اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زمان مرگ چه حسی به انسان ها دست می دهد؟

#1
 گزارش  خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ تا به حال از خود پرسیده‌اید یک دقیقه قبل از مرگ چه احساسی خواهید داشت و در لحظه مرگ به چه فکر خواهید کرد؟ این 2 سوال میان افراد بسیار رایج است و کمتر فردی است که در طول زندگی این موارد را از خود نپرسیده باشد.
زمان مرگ چه حسی به انسان ها دست می دهد؟
گروهی متشکل از پزشکان و شیمی‌دان‌های آمریکایی با انجام آزمایش‌ها و بررسی‌های گسترده بر روی افراد در حال مرگ و یا بازگشته از مرگ نشان دادند که در زمان مرگ و چند دقیقه قبل از آن احساسی شبیه به دیدن فیلم بسیار ترسناک به افراد دست می‌دهد؛ در این شرایط مغز واکنشی از خود نشان می‌دهد که هنگام تماشای فیلم بسیار ترسناک دارد.


این گروه علمی ترس را عامل این موضوع می‌داند زیرا هنگام احساس خطر ناخودآگاه ترس به فرد حاکم می‌شود. قسمتی از مغز به نام تالاموس به استرس و فشار روحی بسیار حساس است و در چنین شرایطی با انتشار برخی هورمون‌ها و مواد شیمیایی واکنش نشان می‌دهد.

گفته می‌شود که یک دقیقه قبل از مرگ فرد احساس ترس همراه با پرواز یا برخورد را حس خواهد کرد و در این شرایط هیپوتالاموس سبب انتشار آدرنالین در بدن شده تا بدن را برای واکنش صحیح آماده کند. این تحقیق نشان می‌دهد در بیشتر موارد افراد در لحظه مرگ سعی می‌کنند مانند تماشای فیلم ترسناک فریاد بزنند اما صدایشان به گوششان نمی‌رسد؛ در واقع به گوش هیچ فردی نمی‌رسد زیرا در این لحظه تنفس قطع شده و مغز در حال از کار افتادن است.
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny ، ▲ℐяυηℐє ҡι∂ƨ▲ ، Shaparak24 ، Jack Daniel'ѕ ، # αпGεʟ ، mahsa._.abd ، رامین 1993 ، maryam goly ، IM JUST TIRED ، Berserk ، ᕮᒪᗩᖺᙓᖺ2000 ، sama00 ، ⓢⓘⓛⓔⓝⓒⓔ ، #ɗѳkɦtɑʀʝɑɦɑɳɑɱi ، The moon ، A lover ، _Lσѕт_ ، royayebarfi ، mnhh ، sa.sa79 ، ѕтяong ، †ᴾᴼᴵˢᴼᴺ† ، پایدارتاپای دار ، رها جوووون.لپتاپ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
زمان مرگ چه حسی به انسان ها دست می دهد؟ - _wιɴɴer_ - 18-05-2016، 10:26

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نقطه ی کور چشم انسان
  انسان حس مغناطیسی دارد
Rainbow تحولات مغز انسان ۳۰ ثانیه پس از مرگ
  شباهت درخت نخل و انسان
  دانستنی جالب انسان
  واقعا انسان‌ها فقط از 10 درصد مغزشان استفاده می‌کنند؟
  اتسعاع زمان
  آیا سفر در زمان امکان‌پذیر است؟
  چرا نوزاد انسان قادر به راه رفتن نیست؟
  آیا “انسان‎های باستانی” قربانیان انقراض ششم بودند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان