اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گل‌محمدی: تصمیم گیرنده‌های فدراسیون‌ بوکس ضعیف هستند

#1
گل‌محمدی: تصمیم گیرنده‌های فدراسیون‌ بوکس ضعیف هستند

سرپرست سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه افراد تصمیم گیرنده‌ در بوکس افراد ضعیفی هستند که تنها از اعتبار این فدراسیون استفاده می‌کنند.

عیسی گل محمدی در گفت و گو با ایسنا، با ابراز ناراحتی بخاطر پرداخت نشدن حقوق دو بوکسور المپین‌ تیم ملی ایران تسط فدراسیون، اظهار کرد: وقتی یک رئیس فدراسیون‌ حقوق تنها دو ملی‌پوش که روی هم رفته ۷ میلیون هم نمی‌شود را نمی‌تواند پرداخت کند، در حقیقت دلسوز نیست. در زمان انتخابات حرف از اسپانسر میلیاردی بود، اما الان فدراسیون در پرداخت کردن حقوق دو ملی‌پوش بازمانده است.

او با انتقاد از عملکرد هیات مدیره فدراسیون بوکس، توضیح داد: مطمئنا اگر یک رئیس فدراسیون واقعا دلسوز باشد، حداقل یک ماه از حقوق خود زده و به ملی‌پوشان پرداخت می‌کند. حقوق دو ملی‌پوش را واقعا از هزار جا می‌توان تامین کرد، جای تاسف دارد که فدراسیون بوکس در پرداخت ۷ میلیون ناتوان است. نایب رئیس فدراسیون آقای صالحی چقدر هزینه کرده‌اند؟ چقدر در پیشرفت وضعیت مالی فدراسیون تاثیر مثبت داشته‌اند؟ امیدوارم نگاه‌ مسئولان ورزش به این فدراسیون تغییر کند تا شاهد این وضعیت ناراحت کننده نباشیم. افراد حاضر در فدراسیون متاسفانه افراد بسیار ضعیفی هستند که تنها برای استفاده از اعتبار فدراسیون بوکس آمده‌اند.

سرپرست سابق تیم ملی بوکس ایران، در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط فعلی‌ می‌توان به کسب سهمیه در بازی‌های جهانی امیدوار بود؟ اظهار کرد: با این شرایط ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. باید حساب شده کار کرد، در حالی که آقایان حتی حقوق ۳ میلیونی ملی‌پوشان را هم پرداخت نمی‌کنند. ورزشکار نیاز به‌ حمایت دارد که‌ موفق ‌شود، متاسفانه این اتفاق در فدراسیون بوکس فعلی آنطور که باید رخ نمی‌دهد.

او ادامه داد: بزرگ‌ترین ‌مشکل بوکس نداشتن پول است، اینکه هر وقت وزارت پول داد پول داشته باشیم و هر وقت بودجه نداد پول نداشته باشیم درست نیست. امیدوارم حسین ‌ثوری بیش از این به بوکس لطمه نزند و حداقل به یک قول خود که آوردن اسپانسر بود عمل کند.

سرمربی سابق تیم‌ ملی نوجوانان بوکس در پایان گفت: واقعا ناراحت کننده است که قهرمان و المپین بوکس در رسانه ملی اعلام می‌کند برای‌ گذراندن مخارج روزمره خود باید مسافر کشی کند. ثوری و سایر عوامل تصمیم گیرنده فدراسیون باید به این نکات مهم توجه کنند. دوستان عزیز اگر نمی‌توانند بوکس را رهبری کنند، حداقل استعفا دهند. تنها خواسته ما اهالی بوکس موفقیت این رشته و قهرمان‌هایش است، لطفا به خواسته جامعه بوکس‌ توجه شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
گل‌محمدی: تصمیم گیرنده‌های فدراسیون‌ بوکس ضعیف هستند - ρσєѕɪ - 03-09-2020، 14:24

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  محمود فکری و یک تصمیم قابل تامل
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
Heart هت‌تریک سیروس دین‌محمدی (عکس)
  تصمیم جدید بیرانوند چیست؟
  یاران محمدی در پلی آف اروپایی ژوپیر لیگ
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  قاضی هیتلر برای فدراسیون آلمان دردسرساز شد!
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان