اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

از دکمه Reset و يا کليد Power کيس استفاده نكنيد

#1
يك كارشناس نرم‌افزار هشدار داد: حتي‌الامکان از دکمه Reset و يا کليد Power برروي کيس رايانه براي خاموش کردن و يا راه‌اندازي مجدد سيستم استفاده نشود.

نويد نيكخواه‌بهرامي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: معمولاً اغلب خريداران رايانه در همان هفته اول خريد مجبور مي‌شوند براي تعمير و يا رفع عيب آن مجدداً به فروشنده مراجعه کنند و بايد گفت كه نكاتي وجود دارد كه مي‌تواند براي رفع اين مشكلات مؤثر باشد.

وي، تصريح كرد: وقتي رايانه كاربر روشن است، هرگز نبايد برق آن را قطع كند، چرا که ممکن است موجب آسيب ديدن قطعات سيستم و يا ايجاد خرابي در سيستم عامل (ويندوز) شود و هم‌چنين كاربر بايد همواره از نصب بودن برنامه ضدويروس مطمئن باشد و سعي كند حداقل هر هفته آنتي‌ويروس خود را به‌روز کند.

نيكخواه‌بهرامي تأكيد كرد: از قرار دادن بلندگوهاي رايانه در کنار مانيتور خودداري شود، چرا که خاصيت مغناطيسي بلندگوها ممکن است در عملکرد مانيتور اختلال ايجاد کند و نكته حائز اهميت ديگر اين است كه از پاک کردن فايل‌هايي که كاربر آگاهي كامل از محتوا و هدف آن ندارد، خودداري كند؛ درايوهاي C و D در اغلب رايانه‌ها حاوي برنامه‌هاي اصلي سيستم‌اند و پاک کردن پوشه يا فايل‌هاي ناشناس از آن‌ها، ممکن است موجب آسيب به ويندوز شود.

اين كارشناس حوزه نرم‌افزار در ادامه بر لزوم نصب نكردن برنامه‌هايي که كاربر کاربردشان را نمي‌داند تاكيد كرد و افزود: نصب بي‌مورد برنامه‌ها موجب کند شدن سرعت سيستم و حتي ممکن است موجب خرابي ويندوز شود.

نيكخواه‌بهرامي گفت: در صورتي که نرم‌افزار ضدويروس از نصب برنامه‌اي جلوگيري کرد، كاربر نبايد سعي کند با بستن ضدويروس برنامه را نصب كند و بديهي است که ممكن است در اين گونه موارد برنامه مورد نظر ويروسي باشد. لازم به ذكر است، درصورتي که ولتاژ برق ضعيف است و يا نوسان دارد، كاربر بايد حتماً از يک محافظ رايانه مناسب استفاده کند، چراكه نوسانات ولتاژ برق بيشترين صدمه را به سيستم‌هاي الکترونيکي وارد مي‌کنند.

وي خنك نگه داشتن درجه حرارت محيطي را که رايانه در آن قرار دارد و نيز حذف بازي‌ها و برنامه‌هاي ديگر كه كاربر عموماً با آن كار نمي‌كند را نيز از عوامل تأثيرگذار در بهبود وضعيت رايانه دانست و افزود: براي حذف يک برنامه و يا بازي، كاربر بايد از طريق مسير Control Panel و سپس Add/Remove Program اقدام کند و سپس برنامه‌اي را که مي‌خواهد حذف کند را از ليست انتخاب کرده و دکمه Add/Remove را بزند و روند حذف را ادامه دهد تا برنامه حذف شود و هرگز فايل‌هاي برنامه را به‌طور دستي پاک نکند.
A little thought can make all the difference
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000 ، poya ، s love m
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
از دکمه Reset و يا کليد Power کيس استفاده نكنيد - .ali. - 23-02-2012، 21:34

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  محدود کردن استفاده کاربران مهمان از WiFi
  استفاده از گیف در استوری اینستاگرام
  آموزش نحوه استفاده از CSS در HTML
  نحوه استفاده از دستورات CSS در صفحه وب
  فیلم آموزشی استفاده از تمامی هسته های سیستم(cpu) ، اختصاصی فلشخور
  آموزش تار کردن قسمتی از عکس در گوشی با استفاده از برنامه پیکس آرت
  با استفاده از سرویس 1.1.1.1 کلودفلیر اینترنت سریع‌تر و امن‌تری خواهید داشت
  تایپ بدون استفاده از صفحه کلید در ویندوز
  چطوری از اینستاگرام در کامپیوتر استفاده کنیم؟
  آموزش اضافه کردن دکمه های هایلایت مای بی بی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان