امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی تخصصی بررسی تخصصی جی اس ام؛اچ تی سی وان ام 8 (HTC One M8

#1
مروزه طراحی در دنیای موبایل به یکی از سخت ترین کارها تبدیل شده است، به این علت که طراحان محدودیت‌های بسیار زیادی در طراحی دارند و تکنولوژی به آن اندازه پیشرفت نکرده که بتواند تمام خواسته یک طراح را فراهم کند. اما با این حال در این دنیای پر زحمت طراحانی هستند که می‌توانند با همین محدودیت‌ها گوشی‌هایی را طراحی کنند که در نظر بسیاری از کاربران متفاوت به نظر آمده و به عنوان یک گوشی خاص نامیده شود. یکی از طراحان در خدمت شرکت اچ تی سی بوده که توانسته با طراحی متفاوتی که برای اچ تی سی وان انجام داده گوشی پرچمدار این کمپانی را به یک گجت خاص تبدیل کند.



اما گوشی مورد بحث ما در این بررسی پرچمدار جدید این شرکت است که هنوز هم نام و ظاهر نسل اول را حفظ کرده است. نام این گوشی HTC One است که با کد M8 از نسل قبلی که کد M7 را داشت جدا می‌شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://static.gsm.ir/Repository/images/reviews/93/ordibehesdht/HTC-One-M8-gsm%20(14).jpg




"طراحی HTC One M8"



همانطور که گفتیم این گوشی تمام طراحی خود را از نسل قبل به ارث برده است، اما با این وجود اچ تی سی تصمیم گرفته تا مقدار بیشتری آلومینیوم را در این گوشی استفاده کند، در نسل اول شاهد این بودیم که مقدار زیادی از گوشی از آلومینیوم و لبه‌های اطراف گوشی از پلاستیک ساخته شده بود اما در این نسل اچ تی سی تصمیم گرفته تا سعی کند تمام گوشی را از آلومینیوم بسازد به جز صفحه نمایش که به طور طبیعی نمی‌تواند از فلز ساخته شود، به همین خاطر 90 درصد گوشی در حال حاضر از آلومینیوم ساخته شده است.


یکی دیگر از تفاوت‌های این گوشی با نسل قبل این است که درگاه کارت حافظه خارجی را نیز در گوشی می‌بینیم و اگر از آیفون 5s خودتان خسته شده‌اید و می‌خواهید این گوشی را جایگزین آن کنید لازم نیست نگران اندازه سیم کارت باشید زیرا این گوشی نیز از سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند.



این نسخه از اچ تی سی وان از نسل قبلی بزرگتر شده و حتی ضخامت آن نیز کمی بیشتر شده است، اما باید بدانید که با یک گوشی بسیار خوش دست تر از نسل قبلی روبرو هستید، ما به شما قول می دهیم گوشی را که در دستان خودتان بگیرید به خوبی متوجه جنس خوب بدنه و اندازه هماهنگ آن خواهید شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://static.gsm.ir/Repository/images/reviews/93/ordibehesdht/HTC-One-M8-gsm%20(23).jpg
صفحه نمایش HTC One M8"



در این گوشی از یک صفحه نمایش 5 اینچی استفاده شده که از نسل قبلی بزرگتر شده است. اما کیفیت آن بیشتر نشده است، در اصل از همان کیفیت فول اچ دی در این صفحه نمایش استفاده شده است، اما به علت اینکه صفحه نمایش نسبت به نسل قبلی افزایش اندازه دارد تراکم پیکسلی کاهش پیدا کرده است، اما هنوز هم کیفیت صفحه نمایش یکی از بهترین‌ها است. این صفحه نمایش LCD توسط گوریلاگلس 3 محافظت می‌شود و زاویه دید بسیار خوبی دارد.


قاب جادویی HTC One M8"



به همراه این گوشی یک قاب جدید ارائه شده است که نیاز شما به باز کردن درب قاب را به شدت کاهش می‌دهد، این قاب بر روی خودش حالت سوراخ سوراخ دارد، اگر می‌خواهید آب و هوا، ساعت و پیامک‌ها و تماس‌های از دست رفته خود را مشاهده کنید با این کاور به راحتی می‌توانید این کار را بدون باز کردن درب قاب انجام دهید.



به علاوه اگر درب قاب بسته باشد و شخصی به شما تماس بگیرد نام و شماره آن بر روی درب قاب نمایش داده خواهد شد و شما می‌توانید بدون باز کردن درب قاب این تماس را پاسخ بدهید یا اینکه تماس را رد کنید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://static.gsm.ir/Repository/images/reviews/93/ordibehesdht/HTC-One-M8-gsm%20(27).jpg
بررسی تخصصی بررسی تخصصی جی اس ام؛اچ تی سی وان ام 8 (HTC One M8 1
پاسخ
 سپاس شده توسط prds
آگهی
#2
نظری نیست Huh
بررسی تخصصی بررسی تخصصی جی اس ام؛اچ تی سی وان ام 8 (HTC One M8 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان