اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چند ترفند ساده برای استفاده بیشتر و بهتر از آیفون

#1
اگر شما هم از کاربران دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گوشی های اپل هستید حتما از کارکردهای بی نظیر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیفون ها اطلاع دارید. اما ممکن است از تعدادی دیگر از قابلیت های بی نظیر آن آگاه نباشید. ما در اینجا به برخی از ترفندهای مفید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گوشی های آیفون اشاره می کنیم:

1: ویژگی Quick Call
اگر میخواهید مجددا آخرین شماره ای که از گوشی آیفون خود با آن تماس گرفته اید را تکرار کنید میانبری وجود دارد که این گزینه را به سرعت در اختیار شما  قرار میدهد. به این ترتیب که اپلیکیشن phone را باز کرده و بر روی دکمه سبز رنگ تماس در اسکرین ضربه بزنید.

2: زوم کردن سریع بر روی هر قسمت از صفحه نمایش
در زیر نوار Accessibility اپلیکیشن Setting، تنظیماتی وجود دارد که قابلیت حداکثر بزرگنمایی را به صورت پیش فرض، غیر فعال کرده و در واقع این گزینه به شما اجازه میدهد تا با فشار دادن صفحه نمایش، بر روی هر قسمت از صفحه در iOS زوم کنید. به این منظور به قسمت های Setting، General، Accessibility، Zoom و سپس به قسمت Zoom and Show Controller مراجعه کنید.

3: بهترین ترفند برای ماشین حساب
با سوئیپ کردن به قسمت چپ یا راست پنل نمایش ماشین حساب می توانید به سرعت و به راحتی، آخرین آمار و ارقام وارد شده را حذف کنید.

4: نحوه اسکرین شات گرفتن بر روی آیفون X
در مدل های قدیمی تر آیفون، این امر با فشار دادن دکمه های home و power امکان پذیر بود اما برای گرفتن اسکرین شات بر روی آیفون 10، دکمه بزرگ siri که در سمت راست و بالا قرار گرفته را به همراه سوئیچ volume فشار دهید.

5: استفاده از موسیقی به عنوان آلارم گوشی
به این منظور، ابتدا وارد اپلیکیشن Clock شده و تایمر را فشار دهید. سپس بر روی دکمه when timer end ضربه زده و  stop playing را انتخاب کنید. سپس تایمر را بر روی زمان و آهنگ مورد نظر تنظیم کنید.

6: ویژگی سوپر فست شارژینگ
آیفون های جدید اپل مانند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیفون 8 ودیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
X از ویژگی فست شارژینگ برخوردارند. اگر هم آیفون شما قدیمی تر است باز هم می توانید سرعت شارژ آن را بالا ببرید. به این ترتیب که ابتدا وارد کنترل سنتر شده و بر روی آیکون airplane ضربه بزنید. این امر باعث می شود تا گوشی شما در حالت airplane mode قرار گرفته و سرعت شارژ آن افزایش می یابد.

حتی در صورتی که شارژردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیپد هم در اختیار دارید می توانید از آن برای شارژ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیفون خود استفاده کنید.

7: ارسال سریع پیام
اگر میخواهید سرعت پیام رسانی خود را افزایش دهید، هنگام افزودن نماد یا عدد به متن، کلید عدد را فشار داده و نگه دارید، سپس در حالیکه صفحه نمایش، روشن است انگشت خود را به سمت کاراکتر مورد نظر حرکت دهید.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
چند ترفند ساده برای استفاده بیشتر و بهتر از آیفون - applegostar - 22-01-2018، 11:39

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  آیا رنگ فریم آیفون شما هم در حال محو شدن است؟
  آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد
  آیفون تاشو، شایعه یا واقعیت؟
  پتنت اپل برای شارژر مگ سیف آیفون
  آیا اپل مینی آی پدها را جایگزین آیفون‌های بزرگتر می‌کند؟
  مقایسه دوربین سلفی گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس، پیکسل ۵ و نوت ۲۰ اولترا
  آخرین شایعات در مورد گوشی آیفون ۱۳ ؛ طراحی بدون پورت و عکاسی نجومی
  تصاویری از طراحی احتمالی آیفون ۱۳ پرو اپل منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان