اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رپورتاژ بلیط هواپیما ارزان به شرط چاقو

#1
رپورتاژ بلیط هواپیما ارزان به شرط چاقو
سفرهای هوایی همیشه با جذابیت های مختلفی همراه بوده است. شیرینی و جذابیت این نوع سفرهای زمانی بیشتر می شود که با خرید بلیط هواپیما ارزان همراه باشد. چه کسی در دنیا پیدا می شود که از سفرهای ارزان با امکانات بسیار زیاد استقبال نکند؟

هواپیما یکی از بهترین وسایل نقلیه ای است که مسافران می توانند از آن در سفرهای مختلف استفاده نمایند. امکانات، سرعت و ایمنی سه فاکتور اصلی انتخاب وسایل نقلیه هستند که هواپیما هر سه را دارد. اگر مایلید تا سفری ارزان و لوکس را تجربه کنید در این مطلب با سایت تیک بان همراه باشید.

چارترها را جدی بگیرید!

بلیط های هواپیما به دوست سیستمی و چارتر دسته بندی می شوند. از بین بلیط های بیان شده این بلیط سیستمی است که قیمتی ثابت دارد. اما بلیط چارتر نوسان قیمت بالایی را به خود می بیند. همین نوسان قیمت باعث شده تا بلیط چارتر بسیار ارزان تر از بلیط سیستمی باشد. معمولا شرکت های چارتر کننده بلیط های خود را در صورت تکمیل نشدن ظرفیت با تخفیفاتی شگفت انگیز ارائه می دهند.

لحظه آخر پرواز کنید

بلیط های لحظه آخری از جمله مواردی هستند که میتوانند خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت را برای مسافران میسر کنند. بسیاری از ما از فروشگاه های تخفیفی خرید کرده ایم. برخی از فروشگاه ها زمانی که زمان اعتبار جنسشان رو به پایان است، آنها را با تخفیفات شگفت انگیزی ارائه می دهند. یا یخ فروشی را تصور کنید که اگر یخ های خود را نفروشید دچار ضرر بسیار زیادی می شود. بلیط های لحظه آخری حکم جنسی را دارند که اعتبارشان رو به پایان است یا یخی که اگر نخرند از بین می رود.

معامله ای برد برد

بسیاری از شرکت های چارتر کننده بلیط های خود را با توجه به نزدیکی زمان پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما با تخفیف ارائه می دهند. به این نوع بلیط ها لحظه آخری گفته می شود.شرکت های چارتر کننده برای اینکه بتوانند از ضررهای احتمالی آینده که با فروختن بلیط عایدشان می شود، جلوگیری نمایند، بلیط های خود را با تخفیف ارائه میدهند.

در این مواقع شرکت چارتر کننده دچار ضرر نشده و متقاضی نیز بلیط هواپیمای خود را با کمترین قیمت خریداری می نماید. بلیط لحظه اخری می تواند هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش دهد و شیرینی سفرهای هوایی را دو چندان کند. برای استفاده از بلیط های لحظه آخری باید توجه کنید که هر لحظه باید آماده سفر باشید.

پیش فروش ها را دست کم نگیرید

بسیاری از شرکت های هواپیمایی بلیط های خود را به صورت پیش فروش ارائه می دهند. بلیط های پیش فروش معمولا قیمت بسیار پایین تری نسبت به بلیط های زمان حال دارند. با یک برنامه ریزی ساده می توان از بلیط های پیش فروش استفاده نمود و هزینه های سفر را کاهش داد.

اواسط هفته پرواز کنید

روزهای طلایی هفته را از یاد نبرید. سفر در اواسط هفته به دلیل نبود متقاضی می تواند با ارزانی همراه باشد. روزهای دوشنبه، سه شنبه و شنبه بهترین موقع برای خرید بلیط هواپیما است. معمولا در روزهای پنجشنبه و جمعه به دلیل وجود زیاد متقاضی قیمت بلیط هواپیما با افزایش همراه است.

کلاس های پروازی ارزان را انتخاب کنید

بسیاری از کلاس های پروازی هستند که هزینه های بالایی را برای ارائه امکانات طلب می نمایند. اگر می خواهید بلیط هواپیما را ارزان تهیه کنید، خرید بلیطی با امکانات پایین را در دستور کار قرار دهید. هرچه امکانات کمتر باشد، سفرهای هوایی هزینه کمتری به همراه خواهد داشت.



زمان های کم متقاضی را برگزینید

سفر در روزهای خلوت سال را جدی بگیرید. بسیاری از مسافران در روزهای شلوغ سال به مسافرت می پردازند. در بازه های زمانی مانند تعطیلات نوروز، تعطیلات تابستانی، تاسوعا و عاشورا، ولادت و شهادت امام رضا (ع) قیمت بلیط هواپیما با افزایش همراه است. روزهای خلوت سال علاوه بر آرامش با ارزانی همراه است.

اینترنتی بخرید

در خریدهای اینترنتی این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید قیمت ها، امکانات، تاریخ و ساعات مختلف را مورد بررسی قرار دهید. همین امر می تواند در خرید بلیط هواپیما بسیار به شما کمک کند. چه نیازی است ترافیکی سخت و طاقت فرسا را تحمل کنید و زمان زیادی را برای رزرو بلیط هواپیما صرف نمایید. در خانه بنشینید، نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و به وسیله تلفن همراه خود و از طریق سایت تیک بان بلیط هواپیما خود را تهیه نمایید.

خرید بلیط از سایت های معتبر

خرید بلیط از سایت های معتبر نیز می تواند با ارزانی و اعتبار همراه باشد. در صورت انتخاب سایت تیک بان برای تهیه بلیط هواپیما، دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت. سایت تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور هستند. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و می تواند انواع بلیط ها را با قیمت های گوناگونی ارائه دهد.

این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. برای خرید بلیط هواپیما از طریق این سایت می توانید کلمه تیک بان و یا عبارت tikban را جستجو نمایید.

منبع : آی تی رسان
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
رپورتاژ بلیط هواپیما ارزان به شرط چاقو - travel_man - 27-10-2020، 12:49

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست قیمت و فروش ارزان انواع قفل دیجیتال و هوشمند
  چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما به نفع شماست؟
  فرهنگ و جامعه » جامعه چگونه بلیط هواپیما مشهد را ارزان بخریم؟
  راست و دروغ بلیط چارتر
  کرونا هواپیما دوست دارد یا قطار؟ چه کنیم در امان باشیم
  پنج تکنیک برای خرید بلیط ارزان از آژانس ها
  بلیط هواپیما هم کرونا گرفت؟
  فایبرسمنت راه حلی ارزان برای نمای ساختمان
  چاقو
Thumbs Up ارزان فروخته نمی شوم...!!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان