اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم

#1
فهرست تیم ملی ایران برای برگزاری دو دیدار مقابل عراق و امارات منتشر شد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد به‌محض انتشار لیست اظهارات ضدونقیضی در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شد.

پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
به گزارش "ورزش سه"،اسکوچیچ همان‌طور که پیش‌ازاین قولش را داده بود فهرست 6+25 نفره تیم ملی را بعدازظهر روز یک‌شنبه 3 بهمن در اختیار رسانه‌ها قرار داد. فهرستی که بیش از هر زمان دیگری، طی این چند ماه اخیر، خصوصاً یک ماه گذشته درباره‌اش بحث، گفت‌وگو و پیش‌بینی‌های زیادی شده بود.


صحبت‌های رئیس فدراسیون که همه را به‌اشتباه انداخت

حاشیه‌های عجیب‌وغریبی که در ارتباط با یکی دو بازیکن به‌وجود آمده بود و هم‌چنین جایگاه مطلوب و مطمئن تیم ملی در جدول و این اواخر هم ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان صدرنشین نیم‌فصل به ویروس کرونا و بسیاری از مواردی ازاین‌دست، باعث شده بود، رسانه‌ها نسبت به هر اظهارنظری هرچند کوتاه یا بعضا اعلام مواضع از سوی مسئولین فدراسیون و کادر فنی تیم ملی، درخصوص حضور یا عدم حضور بازیکنان تیم ملی نتیجه‌گیری کنند، به‌طوری‌که پس از پایان صحبت‌های شهاب عزیزی خادم در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی زنان که اتفاقاً با حضور سرمربی و مربی تیم ملی برگزار شده بود، تقریباً همه به یک نتیجه مشترک رسیده بودند که در لیست پیش رو خبری از کنعانی‌زادگان و یزدانی نخواهد بود.



تأکید اسکوچیچ بر اخلاق‌مداری و ملاحظات رفتاری
این در حالی است که اسکوچیچ نیز با حضور در دو برنامه ورزشی نسبتاً پربیننده تلویزیون و تائید و تأکید مواضع رئیس فدراسیون درخصوص مقوله اخلاق و رعایت هر چه بیشتر ملاحظات رفتاری در اردوی تیم ملی، می‌شد این نتیجه را گرفت که لیست متفاوتی را شاهد باشیم اما برخلاف همه گمانه‌زنی‌ها فهرست تیم ملی در خط دفاعی همان نفرات قبلی بود و خبری از عدم دعوت از کنعانی‌زادگان و یزدانی نبود.
پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
دعوت از کنعانی‌زادگان و یزدانی، دو مدافعی که رابطه خوبی باهم ندارند

اسکوچیچ با صرف به این مطلب که می‌دانست دعوت از این دو مدافع، خصوصاً کنعانی، می‌تواند طیف کثیری را علیه خودش بشوراند و حتی جو تیم ملی را تحت تأثیر قرار دهد، ترجیح داد بار تمام این هجمه‌ها را تحمل کند، اما از آماده‌ترین مهره‌اش در خط دفاعی نگذرد. کسی که کمتر از یک ماه پیش به‌عنوان یکی از دو بازیکن ایرانی در تیم منتخب سال آسیا برگزیده شد و به عبارتی در اوج دوران آمادگی خودش به سر می‌برد.
آنچه مسلم است اسکوچیچ قبل از آنکه بخواهد نام او را در فهرست بازیکنان دعوت‌شده قرار دهد با او صحبت کرده است و بازی‌های او را در این چند هفته اخیر زیر نظر گرفته است تا بهترین تصمیم ممکن را درخصوص این بازیکن پرحاشیه اتخاذ کند.


تصمیمات بزرگ نیازمند حمایت هواداران تیم ملی است

صرف‌نظر از مسائلی که به آن اشاره کردیم، خالی از لطف نیست کمی هم به دغدغه‌های سرمربی کروات تیم ملی بپردازیم و اینکه او به‌عنوان نفر اول کادر فنی تا چه حدی اعتمادبه‌نفس کافی برای گذشتن از نام مهره‌های کلیدی و بی‌جانشین تیم ملی را در چنین رقابت‌هایی دارد؟ ویژگی مهم و تعیین‌کننده‌ای که از طرف بدنه فوتبال ایران به سرمربی تیم ملی هر کشوری القا می‌شود. همان قدرتی که باعث می‌شود در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ فوتبال ایران بتوانید از نام مهدی رحمتی درون چارچوب دروازه بگذرید و به رحمان احمدی اعتماد کنید یا اینکه قادر باشید جلال حسینی، وریا غفوری و هادی عقیلی سه کاپیتان سه تیم برتر را کنار بگذارید اما آب از آب تکان نخورد.


آیا رسانه‌ها، خبرنگاران، رادیو و تلویزیون و سایر افرادی که دستی بر فوتبال دارند تا به امروز به شکلی عمل کرده‌اند که اسکوچیچ بتواند پس از خلق چنین نتایجی و کسب رنک یک قاره آسیا، بدون کمترین واهمه و ترس از ثبت هر نتیجه‌ای اتوریته خودش را در تیم ملی پیاده کند و مقابل چنین گاف‌هایی به پشتوانه و هواداران تیم ملی ایران بایستد؟
پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
برای اسکوچیچ هنوز صعود به جام جهانی تمام نشده است

اسکوچیچ وقتی می‌بیند علی‌رغم نتایج بسیار خوبی که همراه با تیم ملی به‌دست آورده است باید بازهم از عملکردش دفاع کند، چطور می‌تواند به ترکیب خط دفاعش در آستانه دیدار مقابل تیم ملی عراق باانگیزه دست بزند؟ چراکه می‌داند در صورت عدم نتیجه‌گیری یک‌تنه باید پاسخگوی منتقدانش باشد. اسکوچیچ قطعاً اگر ترسی از شکست و تخریب تیمش نداشت تصمیمات به‌مراتب شجاعانه‌تری می‌گرفت.


در ارتباط با قضیه طارمی و عدم دعوت او، در وهله اول بدون تعارف باید گفت اگر حریفان آن مقطع از رقابت‌ها سوریه و لبنان نبودند، هیچ بعید نبود طارمی نیز مشمول عدم دعوت به تیم ملی نمی‌شد، چراکه عده‌ای با بر هم زدن قاعده بازی اجازه نمی‌دهند آن حلقه ارتباط و اعتماد بین هواداران تیم ملی و اسکوچیچ ایجاد شود و به همین دلیل نباید کادر فنی را بابت دعوت از مدافع منتخب سال آسیا سرزنش کرد.



علاوه بر آن‌، یکی دیگر از موضوعاتی که باعث شد تا اسکوچیچ با تمام قوا به مصاف رقبایش برود این است که او برخلاف جوی که به راه افتاده همه‌چیز را تمام‌شده قلمداد نمی‌کند. اسکوچیچ طی هفته اخیر بارها این مسئله را توصیه کرد که از حالا نباید همه‌چیز را تمام‌شده بدانیم. اسکوچیچ با توجه به اینکه می‌داند هر نتیجه‌ای جز برد مقابل عراق و امارات می‌تواند تبعات نابه‌جایی به‌همراه داشته باشد ترجیح داده است با تمام نفراتش در زمین حاضر شود تا جای هیچ حرف‌وحدیثی، دست‌کم در ارتباط با مسائل فنی باقی نماند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم - THEDARKNESS - 24-01-2022، 12:02

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است
  ریسک بزرگ اسکوچیچ | برای دو بازی حساس ملی‌پوش سابق را دعوت کن!
  پیام بشار رسن برای گل محمدی/عکس
  اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر
  پیام ویژه به طارمی؛ گل‌هایت را در اروپا خرج نکن
  دومین پیروزی متوالی آنتورپ با کلین شیت بیرانوند.
  گراهام پاتر: هیچ مشکلی با جهانبخش نداریم!
  شوخی مجیدی با آقای خاص؛ کتاب را ببند!(عکس)
  پیام جدید استوکس به پرسپولیسی‌ها: نمی‌آیم اما باید پولم را بدهید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان