اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی مارگو رابی(Margot Robbie)

#1
مارگو الیز رابی زادهٔ ۲ ژوئیه ۱۹۹۰) بازیگر سینما و تهیه‌کننده استرالیایی است. او دو نامزدی برای دریافت جایزه اسکار و پنج جایزه بفتا دریافت کرده‌است. مجله تایم او را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد با نفوذ در جهان معرفی کرد و در سال ۲۰۱۹، او در میان پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفت. رابی در رشته درام کالج سامرست تحصیل کرد و حرفهٔ خودش را قبل از اینکه در مجموعه همسایه‌ها (۲۰۰۸–۲۰۱۱) به ایفای نقش بپردازد، در فیلم‌های مستقل استرالیا در اواخر دهه ۲۰۰۰ آغاز کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی مارگو رابی(Margot Robbie)

اوایل زندگی
رابی در ۲ ژوئیه ۱۹۹۰ در دالبی، کوئینزلند، استرالیا زاده شد و خانواده او در کودکی به گلد کوست نقل مکان کردند. وی اغلب دوران کودکی‌اش را در کنار مزرعه پدربزرگش سپری می‌کرد. وی توسط مادرش که از پدرش جدا شده بود بزرگ شد و به منظور جدایی از مزرعه پدری‌اش، خود را سه شیفت مشغول به کار کرد، اما در دوران نوجوانی تصمیم گرفت بازیگری را دنبال کند. به همین دلیل به شهر ملبورن نقل مکان کرد تا بتواند رویایش را دنبال نماید. رابی خیلی زود توانست برای خود نقشی دست و پا کند و طولی نکشید که توانست در ۳۱۵ قسمت از مجموعه تلویزیونی «Les voisins» نقشی بدست آورد و تبدیل به یکی از بازیگران محبوب این مجموعه شود.

حضور موفق در سریال «Les voisins» سبب شد تا مارگو در سال ۲۰۱۰ به هالیوود رفته و در مجموعه تلویزیونی «Pan Am» حضور پیدا کند و پس از آن به فیلم دربارهٔ زمان بپیوندد و در کنار ریچل مک‌آدامز و دامنل گلیسون به ایفای نقش بپردازد. همین حضور کوتاه در هالیوود کافی بود تا در سال ۲۰۱۲ مارتین اسکورسیزی تصمیم بگیرد از رابی در فیلم گرگ وال استریت استفاده کند.

زندگی حرفه‌ای
مارگو رابی با فیلم گرگ وال استریت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در سال ٢۰۱٣ به شهرت رسید که در این فیلم با لئوناردو دیکاپریو همبازی بود. رابی در سال ۲۰۱۵ در فیلم فوکوس همبازی ویل اسمیت شد. او در فیلم بعدی خود در نقش شخصیت هارلی کوئین از شرکت دی‌سی کامیکس در فیلم جوخه انتحار (۲۰۱۶) به ایفای نقش پرداخت. با وجود اینکه فیلم با واکنش‌های منفی از سوی منتقدان همراه بود، اما عملکرد رابی در نقش کوئین بسیار مورد تقدیر قرار گرفت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی مارگو رابی(Margot Robbie)

حضور موفق مارگو در نقش تونیا هاردینگ در فیلم من، تونیا به کارگردانی کریگ گیلسپی باعث شد که نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود. او در سال ۲۰۱۸ به عنوان صداپیشه شخصیت فلاپسی در فیلم پویانمایی رایانه‌ای پیتر خرگوشه حضور داشت، که اقتباس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام نوشته بیترکس پاتر است. سپس در فیلم مهیج وان اشتاین به نام ترمینال در نقش آنی ظاهر شد. در همان سال رابی نقش ملکه الیزابت یکم را روبروی سورشا رونان (مری استوارت) در فیلم ماری ملکه اسکاتلند ایفا کرد. همچنین مارگو رابی در سال ۲۰۱۹ در فیلم روزی روزگاری در هالیوود در نقش شارون تیت به کارگردانی کوئنتین تارانتینو به ایفای نقش پرداخت. مارگو در این فیلم همبازی لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت شد.

مارگو رابی در سال ۲۰۱۴ در لیست ۱۰۰ زن جذاب سال ۲۰۱۴ مجله ماکسیم قرار گرفت.

زندگی شخصی
او در سال ۲۰۱۳ شروع به کار مدلینگ کرد و با بن بارنز بازیگر مشهور بریتانیایی آشنا شد و با او رابطه عاشقانه ای را شروع کرد. آن‌ها در سال ۲۰۱۵ رابطه خودشان را به اتمام رساندند.

مارگو رابی سال ۲۰۱۴ با تام آکریلی (دستیار کارگردان بریتانیایی) آشنا شد، آن‌ها سال ۲۰۱۶ با هم ازدواج کرده و به لس آنجلس نقل مکان کردند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕααяeη ، فرنودِ بن گیومرث ، Mutemit
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
بیوگرافی مارگو رابی(Margot Robbie) - †ᴾᴼᴵˢᴼᴺ† - 09-07-2021، 20:11

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان