امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خاصیت های عجیب هرم

#1
Exclamation 
خاصیت های عجیب هرم 1





دانشمندان به یک نکته عجیب، باور نکردنی و گیج کننده رسیده اند:



اگر هرمی یک ضلعش دقیقاً در راستای شمال جنوب قرار گیرد، و در ارتفاع یک سوم از قاعده آن: ویژگی‌های عجیب و جادویی پدیدار می‌شود که هیچکس تاکنون نتوانسته است پرده از راز آن بردارد! عجیب این است که در هرم بزرگ جیزه آرامگاه فرعون خئوپس، اتاق فرعون نیز در این مکان با همین نسبت از زمان قرار دارد...



ابتدا دو مهندس مشاهده کردند که تیغ‌های ریش تراشی که در این مرکز هرم قرار داده میشوند، صبح روز بعد خود به خود تیز می‌شوند! در حالی که حداکثر استفاده از یک تیغ برای اصلاح سه وعده تا پنج وعده بود آنها از چندین تیغ 150 مرتبه و بیشتر برای اصلاح استفاده کردند..

آنها این سیستم را به نام دستگاه تیز کنی تیغ ریش تراشی در اداره ثبت اختراعات به ثبت رساندند مدتی بعد طب هرم دانشمندان را فرا گرفت. بسیاری به آزمایشهایی عجیب دست زدند و جالب اینکه نتیجه آزمایشها همه را انگشت به دهان می‌ساخت، یک نمونه از آزمایشها این بود:



یک نفر هرمی 30 سانتی از فلز ساخت و در شرایط ذکر شده آنرا قرار داد. او سیبی را به دو نیم کرد و نصف سیب را درون هرم در مرکز آن و نصف دیگر آنرا روی میز ولی بیرون هرم گذاشت. او مرتب به آن سر میزد و مشاهده‌هایش را یادداشت می‌کرد...

چه حدس میزنید؟ براستی عجیب بود ولی عمر سیب درون هرم بیش از 10 برابر بیشتر از نصفه بیرونی بود!!! شایان ذکر است تمام ویژگیهای محیطی برای هر دو سیب یکسان بود...

با اینکه نصفه بیرون از هرم از بعد از گذشت دو روز شروع به پژمرده شدن کرد ولی سیب درون هرم بعد از گذشت حتی دو هفته هنوز مثل لحظه بریده شدن تازه بود...



محققانی که در مورد اهرام مصر تحقیق می‌کنند مشاهده کرده‌اند که مواد غذایی فاسد شدنی از قبیل گوشت، شیر و تخم مرغ در داخل اهرام مصر ماهها و حتی گاهی سالها بدون هیچ گونه فسادی باقی می‌ماند و خوردن آنها برای انسان هیچ خطری ندارد. شاید هرم خئوپس کهن ترین بنای عظیمی باشد که به دست انسان بنا شده و تا امروز باقی مانده است. این هرم در کنار پیکره ابوالهول در منطقه جیزه در 16 کیلومتری غرب قاهره در مصر قرار دارد. وسعت کل محل 216 کیلومتر مربع و سطح زیر بنای آن 13 جریب (معادل 500000 متر مربع) است.

سطح زیر بنای هرم با دقتی باور نکردنی تسطیح شده است. به طوری که اختلاف سطح آن در سرتاسر زیر بنا از چند میلیمتر تجاوز نمی‌کند. برخی این اختلاف را ناشی از زمین لرزه‌ها و آتشفشان‌ها و حرکات زمین می‌دانند. در ساختمان این هرم دو میلیون و ششصد هزار قطعه سنگ ساختمانی از جنس گرانیت و مرمر به وزن 2 تا 70 تن به کار رفته است. این سنگ‌ها به دقت فوق العاده زیادی روی هم چیده شده بنایی به ارتفاع 140 متر را تشکیل داده است.

گوشه‌ای ار عجایب داخل هرم

اگر مقداری آب چند هفته در هرم قرار گیرد به آبی فعال با خواص عجیب تبدیل می‌گردد. برای مثال، اگر آب آلوده باشد بعد از این مدت کاملاً ضد عفونی می‌شود. دست دختر چهارده ساله که در حادثه‌ای به شدت آسیب دیده بود، بعد از سی دقیقه قرار گرفتن در این آب از درد افتاد و بعد از دو روز بهبود پیدا کرد. خانمی به نام پتی با استفاده مکرر از این آب چهره‌ای جوان و شاداب تر یافته است.

کنی هیل گیاهی را به مدت پنج روز بدون آب داخل هرم نگهداری کرد، زمانی که گیاه را کاملاً تازه و شاداب بود از هرم خارج کرد بلافاصله پژمرده شد.

اگر بذر گوجه فرنگی داخل هرم کشت شود و سپس نشاء آن در بیرون کاشته شود محصول آن چند برابر بوته‌های مشابه می‌شود.

شیر که به سرعت فاسد می‌شود بیش از یک هفته در هرم سالم و قابل استفاده باقی می‌ماند اما در غلظت آن تغییراتی حاصل می‌شود. این امر دو شرکت بزرگ ایتالیایی و فرانسوی را بر آن داشته است که پاکتهای مقوائی شیر را در به صورت هرم به بازار عرضه کنند.

گوشت در داخل هرم‌هایی با ابعاد اهرام مصر و یا متناسب با آنها، با وجود آنکه دو سوم از آب خود را از دست می‌دهد هرگز فاسد نمی‌شود.

آزمایشهای مکرر نشان داده که تیغ صورت تراشی در داخل هرم تیز تر می‌شود! چنانکه گاه حتی تا 200 بار می‌توان از یک تیغ برای اصلاح کردن صورت استفاده کرد. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چرا از خواص هرم بهره نمی‌گیرند در پاسخ به چند نمونه اشاره می‌کنیم:

بعضی از کشورها ساختمانهای هرمی شکل برای هدف‌های متفاوت ساخته اند.

بیمارستان‌هایی برای بهبود سریع تر بیماران روانی.

کلیسا برای تمرکز معنویت بشر.

اتاق‌هایی در دانشگاهها برای استراحت و تمرکز اندیشه و فعالیت بهتر مغز.

محاسبات بسیار پیچیده ریاضی در سطح قاعده و هرم اعجاب برانگیز است. جالب اینجاست که از طریق هرم می‌توان شمال و جنوب مغناطیسی را یافت.



ساختمان هرم این ویژگیهای بسیار عجیب را دارد. بسیاری کوشیدند آنرا به مغناطیس زمین و... نسبت دهند ولی مسئله فراتر از اینهاست!

انسانها نیز از دیر باز از این ویژگی هرم استفاده کرده اند. به نظر تصادف و شانس نمی‌آید که مقبره فرعون مصر را چنین ساخته‌اند و یا حتی هرم‌هایی که اخیرا در آمریکای لاتین کشف شده‌اند خبر از اسرار بسیاری می‌دهند که در دل تاریخ گم شده اند...





ناپلئون بنا پارت داستان عجیبی در رابطه با خاصیت آینده نگری هرم دارد در 1798زمانی که او مصر را فتح کرد به دیدار هرم رفت تا این شکوه را ببیند زمانی که با اطرافیان به داخل راه یافت و وارد سالن فرعون شد احساس غیر طبیعی به او دست داد او از اطرافیانش خواست هرم را ترک کرده و او را تنها بگذارند اطرافیانش پس از چند لحظه او را دیدند که با اضطراب و هراسان از هرم بیرون آمد و باترس به این سو و آن سو می رفت یکی از اطرافیان از او پرسید چه چیزی دیدی که تو را به این حد ناراحت کرده ؟ او پاسخ داد : هیچ چیز ندارم که بیان کنم .و در آن هنگام هیچ کس از موضوع سر در نیاورد تا زمانی که ناپلئون تبعید گشت در چند ساعت قبل از مرگش این را گفت :زمانی که وارد هرم بزرگ شدم تمام گذشته و آینده ی خود را در جلوی چشمانم دیدم لحظات مرگ پیروزی ها و هر آنچه فکرش را بکنید و من دقیقا می دانستم آنچه می بینم حقیقت محض است .

این داستان خود به تنهایی همه چیز را می گوید که هرم خئوپس اسرار حل ناشده ای دارد و چیزی برای گفتن نمی گذارد تنها اینکه«تا دنیا دنیاست اهرام مصر باماست »
با فکر کردن به هر الاغی ذهن خود را باغ وحش نکنید!



ترو خدا 3پا3 بزن :ggr:
پاسخ
 سپاس شده توسط saeid ، ✘PETER✘ ، milk_pezi ، ارش خان ، 11chelsea
آگهی
#2
واقعا عالی و قابل سپاس 
ممنون
Heart
دل مرنـجــان کــــه ز هــــر دل بــــه خــــدا راهـــی هـــســت
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
#3
عکس نداشت؟
خاصیت های عجیب هرم 1
پاسخ
#4
خیل قشنگ بود باورم نمیشد
Би садар эм нь бэлгийн хавьталд орсон

Тэр ...  нэртэй байсан
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
#5
مرسی اگه دوست داشتید یه تشکر هم بزنید Blush
با فکر کردن به هر الاغی ذهن خود را باغ وحش نکنید!



ترو خدا 3پا3 بزن :ggr:
پاسخ
#6
kheyli aaaali
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خاصیت های عجیب هرم 1
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ​ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ​ــــــــــــــــــــــــــــ
     دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خاصیت های عجیب هرم 1
پاسخ
آگهی
#7
عالیBig Grin
به یزدان اگر ما خرد داشتیم                 کجا این سرانجام بد داشتیم   (حکیم فردوسی)
پاسخ
#8
آپ شد
با فکر کردن به هر الاغی ذهن خود را باغ وحش نکنید!



ترو خدا 3پا3 بزن :ggr:
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Lightbulb دنیای تاریک من | my dark world [ عجیب و ترسناک ]
  لوگوی جدید ایرانسل و گاف عجیب آن به نقل از رندباز
  داستان واقعی ترسناک درباره اتفاقات عجیب
  حماقت بسیار عجیب و باور نکردنی یک مرد
  مردان عجیب آنهای که جیگر دارند بیان دا خل
Smile ☼عجیب ترین کلاه های دنیــا+عکس☼
  عجیب ترین حیوانات و جونور های عالم!!!!!!!!!!+18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  مردی با عجیب‌ترین اعتیاد
  عجیب ترین مرگ ها
  عجیب‌و‌غریب‌ترین رکورد‌های گینس! (+عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان