنگی تبدیل می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان