اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازی امریکایی

#1
در پی اقدام یک شرکت آمریکایی در تولید یک بازی کامپیوتری که در آن فرد بازی‌کننده باید به خاک ایران حمله کند، گروهی از جوانان ایرانی با تهیه یک طومار اینترنتی خواهان عذرخواهی رسمی این شرکت شدند.
در نسخه جدید بازی «بتلفیلد» با عنوان «بتلفید 3» (Battlefield 3)، ایران به عنوان تهدید برای جامعه جهانی و آغازکننده جنگ در اروپا معرفی شده است.
در بخشی از متن بیانیه اینترنتی اعتراض به این بازی آمده است: «ما جوانان ایرانی، معتقدیم اگر تاریخ به بازار آمدن بازی «بتلفید 3» تعمدا در زمان فشار ایالات متحده آمریکا بر جامعه جهانی برای هراس از کشور صلح‌طلب و در حال پیشرفت ایران تنظیم نشده باشد، قطعا فضای ترس عمومی از ایرانیان در میان مردم جهان را تقویت کرده است.»
در بخش دیگر این بیانیه آمده است: «در این بازی گیمرهای سراسر جهان نه تنها شاهد انفجار بمب هسته‌ای در پایتخت فرانسه توسط عوامل ایرانی هستند، بلکه پس از آن نیروهای آمریکایی به کشور ما حمله کرده و عملیات نظامی ویژه انجام می‌دهند.»
نویسندگان بیانیه در ادامه نوشته‌اند: «برای ما قابل درک است که داستان یک بازی ویدئویی، تخیلی است و قرار نیست لزوما با واقعیت‌های بیرونی تطبیق داشته باشد، اما در این مورد خاص اتفاق ناگواری در حال رخ دادن است که دلیل اصلی اعتراض ما است: ما فکر می کنیم در شرایط فعلی جهانی، تمرکز بر کشور ایران به عنوان سرزمینی متخاصم و تروریست به هیچ عنوان در راستای جلب اعتماد جهانی و نزدیکی انسان‌ها در مناطق مختلف دنیا به یکدیگر نیست.»
در ادامه آمده است: «این بازی گرچه در دنیایی خیالی رخ می‌دهد، اما تاثیری واقعی بر ذهن میلیون‌ها گیمر از کشورهای مختلف می‌گذارند که شناختی از منطقه خاورمیانه و سرزمین ایران ندارند. بنابراین همین تصاویر تخیلی برای آن‌ها تصویری واقعی و قضاوتی اخلاقی درباره ایرانی‌ها می سازد. آن هم در شرایطی که ایالات متحده آمریکا با تبلیغات نادرست سیاسی علیه کشور ما، تلاش می‌کند فضای رسانه‌ای جهان را تحت تاثیر قرار دهد.»
(دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مطالب باحال )نویسندگان این بیانیه، خواسته‌های خود را به این شرح اعلام داشته‌اند: «ما جوانان ایرانی که مانند بسیاری از هم سالانمان در دیگر نقاط دنیا، همراه با تکنولوژی های روز پیش آمده‌ایم و بر آن ها مسلط هستیم، نسبت به ارائه این تصویر نادرست و دور از حقیقت اعتراض داریم و از شرکت EA (الکترونیک‌ آرتز)می‌خواهیم ضمن عذرخواهی از این اقدام، در بیانیه ای رسمی برای گیمرهای دیگر نقاط دنیا توضیح دهد داستان این بازی و وقایع آن هیچ نسبتی با واقعیت کشور صلح‌طلب باسابقه و پیشرو ایران ندارد.»
کلیه افرادی که خواهان پیوستن به این موج اعتراضی و امضای این بیانیه اینترنتی هستند، می‌توانند به آدرس زیر مراجعه کنند: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.ipetitions.com/petition/againstbattlefield3/
بازی ویدیویی «بتلفید 3» یا «میدان نبرد 3» یک بازی تیراندازی اول شخص از سری بازی‌های «بتلفیلد» است. این بازی از 25 اکتبر (سوم آبان) در ایالات متحده و از 28 اکتبر (ششم آبان) در بریتانیا توزیع شده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازی امریکایی
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
بازی امریکایی - محمد55555 - 10-09-2013، 18:18

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مخصوص طرفدران زد بازی چالش زد بازی
  فرق دختر های ایرانی و امریکایی
  ابهام در فیلم سر بریدن خبرنگار امریکایی
Thumbs Up ادای احترام اتش نشانان امریکایی به آتش‌نشان فداکار ایرانی (امید عباسی)‎‎
Heart عجیب ترین خواهران امریکایی: یک بدن و دو سر + عکس
  سوتی خفن سرباز امریکایی ؟؟؟؟؟؟؟؟ عکس متحرک خیلی خیلی باحاله
  عکسهای مجله مد امریکایی از دختران مدل تهرانی در بازار تجریش و حمام کاشان !
  اموزش ساخت شیشه به دست کودکان5ساله/جنایتی خاموش ازشرکت امریکایی
  اموزش ساخت شیشه به دست کودکان5ساله/جنایتی خاموش ازشرکت امریکایی
  مخلوط فوتبال امریکایی و ژیمناستیک ! تصوير متحرك

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان