امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک

#1
Photo 
خانم معلمی که 19 کودک را در خودرو کوچک خود سوار کرده بود توسط پلیس جریمه شد. این خانم معلم که مربی یک مهد کودک در افریقای جنوبی است 19 بچه دانش آموز را در خودرو رنوی کوچک خود سوار کرده و عازم مدرسه بود که توسط پلیس متوقف شد. افسران پلیس با دیدن این صحنه کاملا شوکه شدند چراکه این خانم معلم با اقدام عجیب و خطرناکش 4 بچه را در صندلی جلو 6 بچه را در جای بار و بقیه بچه را در صندلی عقب روی هم سوار کرده بود. در همین حین یک روزنامه نگار محلی که در آن مکان حضور داشته است از این صحنه ها عکس گرفت و یک شاهد عینی دیگر نیز که این صحنه را در نزدیکی فروشگاهی که مربی بچه ها را برای گردش برده بود دید و با پلیس تماس گرفت و پلیس راه خودروی وی را سد کرده و بچه ها را پیاده کرد. او گفته بود تنها مسیر یک مایلی فروشگاه تا مدرسه را طی می کرده است.

به گفته پلیس بچه ها از این حرکت معلمشان کاملا هیجانزده و راحت به نظر می رسیدند که با دیدن پلیس کم کم نگران شده و گریه کرده بودند. این معلم در صحبت با خبرنگاران گفته بود این اولین بار است که این بچه ها را با خودرویش جابجا می کند اما قبلا 12 بچه دیگر را نیز با این وسیله جابجا کرده است. پلیس این راننده خاطی را به پرداخت 100 دلار جریمه محکوم کرد اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک 1 اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک 1 این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عکس) اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک 1 روز عروسی فرا می رسد و ایزابلا با ورودش به کلیسا همه را حیرت زده می کند. همه شاهد این صحنه هستند که ایزابلا در جلوی پدرش بخوبی راه می رود. اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک 1 اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک 1 همه حاضرین از این موضوع بسیار خوشحال بوند اما تا زمانی که به راز این معما پی نبرده بودند.
گری توانسته بود با یک تسمه که در عکس زیر مشاهده می کنید ایزبلای کوچولو را به خود ببندد و با هم دیگر راه بروند. اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک 1 اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک 1 اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک 1 اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک 1 در پایان مراسم ایزابلا از پدرش تشکر می کند و می گوید حس کردم سیندرلا شده ام. اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک 1
اقدام خطرناک این خانم معلم با دانش آموزانش+این دختر در عروسی همه را حیرت زده کرد! (عک 1
پاسخ
 سپاس شده توسط برادر مثبت ، یاسی@_@ ، نفس. ، L²evi ، ♫♪M.J.X♪♫ ، Hesam88 ، hhgh ، دریا+17
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خانم ها دوست دارن دوست پسرشون چه جور باشه از چه پسرس خوششون میاد
  نامه ی یک دختر کم توقع
  وقتی یه دختر گریه میکنه ..
  متن های فوق العاده زیبا در مورد دختر
  تفاوت عروسی رفتن دخترها با پسرها(مخصوص با جنبه ها)
Star دختر بود یعنی...........!
  4 مدل جوراب زنانه که خانم ها به آن‌ها نیاز دارند
  مسابقه بین دختر ها و پسر ها ببینیم کی باهوش تره؟
  به نظرتون پسر خیانت کرده یا دختر
  راز جذب شدن دختر ها به پسر های سوسول و ......!!!!؟؟؟حتما بخونین.

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان