اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید

#1
اظهارات اخیر فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، نشان می دهد که سرخیو راموس، کاپیتان این تیم، با اتمام قراردادش در ماه ژوئن، سفیدها را ترک خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، پروژه شکست خورده سوپرلیگ اروپا آسیب های جانبی بسیاری را برای رئال مادرید برجای گذاشته است، از جمله این موارد می توان به آینده سرخیو راموس اشاره کرد که به نظر می رسد با هر روزی که می گذرد، کاپیتان بیشتر به در خروج این باشگاه نزدیک می شود. قرارداد راموس در تاریخ 30 ژوئن به پایان می رسد و با ادامه این روند، ادامه همکاری او و رئال بسیار بعید به نظر می رسد.

راموس و مادرید در هفته های اخیر نتوانسته اند به هیچ حد وسط و توافقی دست پیدا کنند و اظهارات فلورنتینو پرز در مورد وضعیت کاپیتان در برنامه ال چیرینگیتو در روز دوشنبه نشان می دهد که طی چند هفته آینده نیز این شرایط تغییر نخواهد کرد. کاملاً برعکس، از آنچه پرز گفت می توان برداشت کرد که باشگاه و راموس بر سر هیچ چیز به توافق نرسیده اند.
مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
فلورنتینو گفت: "مادرید به یک تغییر نیاز دارد. هر از چند گاهی ما باید اوضاع را تغییر دهیم. ما چیزهای زیادی برنده شده ایم، اتفاقات زیادی افتاده است و ما باید چیزهایی را تغییر دهیم تا شور و هیجان را دوباره برگردانیم. این همان چیزی است که من روی آن کار می کنم".

پرز در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سرخیو راموس، با محافظه کاری صحبت کرد و در ابتدا به شوخی گفت: "می دارم می روم..."! رییس باشگاه رئال مادرید سپس ادامه داد: "من او را خیلی زیاد دوست دارم اما ما در شرایط بسیار بدی هستیم و در مادرید هیچکس این پول را ندارد. باید واقع بین باشیم. ما زمان زیادی برای حل این مشکل داشتیم و اکنون همه از جمله مادرید در شرایط بسیار بدی هستیم."

مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
پرز در پاسخ به این پرسش که آیا راموس با رئال ادامه می دهد یا این باشگاه را ترک می کند، افزود: "من نگفتم که او می رود. در حال حاضر ما در حال بررسی این موضوع هستیم که فصل را چگونه به پایان می رسانیم. بعد از پایان این فصل به فصل آینده فکر خواهیم کرد."

آخرین اظهارات فلورنتینو در مورد راموس صبح دیروز هنگام حضور در برنامه ال لارگوئور صورت پذیرفت: "من او را مثل پسر خودم دوست دارم، من همه کارهایی را که می توانستم برای او انجام داده ام. اما من قرار نیست که به سرخیو راموس پول بیشتری بپردازم. شرایط به همین شکل است و او هم این را می داند. من روی به پایان رساندن فصل تمرکز کرده ام..."
مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
حساس ترین مسئله در تمدید قرارداد که دو طرف نتوانسته اند روی آن توافق کنند، درخواست کاهش 10 درصدی دستمزد از بازیکنان است. راموس فصل پیش بازیکنان تیم را متقاعد کرد که کاهش 10 درصدی دستمزد را بپذیرند اما این فصل برای تکرار این حرکت به توافقی نرسیده اند.

رییس رئال توضیح داد: "ما در حال مذاکره با بازیکنان هستیم، بسیاری با کاهش داوطلبانه 10 درصدی موافقت کرده اند. دو نفری که تیم را به صورت قرضی ترک کردند، یوویچ و اودگارد، توافق کردند حقوق خود را پایین بیاورند. افرادی هستند که با این باشگاه همبستگی نشان داده اند "

و راموس ؟

"فصل گذشته، بله... در این فصل اما اوضاع متفاوت است".
گفته می شود که رئال مادرید مایل بود قراردادی دو ساله را به راموس پیشنهاد کند، اما اگر کاپیتان رئال دستمزد خود را پایین نیاورد، ادامه همکاری دو طرف غیرممکن خواهد بود.

روز گذشته اسکای گزارش کرده است که دیوید آلابا و رئال مادرید بر روی جزییات قراردادی پنج ساله به توافق رسیده اند. مدافع اترشی به عنوان بازیکن آزاد از بایرن مونیخ به رئال خواهد پیوست و در هر فصل 11 میلیون یورو درآمد خالص کسب خواهد کرد.

این به آن معنا است که تمدید قرارداد با راموس ممکن است دیگر مد نظر رئالی ها نباشد چرا که آنها نمی توانند مبلغی مشابه آلابا را به راموس نیز پرداخت کنند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید - THEDARKNESS - 23-04-2021، 12:00

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آقای مجیدی ؛شب جبران فرا رسید
  همه چیز در مورد مسی و راموس معلوم می شود
  شارجه با برد به تراکتور رسید
  سرخیو راموس: این بزرگ ترین درد و غصه زندگی من است!
  پیراهن بوفون به مهدی طارمی رسید
  پیشنهاد ۸۰ میلیونی منچستر یونایتد به ستاره اتلتیکو مادرید
  راموس به زیدان: بذار 10 دقیقه دیگه بازی کنم! (عکس)
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)
  کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید
  کار دربی مادرید به زد و خورد کشید! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان