امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جدیدترین مدل مازراتی +عکس

#1
کانسپت (مفهومی) ۲+۲ Alfieri مازراتی به مناسبت صد سال فعالیت پرشکوه کمپانی طراحی شده و به احتمال زیاد به همین صورت یا با اندکی تغییر تولید خواهد شد.

مازراتی صدمین سالگرد فعالیت خود را با رونمایی از کانسپت ۲+۲ Alfieri در نمایشگاه ژنو۲۰۱۴ جشن گرفت. نام این کانسپت از برجسته‌ترین عضو خانواده مازراتی گرفته شده که یک قرن پیش Officine Alfieri Maserati را در بولونیای ایتالیا تاسیس کرد. خوشبختانه این مدل خیره‌کننده کاملا واقع‌گرایانه ساخته شده و یک نمونه کاربردی به حساب می‌آید.
این مدل توسط گروهی از طراحان جوان و مستعد مازراتی زیر نظر مارکو تنکون و تحت نظارت لورنزو راماچوتی در تورین طراحی شده و از ساختار و خصوصیات مدل‌های آینده این برند خبر می‌دهد.

اگر مدل‌های کواتروپورته جدید و گیبلی، کمپانی را به سمت ساخت سدان‌های ۴ درب لوکس و اسپرت سوق داد، آلفی‌یری ذاتا به وجود آمده تا به همگان یادآور شود که مازراتی پیشینه‌ای قوی در زمینه مسابقات و خلق جی.تی‌های عجیب و غریب دارد.

شکی نیست که کانسپت آلفی‌یری نماینده حقیقی نام مازراتی است. آلفی‌یری با طراحی صیقلی و ایتالیایی ۲ +۲ مانند ۱۹۵۷ ۳۵۰۰ GT، ۱۹۵۹ ۵۰۰۰ GT و ۱۹۶۹ Indy قبل از آن است و به وضوح بر DNA مسابقه‌ای مازراتی تأکید دارد.

آلفی‌یری که از شخصیتی اسپرت‌تر از گرندتوریسمو برخوردار است، ابعادی را ارائه می‌کند که برای گرنداسپرت‌های آینده بسیار مناسب به نظر می‌رسند.

مانند هر کانسپت دیگری تمایل فراوانی برای به تولید رسیدن این مدل وجود دارد. این مدل از آغاز با چنین هدفی طراحی شده است. به گفته لورنزو راماچوتی این مدل ممکن است به همین صورت یا با اندکی تغییر تولید شود.

یکی از جذاب‌ترین خودروهای همه زمان‌ها یعنی مازراتی A6 GCS-53 که توسط پینین فارینا در سال ۱۹۵۴ طراحی شده است، منبع ارزشمند و الهام‌بخش طراحان آلفی‌یری بوده است. این مدل به مراتب بیشتر از یک خودروی مسابقه‌ای نادر برای راننده‌های شیک پوش بود و شاهکار طراحی صنعت خودروسازی به حساب می‌آمد. همچنین آخرین خودرویی است که پینین فارینا پیش از بازگشت در دهه اول قرن ۲۱ با کواتروپورته و گرندتوریسمو برای مازراتی طراحی کرده است.

آلفی‌یری روی شاسی گرندتوریسمو MC Stradale با فاصله دو محور کوتاه‌تر (۲۴ سانتی متر) قرار گرفته است. طول آن ۴۵۹۰ میلی‌متر، فاصله دو محور ۲۷۰۰ میلی‌متر، عرض ۱۹۳۰ میلی‌متر و ارتفاعش ۱۲۸۰ میلی‌متر است.

زیر بدنه براق این خودرو موتور ۴٫۷ لیتری، ۸ سیلندر و V شکل تنفس طبیعی از مارانلو نهفته است که ۴۶۰ اسب بخار قدرت (در دور موتور ۷۰۰۰ دور در دقیقه) و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور(در دور موتور ۴۷۵۰ دور در دقیقه) تولید می‌کند و یک جعبه دنده الکترو فعال شش سرعته MC به موتور جفت می‌شود.

ساختار ترانس‌اکسل گرندتوریسمو یک تقسیم وزن ارتقایافته جلو به عقب به آلفی‌یری بخشیده است. دیسک‌ترمزهای کربن سرامیکی آلفی‌یری به طور مستقیم از گرندتوریسمو MC Stradale گرفته شده و با کالیپرترمزهای برمبو آبی رنگ زیبایی ترکیب شده‌اند.

و در نهایت به لطف خروجی اگزوز خاص آلفی‌یری این موتور نیرومند چنان صدای نفس‌گیری تولید می‌کند که هرگز از خاطر شنونده پاک نخواهد شد.


جدیدترین مدل مازراتی +عکس 1

جدیدترین مدل مازراتی +عکس 1
Би садар эм нь бэлгийн хавьталд орсон

Тэр ...  нэртэй байсан
پاسخ
 سپاس شده توسط armin van buuren ، **li@** ، Alijah-1994 ، dj erfan ، ☺t@k selooli☺ ، Son of anarchy ، | NEON DEMON | ، نیلوفر جوووووووووون
آگهی
#2
ماشینو نگا داره با ادم حرف میزنه WinkWink
جدیدترین مدل مازراتی +عکس 1
پاسخ
#3
قیافش خوشگله ولی من خوشم نمیاد!
پاسخ
#4
یه عکس از داخل ماشین هم میزاشتی خوب میشد
خبر از من داری؟

خبر از دلتنگی های من چطور؟

و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند

خبرش رسیده که مرده اند؟

هیچ سراغ دلم را میگیری؟

کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟

مچاله ام از دلتنگی؟

آه….. که هیچ کلاغی نساختیم میان هم

وجدانت راحت….

خبرهای من به تو نمیرسد
پاسخ
 سپاس شده توسط Alijah-1994
#5
زیادبرام جالب نیست چون خودم یکیشودارم باورنداری بزن سرچ کن.


پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خودرو مازراتی گیبلی هیبرید ﺍﺭﺍﺋﻪ می شود
  جدیدترین اتومبیل تمام الکتریکی BMW تا سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد
  عرضه جدیدترین مدل پژو ۳۰۸ در سال ۲۰۲۲
  جدیدترین اتومبیل شرکت جگوار دیده شد + تصاویر
  رونمایی از جدیدترین مدل لامبورگینی سوپر اسپرت (عکس)
  عکس های لو رفته از جدیدترین خودروی سایپا
  عکس های لو رفته از جدیدترین خودروی سایپا
  محصول آینده مازراتی چه خواهد بود .
  جدیدترین مدل ب ام و سری 3 معرفی شد
  مازراتی آلفیری EV ؛ ایتالیایی تمام برقی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان