اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دربی نقل و انتقالات؛ 4- 4 مساوی!

#1
دربی نقل و انتقالات؛ 4- 4 مساوی!

استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات به صورت موازی برای جذب بازیکنان مورد نظر خود اقدام و کادربازیکنان خود را تکمیل می کنند.

به گزارش "ورزش‌سه"، با وجود اینکه پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را بهتر شروع کرد و هواداران سرخپوش به آینده تیمشان امیدوار شدند اما در میانه راه استقلالی ها نیز با جذب چند بازیکن مطرح تیم خود را تقویت کردند تا امید به اردوی آبی ها برگردد. تاکنون در نقل و انتقالات هرکدام از دو باشگاه سرخابی 4 بازیکن به خدمت گرفته اند و جالب اینکه اگر سروش رفیعی را جداشده از پرسپولیس بدانیم، دو بازیکن کلیدی شان را از دست داده اند. انگار در دربی نقل و انتقالات همه چیز مساوی پیش می رود.


پرسپولیس؛ استارت خوب، تقویت تیم


هنوز چند ساعتی از پایان لیگ شانزدهم نگذشته بود که از اولین خرید پرسپولیس برای لیگ هفدهم رونمایی شد؛ شجاع خلیل زاده. مدافع فصل پیش سپاهان پس از کش و قوس های فراوان سرانجام پیراهن پرسپولیس را برتن کرد تا خط دفاع سرخپوشان قدرتمندتر شود. خلیل زاده مدافع مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ است و با حضور او دغدغه های سرمربی کروات برای مدافعان خود حل خواهد شد. دو روز بعد نوبت به منشا رسید؛ بهترین مهاجم خارجی فصل گذشته لیگ برتر با حاشیه های فراوان سرخپوش شد تا زوج مهدی طارمی را تشکیل دهد و خط حمله پرسپولیس قدرتمندتر شود. اگرچه زمزمه هایی درباره جدایی مهدی طارمی ایجاد شده اما به هر حال خرید منشا می تواند بر قدرت خط حمله سرخ ها بیفزاید. با جذب این دو بازیکن برانکو دیگر به دنبال تقویت نیمکت خود افتاد. جذب شایان مصلح با وجود داشتن محمد انصاری در پست دفاع چپ و سیامک نعمتی با وجود حضور وینگرهای پرتعداد در ترکیب پرسپولیس بر اساس تقویت نیمکت صورت گرفت. پرسپولیسی ها امیدوار بودند که داریوش شجاعیان نیز را به خدمت بگیرند اما در این راه حریف استقلال نشدند.




استقلال؛ خط حمله قدرتمند، در انتظار پژمان


در روزهایی که پرسپولیسی ها با بازیکنان مذاکره قرارداد بسته بودند و مذاکرات شان ادامه داشت، خبر جذب مهدی قائدی استقلالی ها را نگران کرده بود. قائدی جوان که گفته می شود پدیده فوتبال ایران خواهد شد، در ایرانجوان بوشهر بازی های فوق العاده ای را به نمایش گذاشته بود اما هواداران استقلال مثل همه هواداران فوتبال دنیا جذابیت های نقل و انتقالات را به جذب بازیکنان بزرگ می دانستند و انتقادها از باشگاه شروع شد. استقلالی ها که ظاهرا تصور می کردند کاوه رضایی به طور ناگهانی این تیم را رها کند و به تیم اروپایی برود، در اقدامی قابل توجه حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده را به خدمت گرفتند و این درست قبل از خبر اعلام رسمی قرارداد رضایی با شارلوای بلژیک بود. استقلال با جذب این دو بازیکن خط حمله خود را تقویت کرد و با قراردادی که دیشب با حاشیه های فراوان با داریوش شجاعیان امضا کرد، تقریبا خیالش از پست هافبک هم راحت شد. حالا تنها دغدغه منصوریان در نقل و انتقالات خط دفاع است؛ جایی که قرارداد مجید حسینی تمدید شده اما 3 مدافع خارجی(مگویان، رابسون و پادوانی) هنوز بلاتکلیف هستند و احتمال جدایی شان وجود دارد. منصوریان تاکید به بازگشت پژمان منتظری دارد و امیدوار است با حضور این مدافع باتجربه و ملی پوش مشکلات خط حمله حل شود.




جای خالی سروش و کاوه؛ نقطه مشترک سرخابی‎‌ها


سروش رفیعی و کاوه رضایی سال قبل در ترکیب سرخابی ها نقشی کلیدی را ایفا می کردند. دو بازیکنی که راه خروج از ایران و بازی در کشور های قطر و بلژیک را در پیش گرفتند. اگرچه استقلالی ها با جذب شهباززاده و بیت سعید و ماندگار شدن علی قربانی تا حدی جای خالی کاوه رضایی را پر کرده اند اما پرسپولیس هنوز موفق به پیدا کردن جایگزین سروش رفیعی نشده است. وقتی داریوش شجاعیان هم از دست پرسپولیسی ها پرید، حالا آنها به فکر بازگشت رفیعی افتاده اند و امیدوار به انجام این کار هستند.


هزینه های آنچنانی


موضوعی که در نقل و انتقالات هردو باشگاه استقلال و پرسپولیس به چشم آمد، هزینه های نجومی این دو باشگاه است. قطعا بازیکنانی مثل گادوین منشا و شجاع خلیل زاده با رقم پایینی عضو پرسپولیس نمی شوند و بر همگان نیز روشن است که استقلال برای جذب داریوش شجاعیان مبلغ 1.5 میلیارد فقط پول رضایتنامه اش را داده است. استقلال و پرسپولیس برای اینکه از کورس رقابت با تیم هایی مانند سپاهان و ذوب آهن عقب نمانند، مجبور به جذب بازیکنان با هزینه های بالا می شوند.


4- 4؛ مساوی



استقلال و پرسپولیس تا اینجای نقل و انتقالات تقریبا موازی با یکدیگر جلو رفته اند؛ جذب 3 ستاره لیگ برتری و یک بازیکن جوان و پدیده فصل گذشته از سوی هردو تیم نشان می دهد که این دو باشگاه برای نقل و انتقالات و تقویت تیم خود برنامه های ویژه ای دارند. بی تردید تعداد ستاره های جذب شده سرخابی ها در روزهای آینده بیشتر از 4 بازیکن می شود.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط A lover
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
دربی نقل و انتقالات؛ 4- 4 مساوی! - Mr. Potato Head - 19-06-2017، 12:13

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
  کار دربی مادرید به زد و خورد کشید! (عکس)
  اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر
  چه خبر از نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟
  در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ
  کاسیمیرو در پوست کریم؛ یک تنه مساوی بارسا (عکس)
Thumbs Down برنده دربی ۹۴ ام(۲۲دی ۹۹ ) کدام تیم است؟پیشبینی کنید.
  دربی را به خاطر رکورد سید جلال عقب بیاندازید.!
  اوج هیجان در نیمه نهایی؛ دربی داریم
  حکم شدید کمیته اخلاق علیه گلزن معروف دربی؛ از فعالیت فوتبالی محرومی!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان