اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار

#1
معرفی انیمیشن Rick and Morty

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار

ریک سانچز بعد از ۲۰ سال که از گم‌شدنش می‌گذرد، به طور ناگهانی در خانه دخترش بِث که دامپزشک و جراح قلب اسب است ظاهر می‌شود و تصمیم می‌گیرد با او و خانواده‌اش زندگی کند. بااینکه بِث از حضور ریک در خانه‌اش استقبال می‌کند، شوهر او جِری از این پیوند دوباره خانوادگی خوشحال نیست. جِری در مورد ریک نگران است؛ یک دانشمند جامعه‌ستیز که گاراژ خانه را تبدیل به لابراتوار شخصی خود کرده است. ریک در لابراتوارش بر روی تعدادی وسیله علمی تخیلی کار می‌کند که بعضی از آن‌ها می‌توانند خطرناک محسوب شوند؛ اما این تمام چیزی نیست که جِری را نگران می‌کند. ریک به همچنین اغلب به ماجراجوی در سراسر کائنات و دنیاهای موازی می‌رود و نوه‌های خود مورتی و سامر را نیز درگیر این ماجراجویی‌ها می‌کند… .
«ریک و مورتی» Rick and Morty یک مجموعه انیمیشنیِ علمی تخیلی و کمدی است که توسط جاستین رویلند و دَن هارمون برای شبکه “اَدالت سوییم ” ساخته‌شده است. این مجموعه داستان حوادث و ماجراجوئی‌های نامتعارفِ یک دانشمند دیوانه و نوه بداخلاق و عصبی‌اش مورتی که به‌راحتی تحت تأثیر و کنترل قرار می‌گیرد را دنبال می‌کند؛ آن‌ها وقت خود را بین مسائل داخلیِ زندگی خانوادگی و ماجراجویی‌های بین بُعدی تقسیم می‌کنند. «ریک و مورتی» Rick and Morty را با توجه به تصمیمات و نتایج سنگدلانه و غیرانسانی که در اکثر اپیزودهایش ارائه می‌شود، می‌توان در ژانرِ وحشت کیهانی قرار داد. صداپیشگان این مجموعه جاستین رولند (ریک و مورتی)، سارا چاک (بِث اسمیث)، کریس پارنِل (جری اسمیث) و اسپنسِر گرامر (سامر اسمیث) هستند.
پخش فصل اول این مجموعه از دوم دسامبر ۲۰۱۳ شروع شد. تاکنون دو فصل از این مجموعه پخش شده؛ فصل اول مجموعه شامل ۱۱ اپیزود و فصل دوم آن شامل ۱۰ اپیزود است. در دوازدهم آگوست ۲۰۱۵ شبکه “اَدالت سوییم” اعلام کرد که فصل سوم این مجموعه در دست تولید است اما زمان پخش آن هنوز اعلام‌نشده.
«ریک و مورتی» Rick and Morty توسط جاستین رویلند و هارمون ساخته‌شده است. این دو اولین بار در فسیتوال غیر‌انتفاعی و ماهانه “کانال ۱۰۱” در لوس‌آنجلس با هم ملاقات کردند. در این فستیوال شرکت‌کنندگان یک فیلم کوتاه در قالب یک اپیزود پایلوت از طرح خود ارائه می‌دهند و مخاطبان حاضر در برنامه تصمیم می‌گیرند که کدام پایلوت تبدیل به سریال شود و کار خود را ادامه دهد. رویلند از سال ۲۰۰۴ شروع به ارائه طرح‌های خود در این برنامه کرد. پایلوت‌های او به طور معمول حوای عناصر بیمارگونه و عجیب‌وغریبی بود که باعث سردرگمی و واکنش منفی از سمت مخاطبان و بینندگان می‌شد. با این وجود هارمون که خود یکی از بنیان‌گذاران “کانال ۱۰۱” است از نوع طنز که او ارائه می‌داد خوشش آمد و این دو شروع به همکاری باهم کردند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار

رویلند در سال ۲۰۰۶ در وب‌سایتی که برای “کانال ۱۰۱” طراحی کرده بود انیمیشنی کوتاه به نام «ماجراهای واقعی داک و مارتی» ارائه داد که کاراکترهای اصلی آن داک بران و مارتی مک‌فلای، کاراکترهای فیلم‌های سه‌گانه «بازگشت به آینده» بودند. اگر بخواهیم آن را به طور خلاصه توصیف کنیم این انیمیشن “نسخه‌ای حرام‌زاده و خرابکارانه” از فیلم بازگشت به آینده است. مخاطبان به‌شدت به آن واکنش نشان دادند و رولند شروع به ساخت انیمیشن‌های کوتاه بیشتری با این دو کاراکتر کرد. هارمون بعد از آن مجموعه طنز تلویزیونی به نام «اجتماع/ کامیونیتی» برای شبکه “اِن بی سی ” ساخت و رویلند به صداپیشگی برای “دیزنی” پرداخت. در سال ۲۰۱۲ هارمون از کار بر روی «کامیونتی» برکنار شد و کمی بعد از آن شبکه “اَدالت سوییم” او را به استخدام درآورد تا مجموعه جدیدی برای شبکه بسازد. ازآنجایی‌که هارمون تجربه‌ای در ساخت انیمیشن نداشت و روند کار او برای ساخت یک مجموعه تلویزیونی متمرکز بر دیالوگ، کاراکتر پردازی و داستان بود، در عوض او با رویلند تماس گرفت تا ببیند آیا او ایده‌ای برای یک مجموعه انیمیشنی دارد. رولند بلافاصله ایده ساخت مجموعه‌ای بر اساس کاراکترهای دوک و مارتی داد که به ریک و مورتی تغییر نام داده بود. رویلند در ابتدا می‌خواست که زمان هر اپیزود یازده دقیقه باشد اما “اَدالت سوییم” آن‌ها را تحت‌فشار گذاشت که این زمان را به نیم ساعت برسانند. سبک طراحی رویلند به‌شدت وام‌دار سیمپسون‌هاست؛ عاملی که او در مصاحبه‌ای در ۲۰۱۳ به آن اذعان داشته درحالی‌که به همچنین سبک خود را با پندلتون وارد خالق «اَدونچِر تایم» و جِی. جی.کوئینتِل خالق «رِگولار شو» مقایسه می‌کند:

شما متوجه می‌شوید که دهان‌ها و دندان‌ها به‌نوعی شبیه‌اند اما من فکر می‌کنم که این هم یک مسئله سَبکی است، همه ما به‌نوعی هم سن و سالیم و ما همه از سیمپسون‌ها و برنامه‌های دیگر الهام گرفته‌ایم و همه به شکلی ناخودآگاه به آن رجوع می‌کنیم

در آگوست ۲۰۱۶ مجموعه تحسین جهانی منتقدان را دریافت کرد؛ با دریافت رتبه ۱۰۰ از صد از وب‌سایت “روتِن تومِیتو “. به همچنین فصل اول مجموعه در سایت “متاکریتیک “ رتبه ۸۵ از صد را همراه با‌ “تحسین جهانی ” دریافت کرد. بر اساس این مجموعه سه بازی ویدئویی و دو سری متفاوت کمیک بوک ساخته و نوشته‌شده است.

منبـع: blog.namava.ir
.La mort est le remède
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar ، ѕтяong ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، SABER ، سهَ‌ند ، ρσєѕɪ ، sober ، red_Queen ، ♥Nastaran♥
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
معرفی انیمیشن Rick and Morty +اخبار - The moon - 09-06-2017، 15:56
RE: Rick and Morty ||- - The moon - 21-07-2017، 19:47
RE: Rick and Morty ||- - The moon - 11-05-2018، 11:47
RE: Rick and Morty ||- - The moon - 27-03-2020، 7:47

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Photo معرفی انیمه Mushoku Tensei
Photo معرفی انیمه Kizumonogatari
  کدام انیمیشن محبوب را انتخاب میکنید ؟(بروز رسانی شد)
  معرفی تمام ژانر های انیمه!
  معرفی انیمه (Attack On Titan (+۱۷
  بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰؛ جذاب و مهیج
  اولین تصاویر از کاراکتر صداگذاری‌شده توسط جانی دپ در انیمیشن Puffins
  اولین تریلر انیمیشن The Boss Baby: Family Business منتشر شد
  تاریخ انتشار انیمیشن Transformers: War For Cybertron Earthrise مشخص شد
  نخستین تصاویر انیمیشن Minions Holiday Special به زمان پخش آن اشاره دارند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان