اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آزمون: توی صورت بحرینی‌ها خندیدم

#1
مهاجم گلزن تیم ملی ایران به اتفاقات دیدار با بحرین و گرفتن انتقام از این تیم پرداخت.
آزمون: توی صورت بحرینی‌ها خندیدم
به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از نمایش درخشانی که مقابل تیم ملی بحرین داشت و دو گل ایران را به ثمر رساند، در گفت‌وگوی تصویری با شبکه سه ضمن تبریک پیروزی تیم ملی به مردم ایران اظهار کرد: این برد برای مردم کشورم است و می‌دانم که چقدر این بازی برای آنها مهم بود. برای خودم هم اهمیت داشت و قول داده بودم که تمام توان و تمرکزم را برای این مسابقه بگذارم.



او یادآور شد: کسی که به کشورم توهین کرده باشد را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم و پس از آن مسابقه رفت، دوباره روزها را می‌شمردم تا دیدار امروز برسد و شروع شود. دقیقا همین زمین بود و همین جا به ما توهین کردند که به همین دلیل، من قول داده بودم که در همین زمین اشک آنها را دربیاورم که همین اتفاق هم افتاد.



مهاجم تیم ملی ایران با اشاره به اینکه بحرینی‌ها در دیدار رفت و زمانی که سرود ایران خوانده می‌شد، لبخند می‌زدند، عنوان کرد: من هم امروز به آنها می‌خندیدم. واقعا توی روی آنها ایستاده بودم و می‌خندیدم. یکی از بازیکنان آنها گفت برای چه می‌خندی؟ گفتم دوست دارم.
آزمون در خصوص اینکه در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ محمد نصرتی با شماره پیراهن ۲۰ به بحرین گل زد و او هم امروز با همین شماره دبل کرد، گفت: آقای نصرتی بزرگ ما هستند و یکی از بازیکنان بزرگ تیم ملی بودند. از همین جا به ایشان سلام عرض می‌کنم و امیدوارم موفق و سلامت باشند.



در ادامه این گفت‌وگو، محمد نصرتی که کارشناس برنامه فوتبال برتر بود، به گرما و هوای شرجی بحرین و همچنین دشواری‌هایی که تیم ملی تحمل کرد، اشاره داشت که آزمون در جواب یادآور شد: واقعا به این تیم ملی افتخار می‌کنم و لذت می‌برم کنار این بچه‌ها هستم که انقدر با استعداد و با کیفیت هستند. الان همه چیز منظم است و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

آزمون: توی صورت بحرینی‌ها خندیدم
او در خصوص اینکه مهدی طارمی امشب پاس‌های خوبی داد، ابراز کرد: خیلی به او این پاس‌ها را یاد دادم! مهدی یکی از با استعدادهای آسیاست و می‌تواند در تیم‌های بزرگی بازی کند. خدا را شکر می‌کنم که هر دو نفر ما از یکدیگر شناخت داریم و می‌دانیم باید در چه موقعیتی کنار هم قرار بگیریم. به مهدی عزیز هم تبریک می‌گویم.



بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران درباره سختی‌هایی که در بحرین دارند، اظهار کرد: مشکلی نیست. برای ما و عراق هم همان چمن است. هیچ بهانه‌ای مثل گرمای هوا نیست. قبلا گرمای هوای بحرین را بهانه کردیم که برای ما گران تمام شد، اما حالا تمام تمرکز را روی موفقیت تیم می‌گذاریم و می‌گوییم همه چیز عالی است و کم و کاستی نداریم. در تمرینات شاداب هستیم و هیچ‌چیز مهم‌تر از این نیست.



آزمون درباره اتفاقاتی که بین دو نیمه افتاد و حضور سامان قدوس در ترکیب ابراز کرد: در تعویض‌ها فوق‌العاده بودیم. بخاطر اینکه من، احسان، مهدی و ... بزرگترهای تیم ملی هستیم، به بچه‌ها گفتیم اگر ۶۰ درصد خودمان هم باشیم، این تیم بحرین را راحت می‌بریم. فقط باید به خودمان اعتماد کنیم و خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد و خدا را شکر بازی مهمی را به آسانی بردیم.



محمد نصرتی در ادامه به عدم پرداختن آزمون به مشکلات اشاره کرد و این کار او و بزرگترهای تیم ملی را یک الگوی مناسب برای جوانان دانست که سردار هم با فرستادن بوسه، به اظهارات نصرتی پاسخ داد.



ستاره خط حمله تیم ملی اضافه کرد: وظیفه ما دفاع از پرچم ایران در ورزش است. ما نباید با سیاست‌ها بازی کنیم و باید فوتبال خودمان را انجام دهیم. وقتی فوتبال خودمان را به نمایش می‌گذاریم، راحت برنده می‌شویم. ان‌شاالله در دیدارهای آینده نیز به موفقیت برسیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
 سپاس شده توسط *VENUS* ، حسین کرمانشاهان ، Prometheus ، ѕααяeη
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
آزمون: توی صورت بحرینی‌ها خندیدم - THEDARKNESS - 08-06-2021، 6:15

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  والنسیا یا آرسنال؛ سردار آزمون به کدام تیم می رود؟
  رقبای ملی‌ پوش آزمون و طارمی و جهانبخش
  ورزشگاه‌های بحرینی که میزبان گروه ایران شده‌اند + عکس
  نمره خیلی خوب برای آزمون
  زنیت به گل ۳۴ آزمون توجه کرد(عکس)
  آزمون بهترین بازیکن زنیت شد
  واکنش سردار آزمون به شکست در برابر روبین
  سردار آزمون چهارمین انتقال گران قیمت زنیت
  وضعیت نامشخص مصدومیت سردار آزمون

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان