اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دریاچه ها و سواحل صورتی!

#1
Photo 
دریاچه صورتی و ساحل صورتی!
همه‌ی ما وقتی که نام دریاچه را می شنویم، ناخودآگاه رنگی آبی به ذهنمان خطور می کند و یا وقتی حرف از ساحل می شود، ساحل های شنی با رنگ خاکی یا حتی سفید را مجسم می کنیم. اما بهتر است بدانید که صورتی، رنگی است که می تواند در یک ساحل یا دریاچه پیدا شود. البته این دریاچه ها و سواحل صورتی آنقدرها که شما فکر میکنید هم کمیاب نیستند. در این مطلب به شما مقصدهایی را نشان می‌دهیم که همگی صورتی هستند؛ از ساحل صورتی گرفته تا آب هایی که این رنگ متفاوت را دارند! همه‌ی این مقاصد برای گردشگران بسیار جذاب هستند. با الی گشت همراه شوید تا این نقاط را بشناسیم.
دریاچه ها و سواحل صورتی!
خلیج بالوس (Balos Bay)، یونان

افسانه های محلی می گویند که رنگ این ساحل به خاطر خون هزاران فردی است که در جنگ کشته شده اند. در واقعیت این پدیده از خرد شدن تدریجی هزاران صدف درست شده که این صحنه ی زیبا پدید آمده است. منظره های صخره ها شبیه یک حجم سورئال هستند و قلعه‌ی باستانی واتیکان نیز در نزدیکی آنجا وجود دارد. آب آنجا گرم، کم عمق و دوست داشتنی است. شما می توانید اول صبح به آن جا بروید و از این زیبایی لذت ببرید.

نکته: امکاناتی در آنجا وجود ندارد، پس برای خودتان غذا، آب و در صورت نیاز چتر آفتابی ببرید.

دسترسی: راحت ترین راه اجاره قایق می باشد که در شهر چانیا و کیسامائوس وجود دارند. با ماشین هم می شود به آنجا رفت اما از نقطه ای که باید ماشین را پارک کنید تا ساحل، چند ساعتی در یک مسیر شیب دار به راهپیمایی نیاز دارید.
دریاچه ها و سواحل صورتی!
دریاچه پکلمیر (Pekelmeer Lake)، بونیر
این آب‌های صورتی شوکه کننده به طور ناگهانی مثل یک سراب نمایان می شوند و و با کوه های سفید نمک که شبیه به برف هستند، پوشیده شده اند. آب توسط میگوهایی خاص که به وفور در این دریاچه وجود دارد صورتی رنگ شده است.

نکته: این منطقه بسیار محافظت شده است، زیرا یکی از چهار نقطه در جهان است که فلامینگو در آن تولید مثل می کند. می توانید برای تماشای آن ها دوربین دوچشمی به همراه داشته باشید.
دریاچه ها و سواحل صورتی!
ساحل صورتی (Pink Sand Beach)، باربودا
بسیاری از سواحل باربودا هنگامی که شرایط مناسب هستند، مانند ساحل صورتی، رنگ صورتی کمرنگی به خود می گیرند. هنگامی که امواج دریا بسیار بلندند، آنها میلیون ها پوسته فرومینیور صورتی را به ساحل می آورند که ساحل را فرش می کنند. در واقع انقدر زیادند، که شما صدای خرد شدن آن ها را زمانی که به هم برخورد می کنند و به ساحل می ریزند می شنوید.

نکته: این ساحل کوچک در باربودا  گاهی به قدری صورتی می شود که در سال ۲۰۱۱ به نام پرینسس دیانا نام گذاری شد.

دسترسی: یک قایق مسافری هر روزه از آنتیگوا به اینجا می آید و همچنین هلیکوپترهایی نیز وجود دارند که به این ساحل دسترسی دارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://cdnw.elicdn.com/Blog/wp-content/uploads/2017/11/04-pink-sand-beach.jpg
ساحل صورتی (Pink Sands Beach)، باهاماس
با توجه به شیوه زندگی بی نظیر، آبهای شفاف و جشنواره های مشهور جونکاوو کارناوال، می دانیم که نیازی به توضیح دیگری برای سفر به باهاماس زیبا نداریم. اما به هر حال یکی از جزایر زیبای بندر هاربر، ساحل صورتی است که از قطعات شکسته مرجان ها و موجودات کوچک (فروامینیرا) ساخته شده است. اگر چه این ساحل ممکن است کمی روشن تر از دیگر نقاط صورتی باشند اما باید بدانید که ساحل صورتی یکی از زیباترین سواحل کارائیب شده است. بهترین زمان برای دیدن رنگ صورتی ساحل در غروب آفتاب یا در جزر دریا است.
دریاچه ها و سواحل صورتی!
دریاچه هیلیر (Lake Hillier)، استرالیا
با اینکه بیشتر افرادی که به استرالیا می آیند برای دیدن شهرهای بزرگ، سواحل، غارها و …، اما سواحل غربی استرالیا نیز بسیار نفس گیرند. ساحل هیلیر نمونه ی خوبی برای دیدنی های غرب استرالیاست که کمتر به آن توجه شده است. این آب های نمکی صورتی، بیشتر شبیه یک افسانه می مانند. دانشمندان رنگ صورتی این دریاچه را به نوعی جلبک کوچک به نام دونالیِلا سالینا که در محیط های نمکی رشد می کند، نسبت داده‌اند. این جلبک نادر، یک رنگ صورتی مانندی از خود ترشح می کند تا بتواند در زیر آب آفتاب بیشتری به خود جذب کند.

دسترسی: این دریاچه در مرکز جزیره قرار دارد و جزو منطقه حفاظت شده رچرچه آرکیپلاگو محسوب می شود. بهترین روشی که می توانید از این دریاچه دیدن کنید، رزرو یک کشتی تفریحی است که شما را به این جزیره می رساند.
دریاچه ها و سواحل صورتی!
دریاچه لاس سالیناس دِ توربیِخا (Las Salinas de Torrevieja)، اسپانیا
به نظر می رسد که استرالیا تنها جایی نیست که دریاچه های صورتی رنگ دارد. مثل دریاچه ی هیلیر (وجود نمک و موجودات ریز) این دریاچه نیز رنگ صورتی مختص به خود را دارد و جایگاه زندگی ۲۰۰۰ فلامینگو می باشد.

اگرچه دریاچه و حیات وحش بسیار شگفت‌انگیز هستند، اما مردم محلی راز دیگری درباره‌ی این دریاچه می دانند. دریاچه صورتی اسپانیا، تمام ویژگی های یک دریاچه آب گرم را دارد. به یک حمام آب گرم بروید و بعد از آن در آفتاب ساحل استراحت کنید. نمک های موجود در این دریاچه باعث از بین رفتن خستگی تان خواهند شد.

نکته: با خود هم عینک آفتابی و هم عینک شنا به همراه بیاورید. همچنین کمی آب به همراه داشته باشید تا پوستتان را که در معرض آب نمکی دریاچه قرار گرفته بعد از شنا شست و شو دهید.
دریاچه ها و سواحل صورتی!
ساحل صورتی پانتای مرا (Pantai Merah)، اندونزی
پارک ملی ثبت یونسکو کومودو، یک مقصد جذاب برای طبیعت دوستان در اندونزی است. آب های شفاف و ساحل نرم ماسه ای این جا، یک مقصد ایده‌آل است که چندین عکس حسادت برانگیز برای اطرافیانتان فراهم کند! در اینجا هم موجودات ریز (فورامینیفرا) باعث این زیبایی شگفت انگیز شده اند. این موجودات مرجان ها را به رنگ قرمز در می آورند و وقتی که مرجان ها در داخل آب قرار می گیرند، با شن های سفید دریا ترکیب می شوند و مثل یک جادو ساحل را به رنگ صورتی در می آورند.
دریاچه ها و سواحل صورتی!
نکته: این جزیره همانطور که از نامش پیداست محل زندگی اژدهای کومودو است. آن ها خطرناک هستند و به طرز عجیبی سرعت زیادی دارند، پس بهتر است برای امنیت بیشتر همراه با یک راهنما به این ساحل صورتی بیایید.

سپاس Heart
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
دریاچه ها و سواحل صورتی! - رها جوووون.لپتاپ - 16-09-2019، 19:27


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان