اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سیمئونه: جبران شکست ۲ بر صفر برابر لیورپول شانسی نبود

#1
سیمئونه: جبران شکست ۲ بر صفر برابر لیورپول شانسی نبود

سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است پیروزی تیمش برابر لیورپول با شانس به دست نیامد و شاگردانش توانستند شکست ۲ بر صفر را با پیروزی ۳ بر ۲ عوض کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، دیگو پابلو سیمئونه در مصاحبه با فدراسیون فوتبال آرژانتین درباره تفاوت لیونل مسی و دیگو آرماندو مارادونا، کریستیانو رونالدو، انتقاد از عملکرد اتلتیکومادرید و شکست ها مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. سرمربی اتلتیکومادرید گفت: مسی و مارادونا متفاوت هستند. یکی ماشین گلزنی است و دیگری معرف فوتبال آرژانتین. اکنون مسی به نظر می رسد بالغ تر شده است. این دو بازیکن می توانستند همبازی شوند. اضافه کردن رونالدو سخت تر است و حفره هایی ایجاد می شود. همیشه گفته ام اگر یک نفر ندود خوب است، اگر دو نفر ندوند سخت می شود و اگر سه بازیکن ندوند غیرممکن می شود.

سرمربی آرژانتینی در مورد انتقاد از عملکرد تیمش اظهار کرد: عملکرد بستگی دارد به جایی که یک نفر خواهانش است. برای من تلاش این است تا تفکر یک تیم را نشان دهیم. اغلب اوقات با بازیکنان صحبت می کنیم و آن ها به ما می گویند متعهد هستند اما فوتبالیست هایی هستند که می فهمند و یا نمی فهمند. اگر بفهمند پیشرفت خواهند کرد. برخی از بازیکنان تعهد و اشتیاق دارند اما نمی فهمند. معمولا بازیکنانی که به تیم های بزرگ می پیوندند بد بازی نمی کنند. کاری که باید کنند فهمیدن است‌.

سیمئونه در ادامه فوتبال را با بوکس مقایسه کرد و گفت: فوتبال مانند بوکس است و باید بدانید چه زمانی حمله کنید. در اتلتیکو می دانیم چه ویژگی هایی از لحاظ تیمی داریم. نمونه اش دیدار برابر لیورپول، یک تیم وحشتناک که می دانستیم می توانیم آن ها را شکست دهیم. زمانی که صحبت از شانس می کنند من به تیمی فکر می کنم که ۲ بر صفر شکست خورده بود اما توانست سه گل به ثمر برساند. این شانس نیست.‌ باید برای بازی ها به طور کامل ارزش گذاری کنند.

او افزود: می دانستیم آلوارو موراتا در دیدار برابر لیورپول آسیب دیده است و باید کنار گذاشته شود. یک بر صفر شکست خورده بودیم و تنش بالا رفته بود. می‌دانستم ممکن است موراتا دوباره آسیب ببیند اما نتیجه اش خوب از آب در آمد مصدوم شد اما گلزنی کرد.

اتلتیکو در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا مغلوب رئال مادرید شد و از کسب جام بازماند. سیمئونه درباره این بازی ها اظهار کرد: باخت در نخستین فینال یک شکست نبود اما دومین دیدار نهایی چرا. شکست یعنی یک هدف داشته باشید و به آن نرسید. در لیسبون در حالی حاضر شدیم که به تازگی قهرمان لالیگا شده بودیم. فصل فوق العاده ای بود. همچنین مادرید در ۹۰ دقیقه تیم برتر بود و در وقت های اضافه فوق العاده. در میلان به این شکل نبود. ضربات پنالتی تیمی را کنار زد که خیلی کم در تاریخ خود فینال تجربه کرده بود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
سیمئونه: جبران شکست ۲ بر صفر برابر لیورپول شانسی نبود - ρσєѕɪ - 12-05-2020، 15:44

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video مسابقه آریا داوری در برابر آکیرا توزاوا
  قدوس برای لیورپول خط و نشان کشید!
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  آقای مجیدی ؛شب جبران فرا رسید
  دی بروین: گلی که زدم شانسی بود!
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  اعتراض ستاره‌های دورتموند؛ پنالتی سیتی درست نبود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان