اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سیستم صوتی خانه های هوشمند و مدرن

#1
[b]خانه های هوشمند چه سیستم صوتی دارند؟
[/b]این روزها بحث هوشمندسازی خانه ها بسیار پررنگ شده است. خانه‌هایی که شاید تا ده سال پی، شبیه یک رویا بودند اما امروزه حتی در شهرهای کوچک نیز ساخته می‌شوند و طرفدارانشان روز به روز بیشتر می‌شود.
سیستم صوتی هوشمند يكي ديگر از قابلیت های خانه هوشمند است که به واسطه ی آن، می توانیدکنترل سيستم هاي صوتی و تصويری و يا تجهيزات تكميل كننده آن را به عهده بگیرید. با استفاده از سيستم صوتی هوشمند، امکان پخش موزیک های متفاوت در نقاط مختلف ساختمان وجود دارد و یا با کمک این سیستم صوتی هوشمند بسیار پیشرفته می توان از بالاترین سطح کیفی صدا و نور بهره برد. ممكن است در خانه هوشمند شما چندین تلويزيون وجود داشته باشد در نتیجه برای هر يك از آنها سيستم صوتی و تصويری مجزایی تهيه کرده باشيد. درخانه هوشمند خود می توانید انتقال صدا و تصویر دستگاه های صوتی و تصويری، از يك نقطه به نقطه ديگر را، بدون نياز به سيم كشي اضافه انجام دهید.
در این خانه‌ها ببشتر از اسپیکر سقفی بلوتوث دار و آمپلی فایر دیواری (آمپلی فایر لمسی) استفاده می‌کنند.
از دیگر امکانات سیستم‎های صوتی و تصویری هوشمند می‎توان به ضبط صدای شخص و پخش آن در زمان‎هایی که استفاده از آن مورد نیاز می باشد، اشاره نمود. این بخش از امکانات سیستم هوشمند ساختمان به جهت افزایش ایمنی و امنیت ساکنان از اهمیت بالایی برخوردار می گردد. برای مثال می توان با ضبط پیام هشدار ورود غیرمجاز به ساختمان و یا پیامی مبنی بر انتشار نشت گاز، می‎توان با اطلاع‎رسانی به موقع امنیت بالایی را برای ساکنین ساختمان فراهم کرد.

همچنین به واسطه این سیستم صوتی هوشمند می‎توان دستگاه‎های صوتی و تصویری را از طریق کلیدهای هوشمند چندکاره، تبلت و یا از طریق برنامه‎ریزی و تعیین زمان بندی به صورت خودکار فعال نمود.

توجه شود که تمامی این امکانات و نحوه استفاده از آن ها در ساختمان به طراحی که به سیستم هوشمند ساختمان مرتبط است مربوط می باشد و طراح می‎تواند  متناسب با مقتضیات پروژه، از امکانات بیشتری در طراحی سناریوها استفاده نماید.
نقش سیستم صوتی هوشمند
امروزه در دنیای هوشمند ما؛ سیستم های صوتی از پرکاربردترین تجهیزات الکترونیکی محسوب می گردند. از گوش فرادادن به موسیقی گرفته تا هر نوع فایل صوتی اعم از آموزشی،خبری،تفریحی و …
در این میان سیستم­ های صوتی مورد استفاده در منازل، عموماً از یک دستگاه پخش مرکزی و دو یا چند باند (بلندگو) تشکیل شده اند و این یعنی پخش موسیقی، فقط از قسمتی خاص مانند سالن پذیرایی منزل که تجهیزات مربوط به پخش موسیقی در آن قرار گرفته است. در سیستم هوشمند طراحی شده در شرکت هوشمندسازان ، موسیقی در تمام قسمت­ها و مناطق مختلف ساختمان قابل شنیدن است، در واقع اینگونه به نظر می رسد که هر کدام از قسمت­های خانه، نظیر پذیرایی، اتاق خواب، لابی، آشپزخانه و … دارای یک سیستم پخش موسیقی مستقل و متکی به خود هستند. در حالیکه این پردازنده مرکزی سیستم هوشمند است که، موسیقی را به صورت مستقل و با توجه به دستورکار،کاربر پخش می­ نماید، اینکه هر روز صبح خود را با شنیدن موزیک مورد علاقه تان آغاز نمایید و به صورت هم زمان با بیدار شدن شما پرده­ های اتاق به آرامی کنار می روند و همراه با پخش ترانه­ ای نشاط آور، مشغول به صرف صبحانه شوید و یا درحالیکه مشغول صرف شام با میهمانانتان هستید به یک موسیقی ملایم گوش می دهید؛ تنها بخشی از امکانات و قابلیت­های سیستم صوتی خانه هوشمند است.
برای خرید آمپلی فایر، خرید اسپیکر سقفی و خرید بلندگو می‌توانید به آوازک اعتماد نمایید.
آوازک
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
سیستم صوتی خانه های هوشمند و مدرن - avazac.official - 30-12-2020، 14:55

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست قیمت و فروش ارزان انواع قفل دیجیتال و هوشمند
  گریم هلووین در خانه
  سیستم کروز کنترل تطبیق پذیر چگونه کار می کند؟
  سرگذشت دختری که فکر میکند در خانه تنها است
  نقش پوکه در این دنیای مدرن
  9 کاربرد دانه های برنج در خانه داری
  مدرن ترین مدرسه دنیا ، مدرسه ای که کلاس ندارد + تصاویر
  خانه ای تماشایی آویزان از صخره + عکس
  تخريب بزرگ‌ترین خانه تهران+ عكس
  خانه این ستاره های جوان چه شکلی است؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان